Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
    Yep !
    Oke thx!

Gelukkig maar..

Zijn er ondertussen al foto's online gekomen van dat S-Line Exclusive kleur "Monzagrijs"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
      kheb ze gisteren ook nog laten bellen naar D'ieteren,en daar hebben ze toch heel andere leveringstermijn gezegd hoor,de avant zou pas leverbaar zijn augustus/oktober,en de S-line zou best nog een maand tot zelfs 2 maand later kunnen zijn.Ik had eerst ook horen zeggen rond juni,en de verkopers ook.Ik vermoed dat er mss rond juni mss bij elke dealer enkele showroom exemplaren zullen geleverd worden,en demo-wagens,zoals dit ook het geval was met de A5,moest zowieso nog bepaalde tijd in de showroom staan,terwijl die toch al verkocht was.
      Daarom heb ik de verkoop van mijn auto ook uitgesteld omdat ik dan nog langer zal moeten wachten om die van men meestergast over te nemen die ook een Avant S-line ging bestellen.
      De gewone Avant zou bestelbaar zijn vanaf 28feb,maar de S-line wisten ze ook nog niet te zeggen bij D'ieteren.
      Ik stel me vaak ook wel is de vraag wie er nu gelijk heeft,want denk soms da die pippoos der daar soms ook ma met hun klak naar slagen zenne.
      ik heb vandaag nog eens geinformeerd , zou toch juni zijn hoor . zegt mijne toch .
      welke pipo da nu gelijk heeft weet ik niet , maar op mijn bestelbon staat dat ze levertermijn niet met meer dan 25% mogen overschrijden , die is bij mij 4 maand dat wil dus zeggen 1maand later en da is juli dan . daar zou ik ook nog mee kunnen leven . als het toch langer zou duren moeten ze mij maar mobiel houden met nen andere vette bak , als ze da nie doen zal ik effe boos moeten worden denk ... ... bij welke garaga gij gehoord ?

Comment

• vandaag ook nog contact had, nog steeds einde juli, waarschijnelijk door de S-Line,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
          ik heb vandaag nog eens geinformeerd , zou toch juni zijn hoor . zegt mijne toch .
          welke pipo da nu gelijk heeft weet ik niet , maar op mijn bestelbon staat dat ze levertermijn niet met meer dan 25% mogen overschrijden , die is bij mij 4 maand dat wil dus zeggen 1maand later en da is juli dan . daar zou ik ook nog mee kunnen leven . als het toch langer zou duren moeten ze mij maar mobiel houden met nen andere vette bak , als ze da nie doen zal ik effe boos moeten worden denk ... ... bij welke garaga gij gehoord ?
          Ik werk in VW/AUDI garage,bij Jennes in Boortmeerbeek,en tis de baas da er speciaal voor gebeld heeft,ik ben der bijna zeker van da het zeker voor de S-line nog wat langer zal duren,der zijn trouwens ook nog lang geen berline modellen in S-line geleverd ook hé.

Comment

• Knappe auto geworden. Volgens de verwachtingen, weinig op aan te merken!

Comment

der zijn trouwens ook nog lang geen berline modellen in S-line geleverd ook hé.
              2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• das straf da,en der zijn der dan al zoveel verkocht bij ons,en toch nog genen ene S-line binnegekome

Comment

• De Avant staat ondertussen al in de CC van audi Duitsland.

Comment

das straf da,en der zijn der dan al zoveel verkocht bij ons,en toch nog genen ene S-line binnegekome
                    is er misschien verwarring tussen S-Line, en het S-Line exterieur pakket?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Net eventjes geconfigureerd op de Duitse cc Wordt wel snel duur als je hem deftig uitrust. En dan zijn er nog opties niet beschikbaar (7 dubbelspakige velgen, S-line exterieur, ..).
                      Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                      De Avant staat ondertussen al in de CC van audi Duitsland.

Comment

das straf da,en der zijn der dan al zoveel verkocht bij ons,en toch nog genen ene S-line binnegekome
                        Het is niet de eerste keer dat Audi verkopers van toeten nog blazen weten

Comment

Das dus echt, de koper van tegenwoordig is soms beter op de hoogte en goed voorbereid.
                          Heel anders tov vroeger toen bij wijze van spreke nog uitgelegd moest worden hoe een stoel naar voren moest gedaan worden :-D
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Das dus echt, de koper van tegenwoordig is soms beter op de hoogte en goed voorbereid.
                            Heel anders tov vroeger toen bij wijze van spreke nog uitgelegd moest worden hoe een stoel naar voren moest gedaan worden :-D
                            Toen ik mijn A3 ging halen, heb ik aan de verkoper moeten zeggen waar het verbandkistje zat. Hij was in de koffer aan t zoeken terwijl het onderaan in de passagierszetel zit.

Comment

Toen ik de bluetooth interface box (die zelfs af fabriek wordt verkocht als je de telefoonmodule koopt) wou installeren werd mij gezegd dat dit niet mogelijk was.

Heb dan vervolgens zelf alle benodige onderdelen besteld bij iemand uit Engeland waarna ik met de onderdelen naar mijn dealer ben geweest en hem heb uitgelegd waar wat moest geplaatst worden en hoe de RNS-E diende gecodeerd te worden teneinde het te kunnen gebruiken met het multifunctioneel stuur.

Moraal van het verhaal, laat je niet zomaar afschepen met "het is niet mogelijk"!

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                              2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Toen ik eens een A5 S line liet samenstellen was het ook van dat. Ik nam de lederen zetels maar geen Lounge pack, omdat bij een S line én het leder én het pack aangerekend werd. De verkoper geloofde dat niet, die was echt overtuigd dat met het Lounge pack de S line goedkoper was. Niet dus. Heeft dat toen gemeld dat het in de configurator fout stond, en een week later kon je dat pack niet meer selecteren als je een S line nam. Wie weet hoeveel hebben ze daar nog mee afgeript ..

Comment

Aah oei ik had het nog niet gezien, zal over die post overgekeken hebben..

Comment

Ik werk in VW/AUDI garage,bij Jennes in Boortmeerbeek,en tis de baas da er speciaal voor gebeld heeft,ik ben der bijna zeker van da het zeker voor de S-line nog wat langer zal duren,der zijn trouwens ook nog lang geen berline modellen in S-line geleverd ook hé.
                                    heb dan maar effe zelf naar dieteren gebeld , juni of juli eerste leveringen van de avant .
                                    da valt dan al weeral goe mee . het zou trouwens wel straf zijn dat er meer dan een half jaar geen nieuwe a4 te verkrijgen is , ge zou voor minder een ander merk kopen ! maar toch kijk ik uit naar de dag dat ik hem kan gaan halen .

Comment

• prijzen op duitse cc lijken mij nogal hoog? Klopt dit: hier €1200 meer dan berline en zelfde optielijst?
                                      wanneer testwagen bij verkoper: na salon geneve of volgende week reeds??

Comment

• Knappe wagen, maar totaal niet origineel.
                                        Ik zou hem eens moeten rijden, maar ik denk niet dat hij mij bij BMW of Mercedes zou kunnen weg houden. Toch niet met FWD. Met AWD zou het anders kunnen zijn (dan kan hij me mss alleen weghouden bij MB j/k).
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                                          prijzen op duitse cc lijken mij nogal hoog? Klopt dit: hier €1200 meer dan berline en zelfde optielijst?
                                          wanneer testwagen bij verkoper: na salon geneve of volgende week reeds??

na salon geneve vrees ik, zal nog even duren

Comment

Working...
                                          X