Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• A6 die op 90 graden gewassen is... Mooi, maar Audi begint qua design echt wel eenheidsworst te worden. Ik begrijp dat ze verder willen borduren op een succesvol design, maar een beetje originaliteit zou toch geen kwaad kunnen.

Comment

• Ik zie dit nu pas

Wederom knap werk dat ze bij Audi verricht hebben, echt enorm lekkere break.

Avant>>>Sedan imo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
        A6 die op 90 graden gewassen is... Mooi, maar Audi begint qua design echt wel eenheidsworst te worden. Ik begrijp dat ze verder willen borduren op een succesvol design, maar een beetje originaliteit zou toch geen kwaad kunnen.
        kvind deze wagen zeer zeer knap, maar moet u wel gelijk geven, ze lijken allemaal wel erg veel op elkaar.
        Ze zijn dan wel ook allemaal overdreven vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
          ik een maand geleden
          2.0 TDI S-Line, lavagrijs, leder, xeon pakket
          @ Dieterdp: Heb je de Sline Avant besteld in België?? Volgens mijn Dieteren garage is dat nog niet mogelijk.

Wat een knappe bak toch!! Mijn bestelbon ligt klaar: Avant 2.0 TDI, Zwart Parel Effect, Zwart leder, 17" structuur velgen, Xenon, Lifestyle Pack, radio concert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piket Bekijk Berichten
            @ Dieterdp: Heb je de Sline Avant besteld in België?? Volgens mijn Dieteren garage is dat nog niet mogelijk.

Wat een knappe bak toch!! Mijn bestelbon ligt klaar: Avant 2.0 TDI, Zwart Parel Effect, Zwart leder, 17" structuur velgen, Xenon, Lifestyle Pack, radio concert.

ja in belgie, maar was pre order, dus zullen ze maar doorsturen moment ze echt kunnen denk ik

Comment

• In volledige S-line uitvoering is die echt wel

Comment

• Hoe langer ik er naar kijk hoe knapper hij wordt. Droombreak ! Vind hem zelf knapper dan de A6

Comment

• Erg mooie wagen, op de Alfa 159 sportwagon na (die is onovertroffen) voor mij de knapste in dit segment.

Een misschien wat saaie vraag: is er bekend wat de CO2 uitstoot is van de Avant 2.0 diesel 136pk t.o.v. de berline? Valt de Avant nog steeds in de C02 uitstootklasse C (zoals de berline)?

Voor mij is dit erg belangrijk omdat het leasingbudget van mijn werkgever hiervan afhankelijk is.

Comment

• Net eventjes geconfigureerd op de Duitse cc Wordt wel snel duur als je hem deftig uitrust. En dan zijn er nog opties niet beschikbaar (7 dubbelspakige velgen, S-line exterieur, ..).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Net eventjes geconfigureerd op de Duitse cc Wordt wel snel duur als je hem deftig uitrust. En dan zijn er nog opties niet beschikbaar (7 dubbelspakige velgen, S-line exterieur, ..).
                      Kun je toch niet vergelijken hoor, in Duitsland heeft men weer gekozen voor de 3 uitvoeringen (Attraction-Ambition-Ambiante) en hier komen de paketten.

Als ik hem bestel is het met het volledige S-Line pakket met de 19 " en dat schuifdak of open air want da ziet er prachtig uit.
                      Iemand enig idee wanneer hij in het echt te zien is, zal niet zijn VOOR Genève vrees ik.

Verder is er in de verste verte geen multitronic te zien, zelfs geen 2,7 :-(
                      Last edited by E90N; 21/02/2008, 12:34.
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        Kun je toch niet vergelijken hoor, in Duitsland heeft men weer gekozen voor de 3 uitvoeringen (Attraction-Ambition-Ambiante) en hier komen de paketten.

Als ik hem bestel is het met het volledige S-Line pakket met de 19 " en dat schuifdak of open air want da ziet er prachtig uit.
                        Iemand enig idee wanneer hij in het echt te zien is, zal niet zijn VOOR Genève vrees ik.
                        Nee je kan mss niet helemaal vergelijken, maar dat ie goed uitgerust niet goedkoop is mag wel duidelijk zijn Ik durf wedden dat indien ik een A4 Avant samenstel en daarna een A5 (beide S-line), de prijs niet echt ver uit elkaar zal liggen. Maar dan koop ik wel een A5

Comment

• Slecht nieuws voor de S-Line fans:

S-Line leider erst ab der 17. KW bestellbar!!!!!!! (bron Audi zelf)

Dit betekent concreet 28 april
                          Degene die hier poste dat de S-Line geleverd werd rond september-oktober heeft dus gelijk.
                          Zo zie je maar dat een zogezegd pré-contract totaal niks uitmaakt en soms in je nadel speelt
                          Sintruin till I die

Comment

Slecht nieuws voor de S-Line fans:

Degene die hier poste dat de S-Line geleverd werd rond september-oktober heeft dus gelijk.
                            Zo zie je maar dat een zogezegd pré-contract totaal niks uitmaakt en soms in je nadel speelt
                            In je nadeel kan dat nooit spelen hé. Wanneer de officiële prijzen er komen en deze hoger liggen als die op het "pré-contract" zijn ze verplicht de wagen aan de contractuele prijs te leveren. Dus het kan enkel in je voordeel spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                              In je nadeel kan dat nooit spelen hé. Wanneer de officiële prijzen er komen en deze hoger liggen als die op het "pré-contract" zijn ze verplicht de wagen aan de contractuele prijs te leveren. Dus het kan enkel in je voordeel spelen.
                              Toch niet hoor, een pré-contract is nog niet officieel aangezien ze de auto nog niet in het systeem hebben/kunnen zetten.
                              Dit moeten ze je toch hebben gezegd he ?
                              Ik ken iemand die verkoper is en heeft me uitgelegd hoe dat system werkt, ik zal ook nooit een pré contract tekenen.
                              Nu hebben ze er €1800 bijgeteld voor de Avant maar wie weet veranderd D'Iteren enkele opties van prijs om de een af andere reden maar zijt er maar zeker van dat die worden doorgerekend op uw prijs.
                              Sintruin till I die

Comment

• Ik vind hem knap, héél knap zelfs. Maar mijn a6 zou ik eerder inruilen voor een a5.

Comment

• Dit is toch geen A6 Avant op 90°?

De vorige A4 avant leek veel harder op de A6 Zowel vooraan als achteraan is het verschil A4-A6 zeer duidelijk.

Comment

• Ik vind de verschillen zeker groter dan sommige hier beweren. Dit is duidelijk geen kleine A6.

Comment

Slecht nieuws voor de S-Line fans:

Damn, dat is minder..

Maar dan hebben we hier thuis de tijd om alles rustig op ons gemak eens te bekijken en uit te rekenen enzo.

Op die datum, 28 april, is toch ook direct het Exterieurpakket en die optionele 19" velgen beschikbaar éh?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        *Kijkt al uit naar de RS4 met shadowlook...*
                                        Dan zul je nog mogen dromen tot ergens Mei 2010.

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Ik vind de verschillen zeker groter dan sommige hier beweren. Dit is duidelijk geen kleine A6.
                                        Neen inderdaad. Ik weet ook niet waar ze het halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                          Damn, dat is minder..

Maar dan hebben we hier thuis de tijd om alles rustig op ons gemak eens te bekijken en uit te rekenen enzo.

Op die datum, 28 april, is toch ook direct het Exterieurpakket en die optionele 19" velgen beschikbaar éh?

Yep !
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X