Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
    moest je het willen tonen adhv foto, dat zou tof zijn,
    ik heb wel een S-Line genomen,
    Oke.

Ik zal deze post aanpassen zodra ik klaar ben.

Voila:

Voorkant: Rond de mistlichten zit er een chrome grill, ook iets sportievere luchthappers rond de mistlichten. Verder onder de grill zou dit in het zwart zijn, oogt sportiever (hier niet afgebeeld).

---

Zijschorten: Iets sportievere zijschorten, steekt ongeveer een cm meer naar buiten.

---

Achterdiffusor: Sportievere achterkant met honinggraat motief en een chrome uitlaat.

Excuses voor de kleine foto's, maar ik denk dat het nu duidelijker is. Dit krijg je allemaal bij een Exterieurpakket. Een gewone S-Line bezit dit niet, want dan verandert er niets aan de buitenkant. Enkel de logo's, sportzetels en -stuur, etc.
    Last edited by ; 20/02/2008, 20:13.

Comment

mmmmmmmmmmmmmmmh, ben nog altijd niet overtuigd mét exterieurpakket

Zal de auto IRL moeten zien vrees ik om mij volledig te overtuigen

Wat vindt uwe pa ervan Quattro_dt ??

Vooraanzicht zonder exterieurpakket

Vooraanzicht mét exterieurpakket

Veel verschil zie ik toch niet ???
      Last edited by E90N; 20/02/2008, 19:55.
      Sintruin till I die

Comment

chromen ringen rond de mistlichten en zijschorten... en de velgjes uiteraard. Vanachter zit er misschien dakspoiler, een nep-diffusor op en mooiere uitlaat..?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Wat vindt uwe pa ervan Quattro_dt ??
          Hij vindt hem echt zalig! Nadat hij die spyshots had gezien, had hij schrik dat hij een ronde kont ging krijgen maar blijkbaar was dit een soort van camouflage.

Verder vindt hij die "knik" in de achterkant van de koffer echt mooi. Ik bedoel, dat de koffer niet zo verticaal naar beneden gaat maar er zo onder de achterruit zo'n stukje uitkomt.

Voor de rest vindt hij de daklijn enorm mooi, omdat ze zo wat afzakt maar zeker niet té overdreven. En als je de Berline en Avant langs de achterkant bekijkt, zijn de lichten van de Avant net iets mooier. Vooral door dat iets kleinere witte lijntje in de lichten.

Maar er is zeker nog niets beslist. Want voor die +/- €1700 verschil met een Berline, kan je op een Berline wel Drive Select bijbestellen.

Het is afwachten.

Comment

Zeer knappe Avant, de knapste in zijn reeks !

En ik kan BMWMB zijn opmerking alleen maar beamen..

Comment

Ok, dit is zéér knap! Echt een kleine A6! Chapeau Audi!

Comment

Ik vind em ook zeer geslaagd. Die gaat int echt nog beter zijn dan op foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Hoeveel pk zal die krijgen, 520 ofzo?
                  Dat denk ik niet. De vorige had er 420, ik denk dat deze rond de 470-480 zal uitkomen.

Comment

Hij is zoooo knap

Comment

deze is echt top
                      nu nog bestellen en veel maandjes geduld zeker

Comment

Zoals verwacht;

KNAP, KNAP, KNAP!

*Kijkt al uit naar de RS4 met shadowlook...*

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

hebben er al veel bestelling geplaatst ? ik al 2 weken geleden . risico maar gepakt zonder hem op foto te zien , audi maakt geen lelijke autos word hier nog maar eens bewezen .
                          ik heb hem fantoomzwart met getinte ramen en chroom besteld , nu enkel mijn madam er van overtuigen om velgjes te kopen ... iemand goed adres of website voor ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                            hebben er al veel bestelling geplaatst ? ik al 2 weken geleden . risico maar gepakt zonder hem op foto te zien , audi maakt geen lelijke autos word hier nog maar eens bewezen .
                            ik heb hem fantoomzwart met getinte ramen en chroom besteld , nu enkel mijn madam er van overtuigen om velgjes te kopen ... iemand goed adres of website voor ?

De Boosere Ingelmunster goede prijs kwaliteit
                            en proficiat met de avant eh

Comment

ik een maand geleden
                              2.0 TDI S-Line, lavagrijs, leder, xeon pakket
                              Last edited by ; 20/02/2008, 23:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Hell... Echt superknap...

En tja, natuurlijk is dit voorspelbaar! Wat hadden ze anders moeten doen?
                                Voor een totaal andere achterkant (zoals bij de A6 het geval is) was de basis van de Berline al niet geschikt met die lichten.

Comment

xenon heb ik niet gepakt , vond da veel geld , leds zijn wel de max maar ge zie ze zelf niet he als ge erin zit ,da geld heb ik besteed aan b&o sound system, uiteraard ook leder en de beschikbare packs . tis te hopen dat ze rap geleverd worden , want mijne vorige a4 avant is maar half jaar oud mogen worden en toen stak er iemand de hoofdbaan over zonder te kijken , perre totale dus , geluk bij een ongeluk kon ik het nieuw model bestellen , nu rijd ik met zo een oud krel rond tot hij geleverd word.

Comment

xenon heb ik niet gepakt , vond da veel geld , leds zijn wel de max maar ge zie ze zelf niet he als ge erin zit ,da geld heb ik besteed aan b&o sound system, uiteraard ook leder en de beschikbare packs . tis te hopen dat ze rap geleverd worden , want mijne vorige a4 avant is maar half jaar oud mogen worden en toen stak er iemand de hoofdbaan over zonder te kijken , perre totale dus , geluk bij een ongeluk kon ik het nieuw model bestellen , nu rijd ik met zo een oud krel rond tot hij geleverd word.
                                    wat voor leveringsdatum heb jij ?
                                    eerst was het bij mij einde mei/begin juni
                                    maar zeiden ze al einde juli

Comment

Tis een mooie break maar hij lijkt te veel op de A6 avant en is ( zoals de sedan ) alles behalve baanbrekend qua design.

Moest ik hem krijgen zou ik hem wel niet weigeren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                        wat voor leveringsdatum heb jij ?
                                        eerst was het bij mij einde mei/begin juni
                                        maar zeiden ze al einde juli

bij mij is het nog begin juni , zal morgen nog eens chekken bij verkoper ,
                                        maar hij had met dieteren gebeld omdat ik de mijne eigenlijk dringend nodig had , en zou begin juni zijn . korting gekregen ?

Comment

• kheb ze gisteren ook nog laten bellen naar D'ieteren,en daar hebben ze toch heel andere leveringstermijn gezegd hoor,de avant zou pas leverbaar zijn augustus/oktober,en de S-line zou best nog een maand tot zelfs 2 maand later kunnen zijn.Ik had eerst ook horen zeggen rond juni,en de verkopers ook.Ik vermoed dat er mss rond juni mss bij elke dealer enkele showroom exemplaren zullen geleverd worden,en demo-wagens,zoals dit ook het geval was met de A5,moest zowieso nog bepaalde tijd in de showroom staan,terwijl die toch al verkocht was.
                                          Daarom heb ik de verkoop van mijn auto ook uitgesteld omdat ik dan nog langer zal moeten wachten om die van men meestergast over te nemen die ook een Avant S-line ging bestellen.
                                          De gewone Avant zou bestelbaar zijn vanaf 28feb,maar de S-line wisten ze ook nog niet te zeggen bij D'ieteren.
                                          Ik stel me vaak ook wel is de vraag wie er nu gelijk heeft,want denk soms da die pippoos der daar soms ook ma met hun klak naar slagen zenne.

Comment

Working...
                                          X