Oorspronkelijk geplaatst door n3bur
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenKnap!
De omkeerbare kofferbodem is ook een zeer handig iets. Al meermaals gebruik van gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenDe standaard is zoals je op de foto's van 4xO kan zien.
Dus is de omkeerbare kofferbodem standaard en de omkeerbare koffermat = optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk ben wel een serieus muziekliefhebber, maar eerder in wat jij wellicht het "lichtere" genre noemt (geen klassiek of jazz dus). Wat ik wil is een heldere klank met een stevige (maar niet boemerige) bas zonder vervorming en zonder dat er deurpanelen gaan meetrillen. Dat laatste is wel soms het geval bij mijn Volvo V50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenJa, zou kunnen. Ik bedoel een zeer donkere grijstint met een bruinachtige zweem. Het is zeker niet meteoorgrijs, want dat is iets minder donker grijs met een blauw-groene zweem.
Heeft er iemand ervaring met het Audi Soundsystem? Ik rijd nu met een Volvo V50 met een fantastische radio ("High Performance") en ben op dat gebied nogal verwend.
Ik zou het Audi Soundsystem kiezen, maar als ik hoor dat zelfs het B&O systeem niet écht fantastisch klinkt ...
Nog iets: ik heb al heel veel foto's gezien van het interieur in zwart alcantara, maar nog nooit in grijs alcantara. Heeft er iemand een foto daarvan? Ik ben die zwarte interieurs een beetje beu en overweeg nu grijs alcantara/leder of grijs milanoleder te kiezen.
bovendien weerkaatsen de zilverringen in de zijspiegels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door n3bur Bekijk BerichtenIk luister ook 'lichte' muziek ze (heb al vanalles erop losgelaten, digitalism, boys noize, roisin murphy, editors, interpol etc)
Comment
-
[IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/Picture%20017.jpg[/IMG]wat betreft de snelheidsmeter vind ik illogisch dat 1/4de van de beschikbare oppervlakte leeg blijft, en dat alle cijfers dan zodanig tegen mekaar gedrukt zijn dat men al rijdend moeilijk in één blik kan zien aan welke snelheid men eigenlijk rijdtBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten[IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/Picture%20017.jpg[/IMG]wat betreft de snelheidsmeter vind ik illogisch dat 1/4de van de beschikbare oppervlakte leeg blijft, en dat alle cijfers dan zodanig tegen mekaar gedrukt zijn dat men al rijdend moeilijk in één blik kan zien aan welke snelheid men eigenlijk rijdt
Je zit snel boven 50. (temeer omdat dit op de plaats staat waar bij onze vorige auto 20 stond )
Vr autostrade vind ik de plaatsing perfect.
Comment
-
Is er hier iemand die al ervaringen heeft met het 'audi sound system'? Hebben het wel besteld, maar niet gehoord.
Ik wil eigenlijk ook wel eens weten of je de bevestigingsset voor in de koffer achteraf kan bestellen. Ik dacht van wel maar kan het nergens terugvinden in 'audi shop'.
Comment
-
met sound systems is de boodschap zelf gaan uittesten
nog meer dna voor kleuren en geuren is het een beetje persoonlijke smaak en vooral hoe wij de klanken graag horen
eerlijk gezegd heb ik bij mijn testritten niets bijzonder gevonden aan de nieuwe snufjes van Audi
als terug mijn eigen Blaupunkt TravelPilot (2005) met de (zeer goede) standard-luidsprekers van Audi beluister naar de testrit, vroeg ik mij waarom 1250 euros te besteden aan iets dat maar marginaal beter is als men op snelheid is (op stilstand is het verschil wel hoorbaar... maar dat is toch de bedoeling niet ook stanan wij vaak in de file !! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten[IMG]file:///Users/mainuser/Desktop/Picture%20017.jpg[/IMG]wat betreft de snelheidsmeter vind ik illogisch dat 1/4de van de beschikbare oppervlakte leeg blijft, en dat alle cijfers dan zodanig tegen mekaar gedrukt zijn dat men al rijdend moeilijk in één blik kan zien aan welke snelheid men eigenlijk rijdt
Ik vind het niet erg dat ze de wijzerplaat van de snelheidsmeter niet volledig gebruikt hebben. Die lege ruimte brengt wat rust op het dashboard. Anders zou het allemaal wat te druk worden denk ik met al die wijzertjes, getalletjes en tekentjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie grote digitale cijfers zijn nochtans een pak duidelijker hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenIs er hier iemand die al ervaringen heeft met het 'audi sound system'? Hebben het wel besteld, maar niet gehoord.
Ik wil eigenlijk ook wel eens weten of je de bevestigingsset voor in de koffer achteraf kan bestellen. Ik dacht van wel maar kan het nergens terugvinden in 'audi shop'.
Bevestigingsset achteraan... de rails waarop die bevestigingsset glijdt zijn in de kofferbodem verwerkt. Ik ben dus niet zo zeker dat je die zomaar achteraf kan toevoegen.
Ik heb dit systeem besteld en ben er tot nu toe nog niet direct door overdonderd, maar dat kan nog komen :p
Comment
Comment