Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Geen foto's?
    Als ik nog is ga zien neem ik foto's.

Comment

• staat hij al in kortenberg bij dieteren?

Comment

• FOTO's!!! nu! :p

Comment

• veel te druk gehad vanmiddag nog, maar ben heel eventjes op en af gereden voor een foto voor jullie (waren er 3 maar de anderen zijn mislukt -> brolcamerake)

Kleur: meteoor grijs

Deze staat nu dus in Dieteren Kortenberg - testrijden zou binnen een maand kunnen en leveringstermijn voor de mijne is nog altijd juni...
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
            Als ik nog is ga zien neem ik foto's.
            Zeker doen..

Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
            Deze staat nu dus in Dieteren Kortenberg - testrijden zou binnen een maand kunnen en leveringstermijn voor de mijne is nog altijd juni...
            Aah goed dat ik dit weet. Mijn vader had me al gevraagt of de Avant al in Kortenberg zou staan, want zo dicht wonen we er nu ook niet bij.

Ben benieuwd om hem eens IRL te zien.

Comment

veel te druk gehad vanmiddag nog, maar ben heel eventjes op en af gereden voor een foto voor jullie (waren er 3 maar de anderen zijn mislukt -> brolcamerake)

nog steeds juni, hmm, ben je zeker? ,mijne is al twee keer verplaatst

Comment

veel te druk gehad vanmiddag nog, maar ben heel eventjes op en af gereden voor een foto voor jullie (waren er 3 maar de anderen zijn mislukt -> brolcamerake)

Thx voor de foto!
                Het is wel heel duidelijk te zien dat de wielen vanvoor zo'n 15 cm zijn opgeschoven. Lijkt zo maar een heel kort neusje
                Wat voor velgen zijn dat?
                En kan je daar gewoon binnen bij D'Ieteren Kortenberg? Mss dat we ook wel eens gaan zien dan.

edit: zelf ff velgen opgezocht: 4 Alu Velgen 8 x 17 "10 Spaken" 245/45 R17
                Last edited by Cyrano.ak; 05/04/2008, 16:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Thx voor de foto!
                  Het is wel heel duidelijk te zien dat de wielen vanvoor zo'n 15 cm zijn opgeschoven. Lijkt zo maar een heel kort neusje
                  Wat voor velgen zijn dat?
                  En kan je daar gewoon binnen bij D'Ieteren Kortenberg? Mss dat we ook wel eens gaan zien dan.
                  Iedereen mag daar binnen, zelfs jij Cyrano . Ik heb eens gebeld en blijkbaar zou deze vanaf half april proef te rijden zijn. Het zou blijkbaar zelfs een multitronic zijn (zo heb ik mij toch laten vertellen aan de telefoon). Ik maakte de opmerking dat de multitronics nog niet te bestellen waren, de dame aan de lijn vertelde mij dat dat klopt, maar dat deze wel binnenkort bestelbaar zijn, en dat ze er al eentje hebben in 2.0 MT... Ik ga alvast een proefritje boeken denk ik.

Comment

• Hou u vast, lekkere lading pics op komst

Comment

• 2.0T quattro S-line, ik vermoed Monzagrijs.

Comment

• Comment

• Comment

• meer op http://www.autospies.com/news/2009-Audi-A4-Avant-If-All-Wagons-Were-This-Nice-Everyone-Would-Be-Driving-One-28353/
                            Last edited by stradge; 05/04/2008, 21:05.

Comment

• Die eerste S-line is echt prachtig

Comment

• Toch een heel knappe break als je die foto's bekijkt

Zo een 3.2 quattro

Comment

• Heerlijke foto's
                                  Reviews in de boekskes volgende week? :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
                                    Die eerste S-line is echt prachtig

zeker weten, ook prachtige kleur en AF met da exterieurpakket
                                    monzagrijs lijkt toch wel een beetje op da vroegere avuszilver
                                    Sintruin till I die

Comment

• Nog een paar:

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X