Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
    heb je met de Avant gereden ?
    Ja

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
    kan je rechtstreeks naar kortenberg bellen, of moet dat via dealer
    Via de dealer, kan vanaf 5 mei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleach Bekijk Berichten
      Ik heb eind februari Audi A4 Avant besteld.
      Zwart koetswerk - zwart lederen interieur - aluminium inlegplaatjes - Kleuren GPS - Xenon lampen - 3 zone airco - Sensoren voor + achter - sportstuur - 17" velgen - Hill hold assist

Hij zou begin september van de band lopen in Duitsland en midden september in de garage zijn. Is mijns inziens toch een serieus lange wachttijd! Weet iemand de reden hiervoor?
      Sensoren voor + achter is de reden voor de vertraging.
      Problemen met de leverancier.

Heb zo ongeveer dezelfde samenstelling, echter zonder de sensoren en holdassist maar met panoramadak - advance key -sportonderstel - sportzetels. Levertijd = Half juni.
      Ik heb hem op 10 maart besteld.
      Last edited by ; 11/04/2008, 21:26.

Comment

• Even off-topic:

Is het eigenlijk wel nodig om een aparte thread te hebben voor de A4 berline en de A4 avant? 90% van de posts gelden toch voor beide varianten.

Voor pakweg een Mondeo of een Passat is er toch ook maar één topic?

Het lijkt mij gewoon eenvoudiger om maar één topic te moeten volgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
          Sensoren voor + achter is de reden voor de vertraging.
          Problemen met de leverancier.

Heb zo ongeveer dezelfde samenstelling, echter zonder de sensoren en holdassist maar met panoramadak - advance key -sportonderstel - sportzetels. Levertijd = Half juni.
          Ik heb hem op 10 maart besteld.
          is deze definitieve levertermijn of theoretisch ? want ik heb 2 februari besteld en staat op 18 augustus theoretisch , nog niet definitief dus .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
            Even off-topic:

Is het eigenlijk wel nodig om een aparte thread te hebben voor de A4 berline en de A4 avant? 90% van de posts gelden toch voor beide varianten.

Voor pakweg een Mondeo of een Passat is er toch ook maar één topic?

Het lijkt mij gewoon eenvoudiger om maar één topic te moeten volgen...
            Je hebt bv. ook de Mercedes C en C Break, BMW 1 Coupé en Cabrio, BMW E92, E93 M3,...

Mij stoort het allesinds niet. De A4 heeft over het algemeen toch aantrek genoeg, kijk maar naar de aantal posts die erin staan.

Elke dag worden er wel minstens een 5-tal posts in elk topic geplaats. Alleen zijn de posts dan wat verdeeld over 2 topic's ipv 1.
            Last edited by ; 11/04/2008, 22:08.

Comment

• samenvoegen die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                is deze definitieve levertermijn of theoretisch ? want ik heb 2 februari besteld en staat op 18 augustus theoretisch , nog niet definitief dus .
                Ik heb nog geen productieweek opgekregen van de dealer als je dat soms bedoeld. Maar kreeg gisteren een mail dat alles nog volgens schema loopt. Echter, het is pas zeker als hij bij mij op de oprit staat

Comment

• Comment

• Comment

• Bovenste velgen = 17"? De 16" daarvan zitten zeker in lifestyle pack?
                      Vind ze niet mooi.
                      Die 10 spaaks wel, ma da wouden mn ouders niet :p

Comment

• zeer mooie auto, maar zoals al veel gezegd niet origineel genoeg, vind ik.
                        Wat niet wegneemt natuurlijk dat het een knappe verschijning is, zeker met die lichten

Comment

• dat vind ik juist de kunst van deze auto, heel gewoon design maar toch heel mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
                            Ik heb nog geen productieweek opgekregen van de dealer als je dat soms bedoeld. Maar kreeg gisteren een mail dat alles nog volgens schema loopt. Echter, het is pas zeker als hij bij mij op de oprit staat
                            half juni zou ik straf vinden want ik persoonlijk hebt met dieteren contact gehad via mail .
                            zij zeggen mij toonzaalmodellen komen in de loop van juni en eerste leveringen naar klanten worden einde juli verwacht .
                            ik hoop voor u da het vroeger is maar laat u nie paaien met schone verkoperspraatjes he !

Comment

half juni zou ik straf vinden want ik persoonlijk hebt met dieteren contact gehad via mail .
                              zij zeggen mij toonzaalmodellen komen in de loop van juni en eerste leveringen naar klanten worden einde juli verwacht .
                              ik hoop voor u da het vroeger is maar laat u nie paaien met schone verkoperspraatjes he !
                              ik denk ook eerder einde juli voor eerste leveringen hoor, juni is nogal vroeg

Comment

Ik ben 'n ollander, en heb hem dus ook in NL besteld. Showroommodellen komen in Mei, 1e leveringen in Juni. Ik heb hem 3 dagen nadat de prijzen bekend waren besteld, dus zal sowieso een van de eerste zijn, zeker gezien het feit dat ik geen PDC heb besteld. Dit is de oorzaak van alle ellende mbt lange levertijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Precies een limousine vanuit die hoek bekeken

Comment

• heeft veel mee van de BMW 5 reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidovitch Bekijk Berichten
                                      heeft veel mee van de BMW 5 reeks
                                      Leg eens uit waarom dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidovitch Bekijk Berichten
                                        heeft veel mee van de BMW 5 reeks
                                        hey welkom op het AUTOforum

Comment

• ik geef hem gelijk, ik zie het ook. Begint van vooraf aan, je ziet of je wilt het niet zien.

Btw deze lijkt ongelooflijk hard op een A6, audi is weer goed bezig!!!!

Comment

Working...
                                          X