Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Ik kan hier écht gewoon van wegdromen. Alleen al de gedachte dat hier binnen een klein jaar hier ook zoeentje zou gaan staan..
En gelukkig heb ik zo'n goede ouders..
Comment
-
Comment
-
Ik vind hem zo lekkerPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Ik kan hier écht gewoon van wegdromen. Alleen al de gedachte dat hier binnen een klein jaar hier ook zoeentje zou gaan staan..
En gelukkig heb ik zo'n goede ouders..Sintruin till I die
Comment
-
Iemand een mening over het installeren van een LPG installatie in een 1.8 TFSI benzine versie?
Is dit ooit gedaan? Raden ze dit af? Terecht of niet?
Gewoon even vanwege het nieuws vandaag ivm het feit dat diesel niet echt rendeert onder de 25000 km per jaar. Ik heb zitten tellen en bij mij is dat toch nog altijd voordeliger dan een benzine!
Tenzij je LPG kan leggen! Helft van de brandstofprijs, en toch 160 PK ipv 136! Leuk toch niet?
iemand ervaring hierin? Ik weet dat het bij heeeel veel auto's geen enkel probleem is, maar van Audi weet ik het niet.
Comment
-
Ben er ook zo verliefd op :love: Officieel nog een 4tal maanden wachten
hier een filmpje vanop autospies.com:
http://www.autospies.com/news/VIDEO-2009-Audi-A4-Avant-Audi-Designers-Show-You-Their-New-Baby-28442/VIDEO: 2009 Audi A4 Avant- Audi Designers Show You Their New Baby
+ YouTube Video
AutoSpies.com caught this exclusive video in Ibiza, Spain of the designers of the 2009 Audi A4 Avant telling you why it is so special.
Love how the designers call the side crease the 'Tornado Line'!
Never heard that one before!
Well, if BMW can have its 'Hofmeister Kink', then they can have a 'Tornado Line'.
Comment
-
Even gecheckt en de nieuwe A4 Avant is op een haar na even lang als de 100 Avant waarin ik van '92 tot '96 reed. Het zou me niet verwonderen dat deze nieuwkomer de verkoop van de A6 Avant zal beïnvloeden: zelfde motoren, wendbaarder, betere handling wellicht, en voldoende ruimte. Mocht het aan mij liggen ik zou toch serieus twijfelen.
Comment
-
hello,
ik heb een vraagje:
kan iemand mij vertellen wat de basisprijs is voor een avant 2.0 tdi (143 pk) aub?
ik ga zaterdag een offerte gaan laten opstellen, maar kan de spanning niet aan :-)
de prijzen van de opties blijven de zelfde veronderstel ik...?
alvast bedankt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenhello,
ik heb een vraagje:
kan iemand mij vertellen wat de basisprijs is voor een avant 2.0 tdi (143 pk) aub?
ik ga zaterdag een offerte gaan laten opstellen, maar kan de spanning niet aan :-)
alvast bedankt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenhello,
ik heb een vraagje:
alvast bedankt!!
30650 euro incl. BTW, zonder korting! (normaal min. 5.5% dus 28964 incl. BTW met korting)
Dit is wel zonder één optie.
mvg,
Koen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenklopt het dat er 3 speciale kleuren enkel voor de s-line verkrijgbaar zijn
ik ken er maar 1 da monzagrijs ( mega kleur )
2 en 3 ??????? iemand ????
Namelijk Monzagrijs en Misanorood.
Monzagrijs is inderdaad prachtig!
Comment
-
Comment