Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat een prachtige kar deze A4 Avant! De sedan versie is ook al zeer knap, maar hier dan niets tegenop vind ik. Spijtig dat de automaat niet meteen beschikbaar is, want hier gaat veel vraag naar zijn denk ik.
Achteraf gezien eigenlijk een domme vraag van mij. Want op een S-Line kan je normaal gezien enkel zwart kiezen als interieur.
Heb juist ff op de duitse config gekeken en de S-Line is er te configureren.
De sportophanging is -30mm, prachtig
Die 19" velgen als optie is maar €500, hier zal dat rond de € 650 opleg worden
Kan daar wel niet die monzagrijze kleur kiezen?
Overtlaatst in de toonzaal een A6 S-Line gezien met deze 19" velgen, en dat was om precies te zijn €550 opleg. Zal idd wel zoiets zijn.
Had dit ook al opgemerkt, en Misanorood staat er dan weer wel tussen. Maar als je het Exterieurpakket selecteert, komt dat niet tevoorschijn op de afbeelding. Staat volgens mij nog altijd niet 100% op punt.
Sommige opties en kleuren kunnen licht verschillen van land tot land. Ik heb mij gisteren eentje geconfigureerd, voor de leut nautuurlijk , en kwam aan €45k. En dat was nog zonder GPS of S-Line...
Ik ga morgen es gaan informeren naar deze wagen
Kan iemand me vertellen wat een goede korting is op de Avant op dit moment?
En wat is de levertijd zo ongeveer? (ik ga wel APS bestellen...)
Ik ga morgen es gaan informeren naar deze wagen
Kan iemand me vertellen wat een goede korting is op de Avant op dit moment?
En wat is de levertijd zo ongeveer? (ik ga wel APS bestellen...)
Alvast bedankt!
Hoe bedoel je 'goede korting'? 5% zou je er wel moeten kunnen afkrijgen mits je kan onderhandelen natuurlijk.
Hoe bedoel je 'goede korting'? 5% zou je er wel moeten kunnen afkrijgen mits je kan onderhandelen natuurlijk.
Levertijd? Dacht iets van Oktober-November?
Ik heb eind februari Audi A4 Avant besteld.
Zwart koetswerk - zwart lederen interieur - aluminium inlegplaatjes - Kleuren GPS - Xenon lampen - 3 zone airco - Sensoren voor + achter - sportstuur - 17" velgen - Hill hold assist
Hij zou begin september van de band lopen in Duitsland en midden september in de garage zijn. Is mijns inziens toch een serieus lange wachttijd! Weet iemand de reden hiervoor?
Wat de korting betreft, ik heb 6% gehad. Ljikt me een goeie korting...
Ik heb nu al vsch A4 berlines gezien en telkens valt me op hoe groot de A4 is geworden.
Enerzijds is de extra ruimte mooi meegenomen, maar anderzijds oogt hij een tikkeltje te lomp en vraagt hij om 18" velgen. Ik vraag me nu al af hoe groot de nieuwe A6 dan wel gaat worden...
op welke manier onderhandelen jullie? met offertes van andere garages of wat?
Ze hebben verschillende kortingscondities. Ze hanteren verschillende quota's. Afhankelijk van verschillende factoren.
oa:
- Ga je bij hun in de garage komen voor onderhoud? -> nr 1 treffer om kortingen los te weken..
- Heb je reeds een wagen bij hun gekocht?
- Vergelijkingen met andere garages kan nooit kwaad... open op tafel gooien is gevaarlijk: ze willen bewijzen of vragen naar namen van verkopers van de andere garage.. dus bluffen werkt niet. Ze kennen onderling veel mensen in het circuit...
- Heb je veel of weinig opties genomen? (ik vermoed dat zij vrij veel marge hebben op opties, i.t.t. het basisvoertuig)
- Doodsbedreigingen, folteren, terrorisme, dreigen met een BMW te kopen, ... zijn andere opties maar niet aan te raden..
(ps, ik kreeg tot nu toe 5.5% maar ga toch voor de 6 of 6.5%)
Zwart koetswerk - zwart lederen interieur - aluminium inlegplaatjes - Kleuren GPS - Xenon lampen - 3 zone airco - Sensoren voor + achter - sportstuur - 17" velgen - Hill hold assist
Hij zou begin september van de band lopen in Duitsland en midden september in de garage zijn. Is mijns inziens toch een serieus lange wachttijd! Weet iemand de reden hiervoor?
er is massa's vraag,denk niet dat ze dit verwacht hadden, en er zijn ook problemen met parkeersensoren, dat is 3 maand extra wachten , zit in zelfde verhaal, ik heb s-line genomen met gevolg dat bestelling pas einde deze maand door gaat naar Audi
Wat de korting betreft, ik heb 6% gehad. Ljikt me een goeie korting...
Bijna zelfde config als jij en ik zou in Juni rijden....
Comment