Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Al 3 mensen met Lavagrijs
    nog zo lang wachten ...
    idd deze morgen garage aan de lijn gehad, september/oktober levering
    S-line pas einde mei echt bestelbaar zei men

Comment

• pff september/oktober
      it better be good

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
        pff september/oktober
        it better be good
        Mijn pronostieken waren veel slechter! April mei bestellen (vanwege de automaat) + 3 maanden extra vanwege dat achterparkeerhulpding, Ik mocht blij zijn als ik hem december-januari had...

(zolang ze de factuur maar op dit jaar maken is het goed ;-) )

Comment

• Trouwens... nog een tip. Ge kunt in de garage voor 30 euro van die chromé uitlaatstukjes op de wagen laten plaatsen. Zo een klein detail, maar dat maakt het helemaal af..

mvg,

Koen

Comment

• extra lange levertijd

Er blijkt een probleem te zijn met de achteruitrij sensor bij de nieuwe A4.
            Het blijkt nogal serieus te zijn want er is nu al een vertraging van 3 maanden op de levering van de A4 avant en meer op de berline.
            Weet er iemand wat het precies is en of ze al een oplossing hebben gevonden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autolover Bekijk Berichten
              Het blijkt nogal serieus te zijn want er is nu al een vertraging van 3 maanden op de levering van de A4 avant en meer op de berline.
              is het 3 maanden extra bij de originele termijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autolover Bekijk Berichten
                Pas op, ik denk niet zo zeer dat het een probleem van kwaliteit is. Ik denk eerder een leveringsprobleem. Achteruitrijsensoren maken ze nu toch al een tijdje, ik denk niet dat hier zoveel meer mee mis kan gaan. Ik denk eerder dat er op wereldniveau maar een paar fabrikanten zijn die die dingen maken. En misschien is er wel een tekort.

Denk bv aan de problemen die veel MP3 fabrikanten hadden toen Apple al het flash geheugen voor hun iPod's had opgekocht?

Misschien is het zo wel iets.. Meer vraag dan de sensor fabrieken kunnen leveren? Of het apart installeren van de bumper+achteruitrijsensoren duurt gewoon langer en ze kunnen het organisatorisch niet wegwerken?

Er kunnen 100 redenen zijn die niets met de werking van het systeem te maken hebben..

mvg,

Koen

Comment

• Weet iemand of/wanneer de opties verdonkerde ruiten achteraan, shadowlook en dubbele beglazing komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                    Weet iemand of/wanneer de opties verdonkerde ruiten achteraan, shadowlook en dubbele beglazing komen?

Die komen meestal een tijdje erna, eerst vullen ze hun motorisatiegamma aan en dan komt de rest vanzelf.
                    Zal dus 2e kwartaal van 2008 worden. (zomer)

LED's vanachter zou er niet komen volgens mijn dealer, hoor er ook niets van op duitse fora (?)
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
                      Weet iemand of/wanneer de opties verdonkerde ruiten achteraan, shadowlook en dubbele beglazing komen?
                      Dubbele beglazing... Meestal wel een dure optie waarvan ik me afvraag waarvoor ze dient? Iemand ervaring hiermee? Is dit zoveel stiller?

Ik wist niet dat het met auto's net zo ging zijn als met computers. Je durft haast niet te bestellen, bang dat ze weer net iets aan de lijst toevoegen wat je nu net wilde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                        is het 3 maanden extra bij de originele termijn?
                        Ja dat is bovenop de normale levertijd.
                        en volgens de dealer schijnt het wel een technisch probleem te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                          Dubbele beglazing... Meestal wel een dure optie waarvan ik me afvraag waarvoor ze dient? Iemand ervaring hiermee? Is dit zoveel stiller?

Ik wist niet dat het met auto's net zo ging zijn als met computers. Je durft haast niet te bestellen, bang dat ze weer net iets aan de lijst toevoegen wat je nu net wilde.
                          Yep, seks in de auto wordt geruisloos ;-)
                          Sintruin till I die

Comment

• heb nog eens met mijn dealer gesroken en op zijn computer staat theorethische levering week van 18 augustus, bestelbon 2 januari getekend ,

heb ook eens een redelijk onvriendelijke mail naar dieteren gestuurd en deze bevestigen mij dat eerste leveringen vanaf einde juli zullen plaatsvinden en in juni gaan de toonzaalmodellen geleverd worden

ik heb hem zo besteld

a4 avant 2.0 tdi
                            -fantoomzwart
                            -leder milano zwart
                            -verchroomde vensteromlijsting
                            -verchroomde dakrailing
                            -getinte ramen (nog niet bestelbaar,maar ga folie pakken.5jaar garantie.) ( of misschien ruiten vervangen door originele getinte wanneer beschikbaar )
                            -pack lounge
                            -pack lifestyle plus
                            -afneembare trekhaak
                            -bang & olufson sound system
                            -gsm bleutooth armsteun
                            -isofix
                            -zonder kentekens

-velgen ga ik nog effe mee wachten dan kan ik er echt naar mijn zin kiezen,iemand ideen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                              heb nog eens met mijn dealer gesroken en op zijn computer staat theorethische levering week van 18 augustus, bestelbon 2 januari getekend ,

heb ook eens een redelijk onvriendelijke mail naar dieteren gestuurd en deze bevestigen mij dat eerste leveringen vanaf einde juli zullen plaatsvinden en in juni gaan de toonzaalmodellen geleverd worden

ik heb hem zo besteld

a4 avant 2.0 tdi
                              -fantoomzwart
                              -leder milano zwart
                              -verchroomde vensteromlijsting
                              -verchroomde dakrailing
                              -getinte ramen (nog niet bestelbaar,maar ga folie pakken.5jaar garantie.) ( of misschien ruiten vervangen door originele getinte wanneer beschikbaar )
                              -pack lounge
                              -pack lifestyle plus
                              -afneembare trekhaak
                              -bang & olufson sound system
                              -gsm bleutooth armsteun
                              -isofix
                              -zonder kentekens

-velgen ga ik nog effe mee wachten dan kan ik er echt naar mijn zin kiezen,iemand ideen ?

sorry 2 februari bestelbon getekend ipv januari

Comment

• Dat is een datum waar ik nog mee kan leven
                                Fingers crossed dat het zo zijn.
                                Dinsdag mss nog eens horen ivm onze bestelling.

Comment

• Op audi.nl al wel de brochure van de Avant beschikbaar:

Op .be is het zoals altijd nog stilletjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                    Trouwens... nog een tip. Ge kunt in de garage voor 30 euro van die chromé uitlaatstukjes op de wagen laten plaatsen. Zo een klein detail, maar dat maakt het helemaal af..

mvg,

Koen
                                    Heeft er iemand foto's van een zwarte A4 met zulke chromé sieruitlaten?

Thanks!

Comment

• Foto's van in New York.

Bron: http://www.fourtitude.com/news/publi...cle_3847.shtml

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smekkie Bekijk Berichten
                                        Heeft er iemand foto's van een zwarte A4 met zulke chromé sieruitlaten?

Thanks!

Ik heb niet echt een foto van een wagen met die uitlaatsierstukken, maar dit is wel de link naar de audi shop, waar je de stukken kan zien. Een beetje verbeelding gebruiken helaas... :-)

http://www.shop.audi.be/article.aspx...599&catId=1362

Comment

Working...
                                        X