Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• multitronic

Ik ging gisteren nog eens kijken op de Duitse CC, blijkbaar kan je daar de multitronic al configureren, dus ik veronderstel ook bestellen, en tot mijn verbazing ook al de 2.7, misschien kan deze dan ook zeer binnenkort besteld worden?

Comment

• Mijn avant wordt volgende week geproduceerd.
      Week 21 in NL om het leer in te bouwen
      Hopelijk eind wk 22 gereed!

(zonder parkeersensoren!!)

Comment

• Lekker kitje, weet iemand welk het is (ik vermoed Audi Exclusive)

www.audi.de

Comment

• Volgens mij is dit zo'n Audi Accessoire, dit was bij de vorige versie ook het geval. Kon je ook andere velgen/bumpers etc. krijgen die niet in de optielijst stonden, maar op zo'n apart blaadje 'Audi Accessoire'.

Dit is trouwens een foto IRL van dat bakje:

Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten

Ik vind die Accessoire eigenlijk echt een mooi kitje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk Berichten
            Een omkeer koffertapijt staat ook als standaarduitrusting, nochtans staat dit ook tussen de optielijst en heeft een kostprijs van 127,05 EUR...
            De omkeerbare kofferbodem is standaard op de Avant. Deze is lang de ene kant vlak ne met stof bekleed, de andere kant is kuipvormig en in hard plastic afgewerkt.

Het omkeerbare koffertapijt is een optie van € 127,05 BTWi en is ontvouwbaar tot over de neergeklapte achterbank. Ene kant is in stof, andere in hard rubber.

De 2.0 TDI Multitronic kan vanaf vandaag besteld worden.

Comment

• Audi Accessoire Heb nog getwijfeld om die 5-spakige velgen te nemen op m'n A3 .. Zal voor binnen jaar of 2 zijn dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                De omkeerbare kofferbodem is standaard op de Avant. Deze is lang de ene kant vlak ne met stof bekleed, de andere kant is kuipvormig en in hard plastic afgewerkt.

Het omkeerbare koffertapijt is een optie van € 127,05 BTWi en is ontvouwbaar tot over de neergeklapte achterbank. Ene kant is in stof, andere in hard rubber.

Heb je foto's van beide mogelijkheden?
                Want geraakte er niet volledig aan uit (tot je uitleg nu natuurlijk! )

Vind dat frontlipje aan de Audi A4 heerlijk!

Comment

• Kit is van ABT op bovenstaande berliene en avant ook denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten

HIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Geweldig! Nu ga ik hem heel erg snel bestellen.. Jammer dat er nu donderdag en vrijdag niet gewerkt wordt... Dju! het zal voor volgende week zijn vrees ik

Comment

• Welke velgen zijn het vetste, de 10-spaaks (onder) of de structures (boven)?

Allebei zijn ze wel 17" wat ik persoonlijk een minimum vind op de a4.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Audi Accessoire Heb nog getwijfeld om die 5-spakige velgen te nemen op m'n A3 .. Zal voor binnen jaar of 2 zijn dan
                        Zijn idd zeer knappe velgen, en onder een A3 zouden ze zeker niet misstaan volgens mij.

Maar diegene die er nu onder gaan liggen, zijn minstens even knap. Dus zorg maar dat je eerst deze beu bent.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Vind dat frontlipje aan de Audi A4 heerlijk!
                        Ik ook! Zeker op zo'n lichtkleurige wagen.

Alleen jammer dat het onderste van de bumper daardoor nóg verder naar voren steekt, en dus kwetsbaarder is..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                          Kit is van ABT op bovenstaande berliene en avant ook denk ik
                          Neen hoor. Want Audi gaat nooit officiële foto's maken van iets dat niet van 'hun' is (kijk maar rechtsboven naar het Audi-logo op de afbeelding).

Dit heeft ABT ervan gemaakt (niet dat het zo mooi is om te posten, maarja das persoonlijk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                            Welke velgen zijn het vetste, de 10-spaaks (onder) of de structures (boven)?

Allebei zijn ze wel 17" wat ik persoonlijk een minimum vind op de a4.
                            Ik vind de 10spaaks mooier, zeker irl

Comment

• mijn a4 avant is deze week in productie gegaan!!!!!! besteld in maart!! met parkeersensoren voor en achter

Comment

• Mijn avant 2.0 mt is vandaag besteld, de verkoper heeft de bestelling doorgegeven terwijl ik er bij zat, ik heb het commissienummer onmiddelijk meegekregen. Een produktiedatum heb ik nog niet, maar binnen een week of 2 mag ik eens terugbellen.

De levering is ten laatste voor oktober, maar volgens de verkoper zijn de problemen met de parkeersensoren stilaan onder controle en zou het gerust vroeger kunnen zijn.

Ik heb nog 2 opties toegevoegd, nl. GSM-installatie met SAP en hil hold assist.

Nu is het aftellen geblazen!

Comment

mijn a4 avant is deze week in productie gegaan!!!!!! besteld in maart!! met parkeersensoren voor en achter
                                  sorry , maar da kan ik moeilijk geloven ??? tis te hopen voor u dat het waar is !
                                  wanneer heb je hem dan ? ik besteld op 2 februari en zou pas week 34 geleverd worden .
                                  welke samenstelling heb je dan genomen ?

Comment

• volgens verkoper is het zeker daar hij een nummer of dergelijks had gekregen

Samenstelling:
                                    avant 2.0 tdi
                                    phantom black
                                    Multifunctie sportstuur
                                    Verlichtingspakket
                                    Verchroomde vensteromlijsting
                                    Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
                                    Zonder kentekens (ga ze er toch nog opzetten denk ik)
                                    Xenon koplampen +
                                    Audi Music Interface
                                    Dakrailing chroom afwerking
                                    10 spaaks velgen (uiteindelijk)
                                    Audi Soundsystem
                                    Pack "Lifestyle Plus"
                                    Pack "Lounge"
                                    en dan nog parkeersensors vooraan ook bij gepakt (dan komen ze ook op schermpje)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                                      Mijn avant 2.0 mt is vandaag besteld, de verkoper heeft de bestelling doorgegeven terwijl ik er bij zat, ik heb het commissienummer onmiddelijk meegekregen. Een produktiedatum heb ik nog niet, maar binnen een week of 2 mag ik eens terugbellen.

De levering is ten laatste voor oktober, maar volgens de verkoper zijn de problemen met de parkeersensoren stilaan onder controle en zou het gerust vroeger kunnen zijn.

Ik heb nog 2 opties toegevoegd, nl. GSM-installatie met SAP en hil hold assist.

Nu is het aftellen geblazen!
                                      Ik heb vandaag ook gebeld, en ga hem volgende week bestellen.

Mijn verkoper heeft het in de computer ingegeven, en als ik geen parkeersensoren nam, zou de levertermijn JULI zijn!!! Opties die een langere levertermijn geven: Panoramisch glazen dak en parkeersensoren (maar dat wisten we al )

Pas op, misschien is er veel minder vraag naar de multitronic versies? En daarom misschien een snellere levertermijn? Ik weet ook niet hoe ze daar hun productie regelen...

Maar hij zei wel dat de datum altijd kan veranderen.

Comment

volgens verkoper is het zeker daar hij een nummer of dergelijks had gekregen

Samenstelling:
                                        avant 2.0 tdi
                                        phantom black
                                        Multifunctie sportstuur
                                        Verlichtingspakket
                                        Verchroomde vensteromlijsting
                                        Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
                                        Zonder kentekens (ga ze er toch nog opzetten denk ik)
                                        Xenon koplampen +
                                        Audi Music Interface
                                        Dakrailing chroom afwerking
                                        10 spaaks velgen (uiteindelijk)
                                        Audi Soundsystem
                                        Pack "Lifestyle Plus"
                                        Pack "Lounge"
                                        en dan nog parkeersensors vooraan ook bij gepakt (dan komen ze ook op schermpje)
                                        ik heb genomen
                                        avant 2.0tdi
                                        phantoomzwart
                                        pack lifestyle plus
                                        pack lounge
                                        dakrailing chroom
                                        vensteromlijsting chroom
                                        b&o sound system
                                        afneembare trekhaak
                                        gsm pre installatie armsteun
                                        isofix
                                        zonder kentekens

als gij hem hebt of meer zeker nieuws hebt laat da dan eens even weten hier .
                                        als blijkt da gij hem dan toch voor mij ga hebben , ga ik toch eens deftig babbeltje maken met mijne dealer . is mijne tweede auto in 1 jaar da ik daar koop , als ze vaste klanten zo in de kou laten staan ?? kan ook aan dieteren liggen maar dan is het hun taak om daar druk op te zetten vind ik .

ga morgen toch nog eens polsen of ze van mij al een productiedatum weten .

greetz

Comment

• ik hou je op de hoogte jeroen

Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                                          ik heb genomen
                                          avant 2.0tdi
                                          phantoomzwart
                                          pack lifestyle plus
                                          pack lounge
                                          dakrailing chroom
                                          vensteromlijsting chroom
                                          b&o sound system
                                          afneembare trekhaak
                                          gsm pre installatie armsteun
                                          isofix
                                          zonder kentekens

als gij hem hebt of meer zeker nieuws hebt laat da dan eens even weten hier .
                                          als blijkt da gij hem dan toch voor mij ga hebben , ga ik toch eens deftig babbeltje maken met mijne dealer . is mijne tweede auto in 1 jaar da ik daar koop , als ze vaste klanten zo in de kou laten staan ?? kan ook aan dieteren liggen maar dan is het hun taak om daar druk op te zetten vind ik .

ga morgen toch nog eens polsen of ze van mij al een productiedatum weten .

greetz

Comment

Working...
                                          X