Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Moest het een Avant geworden zijn dan was het die monzagrijze met S-Line (int/ext)
    Ook al lijkt die op mijn vorige kleur (avuszilver)
    Sintruin till I die

Comment

• Wat een prachtige kar deze A4 Avant! De sedan versie is ook al zeer knap, maar hier dan niets tegenop vind ik. Spijtig dat de automaat niet meteen beschikbaar is, want hier gaat veel vraag naar zijn denk ik.
      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Moest het een Avant geworden zijn dan was het die monzagrijze met S-Line (int/ext)
        Ook al lijkt die op mijn vorige kleur (avuszilver)
        Ik denk dat wij dezelfde smaak hebben.

Avuszilver is idd een prachtige kleur, sluit er mooi bij aan bij Monzagrijs. Op een A3 zou ik net dezelfde kleur nemen.

Welk interieur had je dan genomen? Bruin, zoals bij je A5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
          Ik denk dat wij dezelfde smaak hebben.

Avuszilver is idd een prachtige kleur, sluit er mooi bij aan bij Monzagrijs. Op een A3 zou ik net dezelfde kleur nemen.

Welk interieur had je dan genomen? Bruin, zoals bij je A5?
          Denk dat bruin niet echt past bij die buitenkleur, zal eerder combi geweest zijn van zwart met alcantara en grijze stiksels als finishing touch ;-)
          Sintruin till I die

Comment

Denk dat bruin niet echt past bij die buitenkleur, zal eerder combi geweest zijn van zwart met alcantara en grijze stiksels als finishing touch ;-)
            Zie, ik zei het al, dezelfde smaak.

Achteraf gezien eigenlijk een domme vraag van mij. Want op een S-Line kan je normaal gezien enkel zwart kiezen als interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Zie, ik zei het al, dezelfde smaak.

Achteraf gezien eigenlijk een domme vraag van mij. Want op een S-Line kan je normaal gezien enkel zwart kiezen als interieur.

Heb juist ff op de duitse config gekeken en de S-Line is er te configureren.
              De sportophanging is -30mm, prachtig
              Die 19" velgen als optie is maar €500, hier zal dat rond de € 650 opleg worden
              Kan daar wel niet die monzagrijze kleur kiezen?
              Sintruin till I die

Comment

Overtlaatst in de toonzaal een A6 S-Line gezien met deze 19" velgen, en dat was om precies te zijn €550 opleg. Zal idd wel zoiets zijn.

Had dit ook al opgemerkt, en Misanorood staat er dan weer wel tussen. Maar als je het Exterieurpakket selecteert, komt dat niet tevoorschijn op de afbeelding. Staat volgens mij nog altijd niet 100% op punt.

Comment

Sommige opties en kleuren kunnen licht verschillen van land tot land. Ik heb mij gisteren eentje geconfigureerd, voor de leut nautuurlijk , en kwam aan €45k. En dat was nog zonder GPS of S-Line...
                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                    Dat is echt fokkin' perfect.

Idem!

Waar de sedan z'n achterkant me niet zo kan bekoren, doet de avant het wel

Very nice! Zeker met deze velgen
                    nls2000

Comment

• Voor wie de A4 Avant irl wil zien, één adres: Contact Center

Heb vanmiddag even met de 3.0 TDi gereden. Geweldige machine! De motor leek me (bewust) stiller dan in de A5.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                        Voor wie de A4 Avant irl wil zien, één adres: Contact Center

Heb vanmiddag even met de 3.0 TDi gereden. Geweldige machine! De motor leek me (bewust) stiller dan in de A5.
                        heb je met de Avant gereden ?, kan je rechtstreeks naar kortenberg bellen, of moet dat via dealer

Comment

• Hey!

Ik ga morgen es gaan informeren naar deze wagen
                          Kan iemand me vertellen wat een goede korting is op de Avant op dit moment?
                          En wat is de levertijd zo ongeveer? (ik ga wel APS bestellen...)

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
                            Hey!

Ik ga morgen es gaan informeren naar deze wagen
                            Kan iemand me vertellen wat een goede korting is op de Avant op dit moment?
                            En wat is de levertijd zo ongeveer? (ik ga wel APS bestellen...)

Alvast bedankt!
                            Hoe bedoel je 'goede korting'? 5% zou je er wel moeten kunnen afkrijgen mits je kan onderhandelen natuurlijk.

Levertijd? Dacht iets van Oktober-November?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Hoe bedoel je 'goede korting'? 5% zou je er wel moeten kunnen afkrijgen mits je kan onderhandelen natuurlijk.

Levertijd? Dacht iets van Oktober-November?
                              Ik heb eind februari Audi A4 Avant besteld.
                              Zwart koetswerk - zwart lederen interieur - aluminium inlegplaatjes - Kleuren GPS - Xenon lampen - 3 zone airco - Sensoren voor + achter - sportstuur - 17" velgen - Hill hold assist

Hij zou begin september van de band lopen in Duitsland en midden september in de garage zijn. Is mijns inziens toch een serieus lange wachttijd! Weet iemand de reden hiervoor?

Wat de korting betreft, ik heb 6% gehad. Ljikt me een goeie korting...

Comment

• op welke manier onderhandelen jullie? met offertes van andere garages of wat?
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik heb nu al vsch A4 berlines gezien en telkens valt me op hoe groot de A4 is geworden.

Enerzijds is de extra ruimte mooi meegenomen, maar anderzijds oogt hij een tikkeltje te lomp en vraagt hij om 18" velgen. Ik vraag me nu al af hoe groot de nieuwe A6 dan wel gaat worden...

Deze bovenaan de pagina oogt quasi perfect

Comment

• kleur?

Heb moeite met kleur te kiezen: vrouw ziet nu graag dakarbeige
                                    iemand soms foto's ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                      op welke manier onderhandelen jullie? met offertes van andere garages of wat?
                                      Ze hebben verschillende kortingscondities. Ze hanteren verschillende quota's. Afhankelijk van verschillende factoren.

oa:

- Ga je bij hun in de garage komen voor onderhoud? -> nr 1 treffer om kortingen los te weken..
                                      - Heb je reeds een wagen bij hun gekocht?
                                      - Vergelijkingen met andere garages kan nooit kwaad... open op tafel gooien is gevaarlijk: ze willen bewijzen of vragen naar namen van verkopers van de andere garage.. dus bluffen werkt niet. Ze kennen onderling veel mensen in het circuit...
                                      - Heb je veel of weinig opties genomen? (ik vermoed dat zij vrij veel marge hebben op opties, i.t.t. het basisvoertuig)
                                      - Doodsbedreigingen, folteren, terrorisme, dreigen met een BMW te kopen, ... zijn andere opties maar niet aan te raden..

(ps, ik kreeg tot nu toe 5.5% maar ga toch voor de 6 of 6.5%)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleach Bekijk Berichten
                                        Zwart koetswerk - zwart lederen interieur - aluminium inlegplaatjes - Kleuren GPS - Xenon lampen - 3 zone airco - Sensoren voor + achter - sportstuur - 17" velgen - Hill hold assist

Hij zou begin september van de band lopen in Duitsland en midden september in de garage zijn. Is mijns inziens toch een serieus lange wachttijd! Weet iemand de reden hiervoor?
                                        er is massa's vraag,denk niet dat ze dit verwacht hadden, en er zijn ook problemen met parkeersensoren, dat is 3 maand extra wachten , zit in zelfde verhaal, ik heb s-line genomen met gevolg dat bestelling pas einde deze maand door gaat naar Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleach Bekijk Berichten

Wat de korting betreft, ik heb 6% gehad. Ljikt me een goeie korting...

Bijna zelfde config als jij en ik zou in Juni rijden....

Comment

Working...
                                          X