Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenI swel Ok, maar allemaal weeral meer van hetzelfde van Audi.
Helemaal niks van wow-gevoel.
Saaie achterkant, gewoon een doorslagje van de A6-Avant. Dit zal ik weeral snel beu gezien zijn.
Iedereen die een beetje goed kan photoshoppen had er dit ook van gemaakt, en daar betalen ze in Duitsland designers voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Ik moet al moeite doen op deze foto om te zien of dat het een A6 of A4 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIk moet al moeite doen op deze foto om te zien of dat het een A6 of A4 is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
-
Hij is lekker, maar de A6 avant blijft net dat ietsje knapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenwe weten het al dat je 'm niet moet
Audi zet hier een mooie wagen neer, knap, maar er is niets verrassend nieuws aan die auto.
De mooie front kenden we al van de A5 en A4-berline, en nu kleeft men er de kleine versie van de A6-achterkant op (die ik op zich ook wel geslaagd vond).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenDan ben je mis.
Audi zet hier een mooie wagen neer, knap, maar er is niets verrassend nieuws aan die auto.
De mooie front kenden we al van de A5 en A4-berline, en nu kleeft men er de kleine versie van de A6-achterkant op (die ik op zich ook wel geslaagd vond).
Comment
Comment