A6 die op 90 graden gewassen is... Mooi, maar Audi begint qua design echt wel eenheidsworst te worden. Ik begrijp dat ze verder willen borduren op een succesvol design, maar een beetje originaliteit zou toch geen kwaad kunnen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenA6 die op 90 graden gewassen is... Mooi, maar Audi begint qua design echt wel eenheidsworst te worden. Ik begrijp dat ze verder willen borduren op een succesvol design, maar een beetje originaliteit zou toch geen kwaad kunnen.
Ze zijn dan wel ook allemaal overdreven vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenik een maand geleden
2.0 TDI S-Line, lavagrijs, leder, xeon pakket
Wat een knappe bak toch!! Mijn bestelbon ligt klaar: Avant 2.0 TDI, Zwart Parel Effect, Zwart leder, 17" structuur velgen, Xenon, Lifestyle Pack, radio concert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door piket Bekijk Berichten@ Dieterdp: Heb je de Sline Avant besteld in België?? Volgens mijn Dieteren garage is dat nog niet mogelijk.
Wat een knappe bak toch!! Mijn bestelbon ligt klaar: Avant 2.0 TDI, Zwart Parel Effect, Zwart leder, 17" structuur velgen, Xenon, Lifestyle Pack, radio concert.
ja in belgie, maar was pre order, dus zullen ze maar doorsturen moment ze echt kunnen denk ik
Comment
-
Erg mooie wagen, op de Alfa 159 sportwagon na (die is onovertroffen) voor mij de knapste in dit segment.
Een misschien wat saaie vraag: is er bekend wat de CO2 uitstoot is van de Avant 2.0 diesel 136pk t.o.v. de berline? Valt de Avant nog steeds in de C02 uitstootklasse C (zoals de berline)?
Voor mij is dit erg belangrijk omdat het leasingbudget van mijn werkgever hiervan afhankelijk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNet eventjes geconfigureerd op de Duitse cc Wordt wel snel duur als je hem deftig uitrust. En dan zijn er nog opties niet beschikbaar (7 dubbelspakige velgen, S-line exterieur, ..).
Als ik hem bestel is het met het volledige S-Line pakket met de 19 " en dat schuifdak of open air want da ziet er prachtig uit.
Iemand enig idee wanneer hij in het echt te zien is, zal niet zijn VOOR Genève vrees ik.
Verder is er in de verste verte geen multitronic te zien, zelfs geen 2,7 :-(Last edited by E90N; 21/02/2008, 12:34.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenKun je toch niet vergelijken hoor, in Duitsland heeft men weer gekozen voor de 3 uitvoeringen (Attraction-Ambition-Ambiante) en hier komen de paketten.
Als ik hem bestel is het met het volledige S-Line pakket met de 19 " en dat schuifdak of open air want da ziet er prachtig uit.
Iemand enig idee wanneer hij in het echt te zien is, zal niet zijn VOOR Genève vrees ik.
Comment
-
Slecht nieuws voor de S-Line fans:
S-Line leider erst ab der 17. KW bestellbar!!!!!!! (bron Audi zelf)
Dit betekent concreet 28 april
Degene die hier poste dat de S-Line geleverd werd rond september-oktober heeft dus gelijk.
Zo zie je maar dat een zogezegd pré-contract totaal niks uitmaakt en soms in je nadel speeltSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenSlecht nieuws voor de S-Line fans:
Degene die hier poste dat de S-Line geleverd werd rond september-oktober heeft dus gelijk.
Zo zie je maar dat een zogezegd pré-contract totaal niks uitmaakt en soms in je nadel speelt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk BerichtenIn je nadeel kan dat nooit spelen hé. Wanneer de officiële prijzen er komen en deze hoger liggen als die op het "pré-contract" zijn ze verplicht de wagen aan de contractuele prijs te leveren. Dus het kan enkel in je voordeel spelen.
Dit moeten ze je toch hebben gezegd he ?
Ik ken iemand die verkoper is en heeft me uitgelegd hoe dat system werkt, ik zal ook nooit een pré contract tekenen.
Nu hebben ze er €1800 bijgeteld voor de Avant maar wie weet veranderd D'Iteren enkele opties van prijs om de een af andere reden maar zijt er maar zeker van dat die worden doorgerekend op uw prijs.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenSlecht nieuws voor de S-Line fans:
Zo zie je maar dat een zogezegd pré-contract totaal niks uitmaakt en soms in je nadel speelt
Maar dan hebben we hier thuis de tijd om alles rustig op ons gemak eens te bekijken en uit te rekenen enzo.
Op die datum, 28 april, is toch ook direct het Exterieurpakket en die optionele 19" velgen beschikbaar éh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten*Kijkt al uit naar de RS4 met shadowlook...*
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk vind de verschillen zeker groter dan sommige hier beweren. Dit is duidelijk geen kleine A6.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDamn, dat is minder..
Maar dan hebben we hier thuis de tijd om alles rustig op ons gemak eens te bekijken en uit te rekenen enzo.
Op die datum, 28 april, is toch ook direct het Exterieurpakket en die optionele 19" velgen beschikbaar éh?
Yep !Sintruin till I die
Comment
Comment