Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In het begin vond ik hem niet mooi, maar hoe meer ik hem zie hoe prachtiger ik hem vind.
    ik vind het raar dat ik dat bij alle nieuwe audi's heb. ( Audi A3 cabrio, A5, A4 en nu A4 avant)

Comment

• Iemand de avant al in phantom zwart ergens gespot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
        wat zou er eerst komen de 2.Otdi met 163 PK of de 2.7tdi

de 2.7 komt eerst
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
          In het begin vond ik hem niet mooi, maar hoe meer ik hem zie hoe prachtiger ik hem vind.
          ik vind het raar dat ik dat bij alle nieuwe audi's heb. ( Audi A3 cabrio, A5, A4 en nu A4 avant)
          een audi op foto is ook altijd minder mooi dan in het echt, weet niet hoe dat komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
            een audi op foto is ook altijd minder mooi dan in het echt, weet niet hoe dat komt
            bij de meeste vrouwen is het net het omgekeerde :-D
            Sintruin till I die

Comment

• Helaas

De rode avant is idd aartslelijk (toch met die velgen).
              Zijn de dakrails eig standaard chromé? Want mn ouders hebben liever geen chromé.
              Wat past er eig beter bij lavagrijs? Chromé dakrails of zwarte dakrails?

Comment

• Nederlandse prijzen gekend: http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws...ef.php?nk=7435

België??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Wat past er eig beter bij lavagrijs? Chromé dakrails of zwarte dakrails?
                  Ik vind Chomé het mooiste op Lavagrijs..

Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                  Nederlandse prijzen gekend: http://www.autozine.nl/nieuws/nieuws...ef.php?nk=7435

België??
                  Zul je nog een tijdje moeten wachten vermoed ik. Maar reken op de basisprijs van de Berline gewoon +/- €1.700 bij, en de opties blijven zo goed als hetzelfde kwa prijs.

Comment

• Tov de Duiste prijzen moet je er wat bijdoen, bedoel je.

Tov de Nlandse prijzen moet er juist een heel stuk AF

Comment

• Neen, 1700 euro bijtellen bij de Belgische prijs van de berline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                        Tov de Duiste prijzen moet je er wat bijdoen, bedoel je.

Tov de Nlandse prijzen moet er juist een heel stuk AF
                        Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Neen, 1700 euro bijtellen bij de Belgische prijs van de berline.
                        Dit bedoelde ik dus..

Thx Cyrano.ak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                          wat is uw voorziene leveringsdatum ?

zal eind juni of begin juli zijn denken ze

Comment

• Nog geen foto's van Salon Genève ?? (buiten die rode dan)

Zaterdag heb ik afspraak bij de dealer, dus dan moet de knoop doorgehakt worden.
                            Sintruin till I die

Comment

• In bijlage een foto van de nieuwe avant op het salon met 10 spaaks velgen. ben er nog altijd niet uit of ik deze velgen wil of de structures.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heb je een foto van die andere velgen? 'k Vind deze maar flets qua design en ik vrees dat je ze veel gaat zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  Heb je een foto van die andere velgen? 'k Vind deze maar flets qua design en ik vrees dat je ze veel gaat zien.

Hier zie je de andere op een gewone a4 en een avant.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 'k Zou het echt niet weten

Maatje groter of wil je niet te veel comfort opofferen?

Comment

• Misschien een domme vraag maar verlies je zoveel comfort met de 18"velgen? :s
                                      @E90N: veel succes zaterdag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        'k Zou het echt niet weten

Maatje groter of wil je niet te veel comfort opofferen?

Nee blijven 17" naast comfort heb je ook nog zoiets als budget he

Comment

• Inderdaad, en dan zou ik voor de eerste gaan.
                                          Ze zien er wat groter uit vind ik, en ik vind ze persoonlijk ook knapper.

Comment

Working...
                                          X