heeft er toevallig iemand fotos van de standaard lichten zonder de xenon , als de daglichten branden ????
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenheeft er toevallig iemand fotos van de standaard lichten zonder de xenon , als de daglichten branden ????
Het is direct een stuk minder fraai, (naar mijn mening) maar het kan er mee door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk heb het al gezien, maar ik kan er nergens een afbeelding van vinden..
Het is direct een stuk minder fraai, (naar mijn mening) maar het kan er mee door.
en mits dat ge u lichten nooit zelf ziet normaal en ik weinig tot nooit snachts rijd was voor mij de keuze snel gemaakt , b & o dus .
toch had ik er eens graag een fotoke van gezien omdat ik nog zolang moet wachten tot levering .
ikzelf kan ook nergens foto vinden .
moest er iemand ene vinden ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtendat kan ik me inbeelden dat het een stuk minder fraai is , ik moest kiezen tussen xenon lichten of bang en olufson sound om binnen ons vooropgesteld budget te blijven .
en mits dat ge u lichten nooit zelf ziet normaal en ik weinig tot nooit snachts rijd was voor mij de keuze snel gemaakt , b & o dus .
toch had ik er eens graag een fotoke van gezien omdat ik nog zolang moet wachten tot levering .
ikzelf kan ook nergens foto vinden .
moest er iemand ene vinden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenheeft er toevallig iemand fotos van de standaard lichten zonder de xenon , als de daglichten branden ????Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk heb het al gezien, maar ik kan er nergens een afbeelding van vinden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk heb 2 foto's gepost in het topic van de Berline. --> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2280
Die dagrijlichten en de koplamp in het algemeen ziet er ineens een heel stuk minder dreigend uit in de gewone uitvoering.
De Xenon optie is voor mij absoluut een must! Zo een wagen zonder xenon vind ik tja.. vreemd.
Ik denk ook dat het verschil met opzet zo groot gemaakt is. Dit moet de mensen verleiden naar de toch wel dure Xenon optie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenwanneer leveren ze ?
dieteren heeft mij persoonlijk een mail gestuurd met de bevestiging dat de eerste leveringen eind juli zullen beginnen en toonzaalmodellen in juni.
ps : had dieteren even een zeer boze mail gestuurd en daarop hebben ze deze info geantwoord .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIk heb 2 foto's gepost in het topic van de Berline. --> http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=2280
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtende mijne staat op theorethische levering week 34 dat is de week van 18 augustus .
dieteren heeft mij persoonlijk een mail gestuurd met de bevestiging dat de eerste leveringen eind juli zullen beginnen en toonzaalmodellen in juni.
ps : had dieteren even een zeer boze mail gestuurd en daarop hebben ze deze info geantwoord .
Comment
-
Kortingen bij Audi verkoop?
Effe iets anders..
Ik heb me laten vertellen dat je serieus kan onderhandelen over een percentje meer of minder bij heel de verkoop van audi..
Wil er iemand delen hoeveel procent men gekregen heeft bij bestelling / offerte?
Ik voorlopig 5.5%. Maar een vriend van mij heeft bij zijn A3 sportback kunnen afdingen tot 7.5% (laten zien op factuur)
Ik weet dus niet of er verschillende condities zijn per model of zo. Ik moet nog 2 garages tegen elkaar uitspelen, maar als ik wat eerlijke informatie krijg hier, sta ik al een beetje sterker...
mvg,
Ge4ce
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenEffe iets anders..
Ik heb me laten vertellen dat je serieus kan onderhandelen over een percentje meer of minder bij heel de verkoop van audi..
Wil er iemand delen hoeveel procent men gekregen heeft bij bestelling / offerte?
Ik voorlopig 5.5%. Maar een vriend van mij heeft bij zijn A3 sportback kunnen afdingen tot 7.5% (laten zien op factuur)
Ik weet dus niet of er verschillende condities zijn per model of zo. Ik moet nog 2 garages tegen elkaar uitspelen, maar als ik wat eerlijke informatie krijg hier, sta ik al een beetje sterker...
mvg,
Ge4ce
Grtz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenkan je mij het mail adres geven van dieteren, eventeel via pm
ik heb da via audi.be gedaan .
-contact us
en dan selecteren verkoop nieuwe wagens .
Comment
-
Ik hoorde vandaag van een vriend dat in de Trends een artikel stond over de A4 avant, er werd verkondigd dat de 2.7 V6 "vervangen" werd door een 170-pk versie van de 2.0, dit is ook wat blijkt uit de catalogus die op audi.be te downloaden is. Ik heb vandaag gemaild naar de dealer om te vragen wat er nu eigenlijk van aan is, maar ik wacht nog op antwoord. Het is ongelooflijk hoe weinig informatie de dealers krijgen van audi en van de importeur. Ik ben nu wel benieuwd wat het antwoord zal zijn van de dealer. Als de 2.7 er niet blijkt te komen in de avant denk ik dat dit het einde is van mijn pre-order (RIP)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenIk hoorde vandaag van een vriend dat in de Trends een artikel stond over de A4 avant, er werd verkondigd dat de 2.7 V6 "vervangen" werd door een 170-pk versie van de 2.0, dit is ook wat blijkt uit de catalogus die op audi.be te downloaden is. Ik heb vandaag gemaild naar de dealer om te vragen wat er nu eigenlijk van aan is, maar ik wacht nog op antwoord. Het is ongelooflijk hoe weinig informatie de dealers krijgen van audi en van de importeur. Ik ben nu wel benieuwd wat het antwoord zal zijn van de dealer. Als de 2.7 er niet blijkt te komen in de avant denk ik dat dit het einde is van mijn pre-order (RIP)
Maak je dus zeker geen zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDie 2.0l TDi van 120/125 kW is alles behalve bedoeld voor het vervangen van die 2.7l V6 TDi. Deze komt er gewoon voor de mensen die een 6 cilinder te hoog vinden kwa taksen en toch wat meer pk's willen.
Maak je dus zeker geen zorgen.
Zo is het inderdaad, dus "no panic"Sintruin till I die
Comment
-
Nog een nieuwtje
Ok, nog een nieuws over leveringen...
Wel te verstaan dat de garagist zei dat het onder voorbehoud is...
1) (dit is misschien al vermeld op het forum) Je kan de Lifestyle Plus pack bestellen zonder de achteruitrij-sensoren, en ze later (tegen dezelfde prijs die het extra zou kosten in de pack) in de garage laten installeren.
2) De avant 2.0TDI Multitronic, zou bestelbaar zijn half/einde mei! Maar het goede nieuws: Hij zou dan wel leverbaar zijn Augustus/september ergens.
Dit was wel allemaal onder voorbehoud. Maar we spreken hier over een levertermijn van 4 à 5 maanden. Dit is wel aanvaardbaar denk ik.
3de punt: gisteren proefrit gemaakt met een vrij uitgeruste A4 berline 2.0 TDI. Lifestyle pakket, dode hoek detectie, audi audio system, lounge pakket.
Bemerkingen van mijn uit.
Prachtige wegligging, leuke motor, prachtig en leuk interieur, zitcomport is zalig, ruimte, leuke verrassingen zoals het sleutelcontact, de electronische handrem werkt tof, kortom 99% OK!
Mindere punten: De dodehoek detectie vind ik onzin. Vééél te dure optie voor iets wat wel perfect technisch werkt, maar wat voor geen meter echt bruikbaar is volgens mij. Wel laat ik het zo stellen: Je moet toch je hoofd draaien om ook naar die LEDS te kijken om te zien of er iemand in je dode hoek zit. Je oogbol 25° verder doordraaien en je hebt het ook zelf gezien of er iemand langs je rijdt! Zeker niet de hoge meerprijs waard die ze er voor vragen.
Dan: SERVOTRONIC! ZEKER NEMEN, 240 euro zeker waard! Want deze had het niet, en ik vond het stuur iets stroef aanvoelen, zowel bij trage als hoge snelheid. Daarom niet minder responsive, maar ik vond eigenlijk dat mijn huidige mondeo van 15 jaar oud, beter scoorde qua stroefheid in het stuur dan deze nieuwe Audi. De verkoper meldde mij dat dit probleem met de Servotronic optie helemaal van de baan is! Zeker nemen dus!
Comment
-
En onze verkoper raadde de Servotronic af omdat het niet zo nodig was. Op zwaardere wagens (lees Q7) is het wel hadnig maar niet op een A4
Had hij de velgen van het lifestyle pack (16") of andere? En hoe was het comfort?
Hier nog wat foto's om ons leed te verzachten.. (vanop audiblog.nl)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenEn onze verkoper raadde de Servotronic af omdat het niet zo nodig was. Op zwaardere wagens (lees Q7) is het wel hadnig maar niet op een A4
Had hij de velgen van het lifestyle pack (16") of andere? En hoe was het comfort?
]
Servotronic voelt veel comfortabeler aan om te sturen, (los van de snelheidsafhankelijke werking) Maar het is natuurlijk niet zo dat ge zonder servotronic aan uw stuur moet sleuren. Verre van.
Het rijcomfort was zeer goed. Er stonden 16" velgen op, maar niet de (minder mooie) Aero, maar de "aluminium velgen in 7 armenuitvoering 7,5x16 225/55 R16.
Ik was al erg tevreden met de geluidsinstallatie van audi zelf, dus ik verwacht nog beter van de B&O installatie die de mijne zal vergezellen.
Ik heb de wagen in regenweer (echt een stortbui) getest. De motorisolatie is goed, Regen en asfalt natuurlijk ook, maar blijft dat horen natuurlijk. Ge kunt echter in om het even welke situatie een normale conversatie voeren zonder harder te moeten spreken. In de berline vind ik wel de achterruit erg klein. Bij de avant hoop ik iets beter zicht te hebben.
In het begin wordt je erg overrompeld door alle knoppen en toeters en bellen overal. (nogmaals, ik kom van een mondeo van 15 jaar oud) Maar was toch binnen de 5 minuten vertrokken zonder uitleg van de garage.
Electronische handrem voelt raar: Hij werkt enkel als je de voet op het rempedaal drukt. Als je dan op de knop drukt, voel je het pedaal bewegen.
ESP kan je blijkbaar uitschakelen (knop middenconsole), maar dat heb ik met een vreemde auto en nat wegdek niet gedurft.
Zicht rondom is goed, snuit is voelbaar, niet echt zichbaar, achteruitstoten was met de sensoren geen probleem. Zicht is echter beperkt door de kleine ruit.
Het "stuurgevoel" en het gevoel van de omvang van de wagen was heel erg goed. Ik weet niet goed hoe ik dit moet omschrijven. Ik zou hem van uit het eerste kwartier door een poortje van 2m 5cm durven rijden. (wagen is 2m en 0,6cm) Ik heb ooit met auto's gereden waarvan ik in het begin dacht dat ik ergens tegenaan ging zitten. (vooral rechts en met de snuit) Ik weet niet hoe dit komt...
Kleur was Kwartsgrijs metallic. Vind dit wel te simpel. (neutraal) Ga lavagrijs nemen.
Comment
Comment