Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Da's Avus zilver zeker ? Heb ik altijd al een knappe kleur gevonden (RS4 kleurtje). Deze foto's overtuigen me toch, en eerlijk gezegd vind ik zelfs de Merc knapper dan de BMW. Nooit in mijn leven had ik zoiets verwacht

Ziet er veelbelovend uit. Wanneer zien we deze bij de dealer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
      Da's Avus zilver zeker ? Heb ik altijd al een knappe kleur gevonden (RS4 kleurtje). Deze foto's overtuigen me toch, en eerlijk gezegd vind ik zelfs de Merc knapper dan de BMW. Nooit in mijn leven had ik zoiets verwacht

Ziet er veelbelovend uit. Wanneer zien we deze bij de dealer ?
      april dacht ik,

Comment

• audi avant vandaag besteld

Vandaag in leuven besteld:

audi a4 avant
        lifestyle plus pakket
        pakket lounge
        Audi music interface
        audi soundsystem
        xenon +
        verlichtingspakket
        chroom vensteromlijsting
        alu inlegplaatjes
        multi sportstuur
        dakrailing chroom
        Zwart milano leder

Ik moet enkel nog laten weten welke velgen en de kleur van de wagen.

Ik twijfel wat betreft kleur tussen phantom zwart of ijszilver.
        En wat betreft velgen tussen de 17" structure velgen of de 17" '10 spaken' velgen.

Ook wat betreft zwarte dakhemel heb ik nog mijn twijfels. Iemand hier ervaring mee?

Als jullie hier een mening of tips over hebben hoor ik deze graag, voor de rest begint het lange wachten ook voor mij.

Levering plannen ze pas eind juli

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
          Vandaag in leuven besteld:

audi a4 avant
          lifestyle plus pakket
          pakket lounge
          Audi music interface
          audi soundsystem
          xenon +
          verlichtingspakket
          chroom vensteromlijsting
          alu inlegplaatjes
          multi sportstuur
          dakrailing chroom
          Zwart milano leder

Ik moet enkel nog laten weten welke velgen en de kleur van de wagen.

Ik twijfel wat betreft kleur tussen phantom zwart of ijszilver.
          En wat betreft velgen tussen de 17" structure velgen of de 17" '10 spaken' velgen.

Ook wat betreft zwarte dakhemel heb ik nog mijn twijfels. Iemand hier ervaring mee?

Als jullie hier een mening of tips over hebben hoor ik deze graag, voor de rest begint het lange wachten ook voor mij.

Levering plannen ze pas eind juli

proficiat, mooie config

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
            proficiat, mooie config
            Bedankt

Comment

• Idd, mooie wagen
              Wij hebben onze ook vorige week besteld: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29173

Wij hadden "schrik" dat je met een donkere dakhemel een te beklemmend gevoel zou krijgen. Nu is het wit/grijs en dat geeft toch lichter dan zwart (logisch natuurlijk, maar je weet wel wat ik wil zeggen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                Idd, mooie wagen
                Wij hebben onze ook vorige week besteld: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29173

Wij hadden "schrik" dat je met een donkere dakhemel een te beklemmend gevoel zou krijgen. Nu is het wit/grijs en dat geeft toch lichter dan zwart (logisch natuurlijk, maar je weet wel wat ik wil zeggen )

Uiteindelijk heb ik ook geen zwarte hemel genomen voor dezelfde reden.

Phantom zwarte kleur en de 17" structure velgen ook gekozen uiteindelijk.

(En nog stopcontact, opbergpakket en kofferpakket ook bijgezet.)

Morgenvroeg mogen ze blijkbaar bestelling doorgeven.

Comment

• ge kunt blijkbaar nog geen getinte ramen bestellen tot week 22 , da is wel minder !
                  ik heb hem dan toch maar besteld en dan ofwel bestaande ramen tinten ofwel vervangen als de donker beschikbaar zijn .
                  vind folie eigenlijk maar niks precies , heb daar weinig vertrouwen in .
                  kan iemand advies geven ? eventueel een goed adres ?

Comment

• Een rode Avant S-Line op Genève:

Bron: Forum-auto.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                      ge kunt blijkbaar nog geen getinte ramen bestellen tot week 22 , da is wel minder !
                      ik heb hem dan toch maar besteld en dan ofwel bestaande ramen tinten ofwel vervangen als de donker beschikbaar zijn .
                      vind folie eigenlijk maar niks precies , heb daar weinig vertrouwen in .
                      kan iemand advies geven ? eventueel een goed adres ?
                      wat is uw voorziene leveringsdatum ?

Comment

• Dit zou volgens iemand op dat forum Monzagrijs zijn:

Prachtkleur..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                          Dit zou volgens iemand op dat forum Monzagrijs zijn:

Prachtkleur..

in ieder geval veel mooier dan die rode

Comment

• Wat een hondslelijke velgen op die rode.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                              Wat een hondslelijke velgen op die rode.

** BLING ***BLING** niet echt gewoon van Audi ....
                              Sintruin till I die

Comment

• Maakte mij net dezelfde bedenkingen Ipv zo'n volledig uitgeruste S line te presenteren zoals op de persfoto's.

Comment

• 2.7 v6 mt

Iemand al ergens gelezen of gehoord wanneer de 2.7 MT besteld zou kunnen worden in de Avant?

Comment

• Je hebt hem toch besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Je hebt hem toch besteld?

Da zijn de nadelen van zogezegde "pre-contractjes", wie weet komt de 2.7 pas binnen enkele maanden en daar sta je dan.......
                                      Ik vind dat je toch zekerheid moet hebben bij het bestellen van een auto, nu teken je bij wijze van spreke een blanco papierke

Hij is zowiezo niet voor meteen heb ik gisteren gehoord en als ik kies voor de Avant wacht ik gewoon netjes tot ie leverbaar is.
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Da zijn de nadelen van zogezegde "pre-contractjes", wie weet komt de 2.7 pas binnen enkele maanden en daar sta je dan.......
                                        Ik vind dat je toch zekerheid moet hebben bij het bestellen van een auto, nu teken je bij wijze van spreke een blanco papierke

Hij is zowiezo niet voor meteen heb ik gisteren gehoord en als ik kies voor de Avant wacht ik gewoon netjes tot ie leverbaar is.
                                        Inderdaad, je hebt daarin wel gelijk, laat ons gewoon zeggen dat de keuze vaststond en dat de verkoper mij liet geloven dat de wagen snel bestelbaar zou zijn (nu al weken geleden dus), ik was dus niet tevreden toen ik zag dat de 2.7 er niet bij zou zijn. Ik dacht mijn bestelling te herzien (berline, A5 of A6), maar de verkoper heeft me aangeraden nog te wachten, volgens hem zal de 2.7 wellicht in mei bestelbaar zijn voor levering in augustus/september. Daarmee zou ik nog kunnen leven. Aan de andere kant heeft de verkoper mij ook een gegarandeerde overname voor mijn wagen op papier gegeven, dus een half jaar langer betekent 20.000 km meer op de teller... das dan weer in hun nadeel.

Comment

• wat zou er eerst komen de 2.Otdi met 163 PK of de 2.7tdi

Comment

Working...
                                          X