Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Comment

Bron: http://www1.autozeitung.de/online/re...render=0114815

Hier zie je duidelijk dat er LED's in de achterlichten komen. Ook dat witte strookje loopt niet helemaal door tot in het midden zoals bij de Berline.

Gewoon zo mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        denk het niet, de huidige heeft 420 dus misschien een paardje of 30 erbij, max
        T'was maar om te lachen hè, maar de RS6 heeft toch ook 130 pk meer dan z'n voorganger hè...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Hij is lekker, maar de A6 avant blijft net dat ietsje knapper.
          ²

De A4 is zeer knap, maar inderdaad helemaal niet verrassend, dat is een nieuwe auto en als ik nu naar de foto's kijk heb ik al het gevoel dat ik 'm al gezien heb. Maar dat zal goed zijn voor de verkoop, een "good for nearly everyone"-product ligt doorgaans beter in de markt dan een product dat uitgesproken kenmerken heeft waardoor 't zich op een klein publiek richt.

'k Vind de A6 ook duidelijk statiger. En zelfs die zie je meestal in basic 2.0 TDI uitvoering op 16" rondrijden. De A4 Avant zal binnenkort onze straten overspoelen, veelal in basic lease-uitvoering. Dat zal 'm wel snel z'n aantrekkingskracht afnemen, vrees ik.

Comment

Dit is echt wel knap,Audi maakt avants zoals niemand ze kan maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Dit is echt wel knap,Audi maakt avants zoals niemand ze kan maken
              Mjah, 'k denk dat ze de naam "Avant" wel zullen hebben geregistreerd, dus ongelijk heb je zeker niet.

Comment

BMW maakt tourings zoals niemand ze kan maken.

Comment

Voorlopig word ik hier noch warm noch koud van !
                  Ik wacht op de S-Line uitvoering en prijzen.....
                  Nog een teleurstelling: 2,7 MT is niet als startmodel.
                  Sintruin till I die

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    ²

De A4 is zeer knap, maar inderdaad helemaal niet verrassend, dat is een nieuwe auto en als ik nu naar de foto's kijk heb ik al het gevoel dat ik 'm al gezien heb. Maar dat zal goed zijn voor de verkoop, een "good for nearly everyone"-product ligt doorgaans beter in de markt dan een product dat uitgesproken kenmerken heeft waardoor 't zich op een klein publiek richt.

'k Vind de A6 ook duidelijk statiger. En zelfs die zie je meestal in basic 2.0 TDI uitvoering op 16" rondrijden. De A4 Avant zal binnenkort onze straten overspoelen, veelal in basic lease-uitvoering. Dat zal 'm wel snel z'n aantrekkingskracht afnemen, vrees ik.
                    Jep, de A4 heeft niet die tijdloze charme van de A6 he.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Hebben we hier nu zo lang op moeten wachten?
                      Zoals elke audi-kloon is hij niet lelijk maar eerder braaf en voorspelbaar, never change a winning look maar té is té.
                      Ik moet wel toegeven dat het interieur er best lekker uitziet als men er genoeg euro's tegenaan gooit. In basisuitvoering echter...nee bedankt.

Comment

Mooie wagen. Meer van hetzelfde, maar dat is oké. Dat antenneke vind ik de max

Comment

Netjes! Me like!

Comment

De eerste foto's van de S-Line mét Exterieurpakket en de 19" RS4's:

Comment

Nice!

S-line

Comment

Ik vind dat die rooster uit één stuk afgezaagt geraakt. In het begin vond ik dat echt super maar nu totaal niet meer....

Comment

Zeer knappe wagen...

Een 3.0 TDI Quattro Tiptronic en je hebt een droom van een kilometervreter...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

ik heb het exterieurpakket niet genomen, wat moet ik nu weg denken van bovenstaande foto's

Comment

Audi heeft het weer voor elkaar gekregen!
                                      Prachtige wagen!

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      ik heb het exterieurpakket niet genomen, wat moet ik nu weg denken van bovenstaande foto's
                                      Kijk op de 1e pagina Daar staan foto's zonder exterieur-pakket

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                        Ik neem aan dat dit een vraag is?

Eigenlijk is het simpel; de achterdif tussen de uitlaten, de zijschorten onderaan de deuren, onder de grill een iets anders lat en rond de mistlichten andere luchthappers.

Als je wil dat ik de verschillen aantoon adhv een foto moet je het maar zeggen.

Eerder in dit topic staan de foto's van een gewone A4, kan je vergelijken.

Comment

moest je het willen tonen adhv foto, dat zou tof zijn,
                                          ik heb wel een S-Line genomen,

Comment

Working...
                                          X