Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Bron: http://www1.autozeitung.de/online/re...render=0114815
Hier zie je duidelijk dat er LED's in de achterlichten komen. Ook dat witte strookje loopt niet helemaal door tot in het midden zoals bij de Berline.
Gewoon zo mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendenk het niet, de huidige heeft 420 dus misschien een paardje of 30 erbij, max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHij is lekker, maar de A6 avant blijft net dat ietsje knapper.
De A4 is zeer knap, maar inderdaad helemaal niet verrassend, dat is een nieuwe auto en als ik nu naar de foto's kijk heb ik al het gevoel dat ik 'm al gezien heb. Maar dat zal goed zijn voor de verkoop, een "good for nearly everyone"-product ligt doorgaans beter in de markt dan een product dat uitgesproken kenmerken heeft waardoor 't zich op een klein publiek richt.
'k Vind de A6 ook duidelijk statiger. En zelfs die zie je meestal in basic 2.0 TDI uitvoering op 16" rondrijden. De A4 Avant zal binnenkort onze straten overspoelen, veelal in basic lease-uitvoering. Dat zal 'm wel snel z'n aantrekkingskracht afnemen, vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDit is echt wel knap,Audi maakt avants zoals niemand ze kan maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten²
De A4 is zeer knap, maar inderdaad helemaal niet verrassend, dat is een nieuwe auto en als ik nu naar de foto's kijk heb ik al het gevoel dat ik 'm al gezien heb. Maar dat zal goed zijn voor de verkoop, een "good for nearly everyone"-product ligt doorgaans beter in de markt dan een product dat uitgesproken kenmerken heeft waardoor 't zich op een klein publiek richt.
'k Vind de A6 ook duidelijk statiger. En zelfs die zie je meestal in basic 2.0 TDI uitvoering op 16" rondrijden. De A4 Avant zal binnenkort onze straten overspoelen, veelal in basic lease-uitvoering. Dat zal 'm wel snel z'n aantrekkingskracht afnemen, vrees ik.
Comment
-
Hebben we hier nu zo lang op moeten wachten?
Zoals elke audi-kloon is hij niet lelijk maar eerder braaf en voorspelbaar, never change a winning look maar té is té.
Ik moet wel toegeven dat het interieur er best lekker uitziet als men er genoeg euro's tegenaan gooit. In basisuitvoering echter...nee bedankt.
Comment
-
Audi heeft het weer voor elkaar gekregen!
Prachtige wagen!
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenik heb het exterieurpakket niet genomen, wat moet ik nu weg denken van bovenstaande foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenik heb het exterieurpakket niet genomen, wat moet ik nu weg denken van bovenstaande foto's
Eigenlijk is het simpel; de achterdif tussen de uitlaten, de zijschorten onderaan de deuren, onder de grill een iets anders lat en rond de mistlichten andere luchthappers.
Als je wil dat ik de verschillen aantoon adhv een foto moet je het maar zeggen.
Eerder in dit topic staan de foto's van een gewone A4, kan je vergelijken.
Comment
Comment