Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• even snel een carmod gedaan in photoshop: nu is het dus in't zwart (veel mooier overigens, en de lichten komen veel beter uit)

1.

2.

Groeten,

Johan

Comment

• Mooi gedaan
      thx!
      want op de cc is het meestal armoe troef

Comment

• 1991 Audi S2 coupe
        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Wat een kontje heeft de Avant toch..

Comment

• Dit geeft alweer een duidelijker beeld en da kontje is idd *prachtig*
            Sintruin till I die

Comment

• Amai, diene zilvere
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Achterkant neigt een beetje naar de lijn van vroegere avants.

I like.

Comment

• Die tjoening ledjes blijven helaas een doorn in mijn oog.

Comment

• Think of the horror... straks rijden al die leasehokken de hele dag met die stomme onnozele tjoening dingen rond op de snelweg om mij zo aan de kant te duwen.

Ik word al pissig als ik er aan denk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Think of the horror... straks rijden al die leasehokken de hele dag met die stomme onnozele tjoening dingen rond op de snelweg om mij zo aan de kant te duwen.

Ik word al pissig als ik er aan denk.
                      ik weet niet of al die lease wagens budget hebben voor LED zenne

Comment

• Knappe foto!
                        Die velgen zien er ook zalig uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Zijn de dakrails eig standaard chromé?

Ik dacht dus dat ze standaard chromé waren maar is dus optie van €145.
                          En op audi site staat hij ook tussen het gamma:

Comment

Ik dacht dus dat ze standaard chromé waren maar is dus optie van €145.
                            [
                            aja, van waar haal je die info ?
                            dus als je een chroom pakket neemt, wat ik gedaan heb, zijn de dakrails niet in chroom ?

Comment

• Mn vader stuurde die info mij door. Hij had gebeld met Jennes.

Comment

Mn vader stuurde die info mij door. Hij had gebeld met Jennes.

hmm ik zal maar eens naar garage bellen, zou nie zo mooi zijn moest denk ik,chroom pakket, maar geen dakrails in chroom

Comment

• Ik heb maandag de A4 Avant gezien op het salon van Genève en ik vind toch dat die achterruit te diep komt. Ik vind het mooier op de A6 waar de achterruit niet zo diep komt. K zal toch voor de A6 Avant S-line gaan denk ik.

Comment

• naar garage weest,
                                    het is idd extra betalen voor chrome dakrails

en voor de mensen met S-line, orders pas vanaf einde april, dus ten vroegste augustus/september levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      naar garage weest,
                                      het is idd extra betalen voor chrome dakrails

en voor de mensen met S-line, orders pas vanaf einde april, dus ten vroegste augustus/september levering
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                      Knappe foto!
                                      Die velgen zien er ook zalig uit
                                      Inderdaad! Deze is identiek aan diegene ik begin deze maand eindelijk officieel besteld heb Nog steeds geen spijt van de velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                                        Inderdaad! Deze is identiek aan diegene ik begin deze maand eindelijk officieel besteld heb Nog steeds geen spijt van de velgen
                                        Enkel dat de mijne maar een 2.0TDI is Voor mij is dat meer dan snel genoeg

Comment

• Same here
                                          Ijszilver was ook één van mn favoriete kleuren!
                                          Zelf heb ik ook nog razend benieuwd naar de velgen maar bij mn ouders heerst er wat twijfel omtrent het comfort

Comment

Working...
                                          X