Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    @E90N: veel succes zaterdag!

thnxs, da ga ik nodig hebben, ben er nog niet over uit
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
      A5

De A4 Avant moet je minstens in S line (exterieur) uitvoering nemen. Minstens !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        A5

De A4 Avant moet je minstens in S line (exterieur) uitvoering nemen. Minstens !
        Ja, zo had ik het ook in gedachte
        Sintruin till I die

Comment

Ja, zo had ik het ook in gedachte
          Ook al vind ik de A4 Avant in S line exterieur een prachtige wagen, als het budget er is voor een A5 en je hebt het praktische van de A4 Avant amper of niet nodig, dan zou ik zonder twijfel voor een A5. Die heeft trouwens ook geen kleine koffer. Niet te vergelijken met een A4 Avant, logisch, maar toch. En anders ga ik zaterdag in uw plaats, dan moet jij niet meer twijfelen

Comment

Ik ben benieuwd wat het gaat worden..

Succes alvast.

Comment

• Bijgevoegde miniaturen

weet iemand of dit met of zonder sportophanging is?

Comment

Indien je de Sline wilt in A4 Avant zal je nog geduld moeten hebben, bestelbaar eind april zegt mijn dealer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ZAZOO Bekijk Berichten
                  Indien je de Sline wilt in A4 Avant zal je nog geduld moeten hebben, bestelbaar eind april zegt mijn dealer...
                  Yep 16 april, (kalenderweek 22) (zie mijn vorige post ergens)
                  Heb tijd, als de levering maar tegen september is.
                  Sintruin till I die

Comment

• Ondertussen heb ik al 4 verschillende pookjes ontdekt (5 met de automaat erbij):

1. Standaard pookje (al dan niet in leer)
                    2. Pookje icm Sportstuur zónder S-Line (Niet geperforeerd leer)
                    3. Hetzelfde als 2 maar dan icm S-Line (Geperforeerd leer)
                    4. Pookje icm S-Line, RS 4-look (Geperforeerd leer)

Zo nu is mijn vraag, hoe bekom je dat RS 4-look pookje? Want het staat niet in de optielijsten, iemand die hier iets meer over weet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
                      Bijgevoegde miniaturen

weet iemand of dit met of zonder sportophanging is?
                      Hier kan je sportophanging -20mm zien met 17 duims
                      Vandaag toegkomen
                      Groeten
                      P
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Kunnen we geen poll starten wat E90N gaat kiezen? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Kunnen we geen poll starten wat E90N gaat kiezen? :p

lol ;-)
                          de nacht heeft raad gebracht en ik ga met volle overtuiging naar de dealer straks
                          nu nog een deal forceren ;-)
                          Sintruin till I die

Comment

lol ;-)
                            de nacht heeft raad gebracht en ik ga met volle overtuiging naar de dealer straks
                            nu nog een deal forceren ;-)
                            We zijn benieuwd
                            Welke dealer ga je eig?

Comment

• de eindbeslissing is in het andere topic te belezen ;-)
                              Sintruin till I die

Comment

de eindbeslissing is in het andere topic te belezen ;-)
                                Proficiat met de bestelling, ikzelf zou ook een A5 nemen moest ik geen dochtertje hebben, en vooral moest ik geen vrouw hebben die snel nog kindjes wil....

Maar de A4 avant is natuurlijk ook niet mis als alternatief, spijtig genoeg wil ik graag de 2.7 MT en zal ik dus nog veel geduld moeten oefenen, ...alhoewel, als ik zo hoor dat het voor jou ook al oktober is zal het misschien nog kampen

Comment

• net naar verdeler gebeld:
                                  ze krijgen pas in juni 2 modellen vd Avant ter beschikking. Levering dus pas vanaf september. In april wel al in brussel.
                                  Ook problemen met parkeerhulpmodule zodat ze een pack samenstellen zonder parkeerhulp om de wachttijden in te korten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                                    net naar verdeler gebeld:
                                    ze krijgen pas in juni 2 modellen vd Avant ter beschikking. Levering dus pas vanaf september. In april wel al in brussel.
                                    Ook problemen met parkeerhulpmodule zodat ze een pack samenstellen zonder parkeerhulp om de wachttijden in te korten
                                    pfff als da waar is

mijne was eerste einde mei, dan juli, en blijkbaar nu al september volgens uw info

Comment

• wtf zwaar balen
                                      Mn vader ging normaal vandaag ook nog eens bellen naar garage maar heb nog niks van hem gehoord...
                                      Had idd al in topic Audi A4 B8 gezet dat er plots packs zonder parkeersensoren werden aangeboden :s

@Dieterdp: mooie kleur voor je Avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                                        net naar verdeler gebeld:

ze zeggen allemaal iets anders blijkbaar .
                                        heb hem al gezegd dat als ik dat had geweten , had ik geen audi meer gekocht .
                                        audi is wel zijn eigen ruiten aan het inslaan ! als ze hun klanten zo behandelen , dan zijn ze goe bezig , eerst was het juni dan juli !
                                        vrijdag zei mijn verkoper week 38 ,half augustus zei hij er nog bij , ge kunt blijkbaar gene ene vertrouwen , heb kalender eens nagekeken en blijkt dat dat half september is !
                                        morgen nog eens telefoontje doen denk ! en da zal geen vriendelijk zijn !
                                        ik ga ook eens navragen of ik da contrakt niet kan opzeggen met als reden dat ze iedereen maar wa voorliegen , da zal ook wel nie lukken maarja !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                                          ze zeggen allemaal iets anders blijkbaar .
                                          heb hem al gezegd dat als ik dat had geweten , had ik geen audi meer gekocht .
                                          audi is wel zijn eigen ruiten aan het inslaan ! als ze hun klanten zo behandelen , dan zijn ze goe bezig , eerst was het juni dan juli !
                                          vrijdag zei mijn verkoper week 38 ,half augustus zei hij er nog bij , ge kunt blijkbaar gene ene vertrouwen , heb kalender eens nagekeken en blijkt dat dat half september is !
                                          morgen nog eens telefoontje doen denk ! en da zal geen vriendelijk zijn !
                                          ik ga ook eens navragen of ik da contrakt niet kan opzeggen met als reden dat ze iedereen maar wa voorliegen , da zal ook wel nie lukken maarja !
                                          Waar heb je besteld?

Comment

Working...
                                          X