ik heb ook al hier op 't forum gelezen dat 't gps systeem van audi niet tot op huisnummer werkt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2.0T quattro S-line, ik vermoed Monzagrijs.
Hij vind hem werkelijk prachtig, zelfs mn moeder is méér dan voor te vinden. De velgen, de kleur, de bumpers,... Het enigste waar hij mss wat schrik voor heeft is de hardheid van die 19" velgen en de 20mm verlaging (we nemen geen 30mm).
We zouden dit kunnen oplossen met de Drive Select, maar dan zitten we buiten ons budget (we kopen hem privé, maar er zijn natuurlijk ook limieten). Nu valt de testrit af te wachten met de Drive Select, om te zien wat we uiteindelijk gaan doen met de Drive Select. Maar we gaan wachten tot we de Avant direct ook kunnen testen, zo moeten we niet altijd heen en terug naar Kortenberg.
Afwachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk ga mijn avant met GPS laten uitrusten. Tot nu toe ben ik een TOMTOM gewoon.
Enkel, nu vraag ik mij af, voor dat vele geld voor die GPS,
wat krijg ik daarvoor?
Iemand ervaring hiermee? Is dit gewoon een simpele gps? Werkt ie goed? Is hij gemakkelijk te bedienen?
Kan je favorieten opslaan? Kan hij flitspalen aanduiden? Kun je zelf locaties toevoegen gelijk bij TomTom, zoals bv alle pizzahut restaurants, of alle Gamma's, of ... Geeft hij de toegelaten snelheid weer?
Al deze zaken krijg je al in een TomTom van 300 of 400 euro, dus voor de zware meerprijs van de audi GPS, zou ik toch wel hetzelfde of meer mogen krijgen.. (waarschijnlijk wishfull thinking)
Of kent iemand een leuke site met reviews voor de navigatie van de A4 B8?
mvg,
Koen
Je hebt dus een grote display in de middenconsole en een kleine display in je dashboard die je met pijlen verder helpt.
Geeft je een reeks van huisnummers waarin de bestemming zich bevindt en dus niet echt deur tot deur
Bedienen is makkelijk
Je kan favorieten opslaan maar geen flitspalen noch via een bestand verschillende lokaties invoeren. Geen max snelheden helaas.
Ik vind het persoonlijk voor die prijs tegenvallen.
Greetz,
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenGPS werkt op basis van Navteq kaarten versus TeleAtlas met TomTom
Je hebt dus een grote display in de middenconsole en een kleine display in je dashboard die je met pijlen verder helpt.
Geeft je een reeks van huisnummers waarin de bestemming zich bevindt en dus niet echt deur tot deur
Bedienen is makkelijk
Je kan favorieten opslaan maar geen flitspalen noch via een bestand verschillende lokaties invoeren. Geen max snelheden helaas.
Ik vind het persoonlijk voor die prijs tegenvallen.
Greetz,
P.
Werkt hij snel qua herberekeningen als je misrijdt? of duurt dat 7 afslagen omdat de GPS telkens achterop holt.. (zoals mijn pa zijn Michelin GPS... -> never buy this!!!)
Sorry voor de vragen, maar als je maar fatsoenlijk op de juiste plaats geraakt, is het mij prima. Maar als ie ook nog eens traag is, enz.. dan maar beter mijn Tomtom 910 behouden.
Comment
-
Ik heb net eens gekeken als je het lIfestyle pakket neemt, in tegenstelling tot het Lifestyle plus,
dan kan je blijkbaar een hele hoop opties NIET nemen!
GSM in de armsteun,
B&O sound installatie,
... en die wil ik graag.
Blijkbaar hangt er teen en tander af van die computer die bij die GPS geleverd wordt. Of het is gewoon een stunt om meer te kunnen verkopen.
We zullen wel zien.
Misschien dat ik toch eens tot kortenberg ga, om daar eens wat dingen te testen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenHeb je ook een 3D weergave van de weg, zodat je goed ziet waar je naartoe moet? (conform tomtom) of worden we echt een paar jaar terug in de tijd geslingerd?
Werkt hij snel qua herberekeningen als je misrijdt? of duurt dat 7 afslagen omdat de GPS telkens achterop holt.. (zoals mijn pa zijn Michelin GPS... -> never buy this!!!)
Sorry voor de vragen, maar als je maar fatsoenlijk op de juiste plaats geraakt, is het mij prima. Maar als ie ook nog eens traag is, enz.. dan maar beter mijn Tomtom 910 behouden.
Geen probleem voor de vragen, daarvoor bestaat een forum dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
]Die achterlichten toch alvast.. hoe jullie dat kunnen zien dat dit toch een A4 is intrigeert me nu echt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenMaar dit is toch een A6???Die achterlichten toch alvast.. hoe jullie dat kunnen zien dat dit toch een A4 is intrigeert me nu echt...
Nah!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenMaar dit is toch een A6???Die achterlichten toch alvast.. hoe jullie dat kunnen zien dat dit toch een A4 is intrigeert me nu echt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtig!
Ik dacht écht eerst dat dit een A6 Avant was.
Zalig S-Line interieur. Alcantaramaar mijn wereld is weer tot rust gekomen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenOp die laatste foto: zijn dat de 16" uit het lifestyle pakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
ziet iemand of dit met of zonder sportophanging is...?
Comment
Comment