Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Haai,

ik heb nog een klein vraagje:

bij de configurator staat bij de optie "GSM Pre-installatie 2w": Steun op flank van de middenconsole geplaatst

Heeft iemand daar een foto van?? ik dacht dat dat net het gemak was van een bluetooth installatie, dat je je telefoon in je broekzak kon laten zitten... en nu gaan ze daar zo'n lelijke gsmhouder op het dashboard zetten of zo...??

Comment

• Als ik binnekort de multitronic versie bestel, ga ik de pack zonder parkeersensoren nemen.
      Ik moet hem dit jaar nog hebben vanwege de boekhouding. Ze kunnen wel een beetje foefelen met de factuur, maar ook niet 3 maanden of zo...

Daarbij komt...

a) je kan achteraf het parkeersysteem laten inbouwen door de garage tegen dezelfde prijs als de meerprijs van de pack

b)dat ik zelfs überhaupt aan het twijfelen ben of ik dat wel echt nodig heb. Ik doe het al 10 jaar zonder, met grote en kleine wagens, jeeps en stationwagons, en ik heb nog nooit met achteruitrijden ergens tegenaan gezeten. (nu ga je zien, morgen knal ik ergens tegen aan... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
        Haai,

ik heb nog een klein vraagje:

bij de configurator staat bij de optie "GSM Pre-installatie 2w": Steun op flank van de middenconsole geplaatst

Heeft iemand daar een foto van?? ik dacht dat dat net het gemak was van een bluetooth installatie, dat je je telefoon in je broekzak kon laten zitten... en nu gaan ze daar zo'n lelijke gsmhouder op het dashboard zetten of zo...??
        Mijn verkoper raadde mij dat sterk af! Je moet de GSM voorbereiding armsteun nemen. dan zit ie in de armsteun.

Ik vermoed dat op deze manier je je GSM kan laden in de wagen via dit systeem. Hij zal ook wel werken vanuit je broekzak, maar als je hem dan toch wil laden, doe je dit liever uit het zich in de armsteun, dan via een lelijke arm op de middenconsole geplakt..

Link met foto's: http://www.audi.de/telefon
        Last edited by ; 15/04/2008, 21:53.

Comment

• oef! net nog eens op de bestelbon gekeken voor alle zekerheid, en er staat gsm pré-installatie armsteun..*zucht van opluchting*

Comment

• Alle info ivm met Audi gsm-installatie is te vinden op www.audi.de/telefon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
              Als ik binnekort de multitronic versie bestel, ga ik de pack zonder parkeersensoren nemen.
              Ik moet hem dit jaar nog hebben vanwege de boekhouding. Ze kunnen wel een beetje foefelen met de factuur, maar ook niet 3 maanden of zo...

Daarbij komt...

a) je kan achteraf het parkeersysteem laten inbouwen door de garage tegen dezelfde prijs als de meerprijs van de pack
              ik zit ook met die miserie van die boekhouding, weet nog niet hoe ik dit ga oplossen

dat kan idd, maar in garage raden ze dat niet aan, iemand vertelde me onlangs dat een parkeersysteem echt wel een must is op de nieuwe A4,toch vrij lange auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                ik zit ook met die miserie van die boekhouding, weet nog niet hoe ik dit ga oplossen

dat kan idd, maar in garage raden ze dat niet aan, iemand vertelde me onlangs dat een parkeersysteem echt wel een must is op de nieuwe A4,toch vrij lange auto
                Als die van jou september-oktober geleverd wordt, (zoals je onderaan je posts vermeldt), dan is er toch geen probleem? Als hij bv januari geleverd wordt of zo, dan kan je een voorschotfactuur laten maken bij de garage.
                Die je pas moet betalen vanaf het moment dat je de wagen gaat afhalen.

Kwestie is enkel als de bank moet tussenkomen, dat je misschien al moet aflossen.. Maar normaal heeft de bank er ook nog niets mee te doen, want de wagen moet nog niet betaald..

Hangt er natuurlijk allemaal een beetje vanaf wat de formule is. Leasing, financial Lease, financiering, ...

Wat betreft de parkeersensoren? Voorzichtig rijden dan maar? De 4x4 van mijn vader is 4,8m lang, en je zit nog een pak hoger ook. (misschien heb ik het bij deze gewoon niet gevoeld dat ik ergens tegen zat )

Comment

Als die van jou september-oktober geleverd wordt, (zoals je onderaan je posts vermeldt), dan is er toch geen probleem

omdat ik vrees voor delay op de levering, zie posts hierboven

Comment

Mijn verkoper raadde mij dat sterk af! Je moet de GSM voorbereiding armsteun nemen. dan zit ie in de armsteun.

Ik vermoed dat op deze manier je je GSM kan laden in de wagen via dit systeem. Hij zal ook wel werken vanuit je broekzak, maar als je hem dan toch wil laden, doe je dit liever uit het zich in de armsteun, dan via een lelijke arm op de middenconsole geplakt..

Link met foto's: http://www.audi.de/telefon
                    Ja dat klopt, maar dan moet je voor het volledig verhaal wel nog rekenen op een houder die past voor je gsm en die in de armsteun ook nog voorzien moet worden ... Er is wel een 12V stekker voorzien in de armsteun waarbij je de GSM ook kunt opladen. Meer dan voldoende want om de paar jaar veranderen van houder wegens nieuwe GSM zag ik ook niet zitten ...
                    Greetz,
                    P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten

't was blijkbaar ne geboren verkoper

Comment

• Parkeersysteem of parkeerschade, ik zou het ook wel weten hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                          Parkeersysteem of parkeerschade, ik zou het ook wel weten hoor...
                          Je bent niet alleen.

Normaal ging mn vader enkel achteraan nemen, maar hij heeft toch besloten om vooraan ook te nemen. En dan hebben we ineens een mooie weergave op het MMI scherm

Comment

• Geen parkeersysteem en geen parkeerschade

De afstand van uw auto leren kennen is misschien al een begin,
                            maar natuurlijk is voor velen de luxe van een parkeersysteem eenvoudiger.

Comment

• Zoals bij een collega van m'n pa, zijn vrouw rijdt met een Volvo met parkeersysteem (enkel biepen). Al 2 of 3 keer ergens boenk op, systeem gefaald Komt ervan als je enkel vertrouwt op het systeem.

Comment

• Review A4 Avant

April 14, 2008 By: Jason Teller Recently we were guests of Audi in Ibiza, Spain for the international press launch of the A4 Avant. Although a very quick trip in and out of a destination where one would ordinarily want to spend more than a mere 20 hours (and dig into… read more

Comment

• Test Autowereld

De nieuwe Audi A4 Avant is langer en breder, biedt meer bagageruimte en bovendien meer dynamiek. Als vanouds biedt Audi de A4 Avant aan met een breed gamma aan motoren en transmissies waaronder enkele nagelnieuwe krachtbronnen. Met een optielijst die...

Comment

• First Drive Auto Express

Comment

• En hier komt weer een zalige noobvraag van mij: wat is dat vierkantje op de laatste foto? Koplampsproeier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten

En hier komt weer een zalige noobvraag van mij: wat is dat vierkantje op de laatste foto? Koplampsproeier?
                                        yeps ik denk idd koplampsproeier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                          [/B]

't was blijkbaar ne geboren verkoper

het was niet de verkoper die dat zei, maar iemand met een nieuwe A4 Berline

Comment

Working...
                                          X