Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren hebben wij onze A4 avant besteld. Levering voorzien voor november. Kan nu al ni meer wachten. We zijn eigenlijk al van februari aan het wachten op onze A3 sportback, maar werd telkens uitgesteld. Dan gaan kijken voor een A4 avant stockwagen bij onze dealer, want we mochten kostenloos onze A3 cancellen en begonnen zo te denken dat de sportback in de toekomst wa klein zou worden. Allebei helemaal gek geworden van de nieuwe avant en dan toch maar beslist om ene naar onze goesting samen te stellen. Hieronder de link;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenJa idd de verduisterde ramen duren wel héél lang...Mijn A4 is in bestelling en ik had gehoopt dit er noch te kunnen bijzetten, maar het blijft idd maar duren
Volgens de dealer pas tegen januari 2009. Iemand anders die hier ons uitsluitsel over kan geven?
mijn bestelling zal voor midden september zijn mss heb ik geluk
Comment
-
Ziezo. Ondertussen al 700 km afgelegd met de nieuwe auto.
Wat me opvalt in positieve zin
+ Algemene indruk OK, in overeenstemming met de testrit.
+ GPS : ik ben erg tevreden over het systeem. Minder toeters en bellen als de Mio die ik had in mijn vorige auto, maar de integratie is toch wel een grote plus (wanneer ik aan 't telefoneren ben in de wagen)
+ Telefoon : De HTC touch is perfect compatibel (oef)
+ Audio Soundsystem : klank is dik in orde
Negatieve punten
- ik vind dat er erg veel windgeruis is bij 120 km/h
- ergonomie van de CD-wisselaar laat te wensen over. Een 'Shuffle' van een CD moet je blijkbaar iedere keer opnieuw instellen
- hendel van de cruise control bediening staat niet direct handig opgesteld.
Enfin, algemeen gesproken dik tevreden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn het werkt wel Deed iets verkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenZiezo. Ondertussen al 700 km afgelegd met de nieuwe auto.
Negatieve punten
- ergonomie van de CD-wisselaar laat te wensen over. Een 'Shuffle' van een CD moet je blijkbaar iedere keer opnieuw instellen
- hendel van de cruise control bediening staat niet direct handig opgesteld.
Enfin, algemeen gesproken dik tevreden
Een mens gaat zich dan al snel fixeren op die dingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNegatieve punten
Heb de mijne volgende week, hopelijk valt t goed mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door n3bur Bekijk BerichtenOw, dat is me bij de testritten niet opgevallen. Zou wel erg jammer zijn, ik doe nl. veel autostrade
Heb de mijne volgende week, hopelijk valt t goed mee...
Net zo als je denkt dat er iets met de ophanging scheelt, dat je bij iedere bobbel in de weg denkt... Ziet ge wel! dat klinkt niet normaal! Terwijl als je gewoon zou rijden en naar de radio zou luisteren er eigenlijk niets aan de hand is.
Comment
-
produktie
Weet iemand hoeveel tijd er zit tussen de start van de produktie van een a4 en het moment dat hij "klaar voor het transport" van de band rolt. Ik vraag me dit eigenlijk wel af. En is dit vergelijkbaar met bvb. een vw passat, of duurt het bij een audi langer?
Misschien iemand die bij audi werkt, of iemand kent die er werkt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenWeet iemand hoeveel tijd er zit tussen de start van de produktie van een a4 en het moment dat hij "klaar voor het transport" van de band rolt. Ik vraag me dit eigenlijk wel af. En is dit vergelijkbaar met bvb. een vw passat, of duurt het bij een audi langer?
Misschien iemand die bij audi werkt, of iemand kent die er werkt?
de effectieve tijd tussen productie en op transport kunnen ze niet zien
Comment
-
Net bericht gekregen van de garage...
Productieweek 37 (2de week van september) en besteld eind juni... Normaal gezien was het voorzien voor eind november- begin december -> dus das weeral een meevaller!
230volt stopcontact ondertussen al beschikbaar!
Verdonkerde ruiten nog steeds NIET beschikbaar!! Vind ik wel spijtig -> kga dan toch naar folie moeten gaan... pff
Iemand een alternatief? Een goeie vriend zei: sla je ruiten stuk en laat ze vervangen op de kosten van de verzekering... Is wel een beetje erg!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenIemand een alternatief? Een goeie vriend zei: sla je ruiten stuk en laat ze vervangen op de kosten van de verzekering... Is wel een beetje erg!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk denk dat je voor de prijs van de franchise al snel folie hebt laten kleven. (ik moet met full omnium nog altijd de eerste 800 euro zelf betalen (2% op wagen van 41K))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenEn alles boven de 800 euro is volledig voor de verzekering? Want zo heb ik het gedaan met mijn omnium. Maar dan met 750 euro franchise.
Gelijk ik het begrepen heb (en zo is het volgens mij ook ) is dat als je zelf in fout bent: Je altijd die franchise aan je been hebt. Stel je trapt zelf je deur in: 1200 euro herstelling: zelf betaal je 800, de verzekering de overige 400.
Als je niet in fout bent, en de dader is bekend, betaal je niets. Dan wordt dit volledig verhaald op kap van de dader. (of diens verzekering)
Dus het is niet zo dat als je kosten bij eigen fout boven de 800 euro uitvallen, dat de verzekering dan alles betaalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenHoe bedoel je?
Gelijk ik het begrepen heb (en zo is het volgens mij ook ) is dat als je zelf in fout bent: Je altijd die franchise aan je been hebt. Stel je trapt zelf je deur in: 1200 euro herstelling: zelf betaal je 800, de verzekering de overige 400.
Als je niet in fout bent, en de dader is bekend, betaal je niets. Dan wordt dit volledig verhaald op kap van de dader. (of diens verzekering)
Dus het is niet zo dat als je kosten bij eigen fout boven de 800 euro uitvallen, dat de verzekering dan alles betaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb een Engelse franchise, zelf al ben ik in fout, als het boven de 750 euro is betaalt m'n verzekering alles ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenDat is toch niet meer dan logisch!!
Comment
Comment