Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
    ik hou je op de hoogte jeroen
    ik heb hem vandaag effe gebeld en mijne is ook vervroegd op zijn computer naar week 24 , da word al meer leefbaar dan week 34 he !

toch straf dat die van u er dan toch vroeger zal zijn , maarja tis iedereen gegund om hem zo snel mogelijk te hebben he .

ben benieuwd naar de fotos ...... want zwarte vind ik wel de max .

gade gij u ramen laten tinten ? was bij mij toen nog nie bestelbaar , maar ga er folie op laten plakken . dieje gast geeft 5 jaar garantie op alles .
    1 luchtbel na 4 jaar , gratis nieuwe folie dan !

Comment

• Net bericht gekregen van de garage. Mijne is ingepland voor week 23 (2-6 juni) !!

Een maand sneller dan verwacht dus!!

Comment

• dit is allemaal leuk om te horen. ik hoop dat de mijne ook vroeger komt, maar s-line is pas bestelbaar vanaf mei. Weet iemand de juiste datum voor bestelling s-line ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
          dit is allemaal leuk om te horen. ik hoop dat de mijne ook vroeger komt, maar s-line is pas bestelbaar vanaf mei. Weet iemand de juiste datum voor bestelling s-line ?
          Doet er niet toe, bestel gewoon nu een avant en laat hem aanpassen naar S-line nadien...
          Heb ik ook zo gedaan voor de berline, mijn levering was week 5... (heeft geen vertraging opgeleverd, integendeel...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
            Doet er niet toe, bestel gewoon nu een avant en laat hem aanpassen naar S-line nadien...
            Heb ik ook zo gedaan voor de berline, mijn levering was week 5... (heeft geen vertraging opgeleverd, integendeel...)
            ik heb de bestelbon getekend in januari reeds voor mijn avant s-line (pre order), maar in garage zeggen ze dat ze die orders pas kunnen doorsturen vanaf mei,

snap het allemaal niet meer

Comment

• nog aan het twijfelen over het tinten van de ramen, ik wil geen 'johny' bakske en met dat tinten komt dat wel op het randje al zeker als hij te donker getint is he

en feit dat hij vroeger is zal wel met de verschillende onderdelen te maken hebben vermoed ik, probleem ligt meestal niet bij audi maar bij de toeleveranciers he

btw wat kost het zo om die ramen te laten tinten?

Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
              ik heb hem vandaag effe gebeld en mijne is ook vervroegd op zijn computer naar week 24 , da word al meer leefbaar dan week 34 he !

toch straf dat die van u er dan toch vroeger zal zijn , maarja tis iedereen gegund om hem zo snel mogelijk te hebben he .

ben benieuwd naar de fotos ...... want zwarte vind ik wel de max .

gade gij u ramen laten tinten ? was bij mij toen nog nie bestelbaar , maar ga er folie op laten plakken . dieje gast geeft 5 jaar garantie op alles .
              1 luchtbel na 4 jaar , gratis nieuwe folie dan !

Comment

• Ik ben nog aan het twijfelen tussen de A4 Avant en een BMW touring... Na de testritten (dit week-end), hak ik de knoop door, en plaats een bestelling.

A4 Avant is aan de buitenzijde de mooiste, maar interieur is een beetje druk naar mijn zin.
                Verder heeft BMW die Efficient Dynamics (ik betaal mijn brandstof niet zelf , maar probeer er toch op te letten)
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                  Ik ben nog aan het twijfelen tussen de A4 Avant en een BMW touring... Na de testritten (dit week-end), hak ik de knoop door, en plaats een bestelling.

A4 Avant is aan de buitenzijde de mooiste, maar interieur is een beetje druk naar mijn zin.
                  Verder heeft BMW die Efficient Dynamics (ik betaal mijn brandstof niet zelf , maar probeer er toch op te letten)
                  2.0 TDI vs. 318d zeker? Zou je je bevindingen hier willen melden aub, ik ben benieuwd (vooral rijdynamiek en motor).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    2.0 TDI vs. 318d zeker? Zou je je bevindingen hier willen melden aub, ik ben benieuwd (vooral rijdynamiek en motor).
                    Inderdaad 318d vs 2.0 TDi. Ik zal mijn bevindingen hier dan wel neerpennen.
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Inderdaad 318d vs 2.0 TDi. Ik zal mijn bevindingen hier dan wel neerpennen.
                      Danku

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                        nog aan het twijfelen over het tinten van de ramen, ik wil geen 'johny' bakske en met dat tinten komt dat wel op het randje al zeker als hij te donker getint is he

en feit dat hij vroeger is zal wel met de verschillende onderdelen te maken hebben vermoed ik, probleem ligt meestal niet bij audi maar bij de toeleveranciers he

btw wat kost het zo om die ramen te laten tinten?
                        ge moet hem idd geen "johny" gehalte geven , maar een lichte verduistering vind ik nog subtiel .
                        geeft klasse uitstraling vind ik samen met chroom van de ramen en dakrails . en geeft qwa uiterlijk hem net dat ietsje meer .

ik had nen a4 avant b7 (perre totale na 6 maand,was wel NIET in fout,en geluk bij ongeluk model maakten ze niet meer dus het nieuwe dan maar) en daar had ik dat ook op af fabriek , en da percentage ga ik nemen denk .

de kostprijs is 265 euro BTWi . geplaatst in atelier te turnhout .

Comment

• deze middag voor de eerste maal de A4 Avant gezien , in zilvergrijs en phantoomzwart, moet zeggen subliem gewoon, het was in een garage van Audi in luxemburg stad

Comment

• Geen foto's?

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                            deze middag voor de eerste maal de A4 Avant gezien , in zilvergrijs en phantoomzwart, moet zeggen subliem gewoon, het was in een garage van Audi in luxemburg stad

Comment

• Hoe was de zwarte?

Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                              Geen foto's?

Comment

• Onlangs kunnen rijden in de 3.0tdi, 2.0tdi en 1.8 uitvoering, de 3 liter heeft echt wel indruk gemaakt...shit wat een souplesse! En de sound is voor een diesel ook echt super...

De 2.0tdi kende ik al uit de berline-uitvoering en viel goed mee, de 1.8 benzine met 160pk was ook een zeer aangename gastheer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                  Onlangs kunnen rijden in de 3.0tdi, 2.0tdi en 1.8 uitvoering, de 3 liter heeft echt wel indruk gemaakt...shit wat een souplesse! En de sound is voor een diesel ook echt super...

De 2.0tdi kende ik al uit de berline-uitvoering en viel goed mee, de 1.8 benzine met 160pk was ook een zeer aangename gastheer.
                                  Wat vond je van de wegligging?
                                  Foto's?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Wat vond je van de wegligging?
                                    Foto's?
                                    Wegligging was ook zeer goed, maar vergeleken met mijn Mini is het stuur natuurlijk wel wat vager.
                                    Ik heb hem alvast kunnen proberen op enkele bochtige wegen en hij liet zich niet van de wijs brengen.

En ik kan ook bevestigen dat de A4 er écht super uitziet in Avant uitvoering.

Geen foto's nee...niet aan gedacht er stond wat ander lekkers ook. Dus ik wou enkel rijden

Comment

• Kortingen

Jongens,

Welke kortingen kunnen jullie zoal verkrijgen ?
                                      Ik weet dat ze niet echt gul zijn, maar ik heb eens een Audi gekocht met 10% korting.

Ik weet niet of er nog met zo'n kortingen smijten ?

Of worden er packs cadeua gegeven.

gr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronny-vdv Bekijk Berichten
                                        Jongens,

Welke kortingen kunnen jullie zoal verkrijgen ?
                                        Ik weet dat ze niet echt gul zijn, maar ik heb eens een Audi gekocht met 10% korting.

Ik weet niet of er nog met zo'n kortingen smijten ?

Of worden er packs cadeua gegeven.

gr.
                                        Zijn er al mensen die hun A4 avant besteld hebben?
                                        Momenteel rijd ik met een audi TT (bj 2006). Zalig!!!!! Maar door gezinsuitbreiding ah het kijken naar een andere wagen... met vééééél spijt in het hart natuurlijk. We twijfelen tussen een A4 avant of een Q5 (maar nog geen prijzen bekend).

Een vraag aan de mensen die er eentje besteld hebben, hoevel dealerkorting hebben jullie gekregen? Waren er bovendien nog extra kortingen vanuit Dieteren?

Zo heb ik een idee of hoe vrijgeving mij dealer is met zijn korting!

Alvast bedankt

G

Comment

• 10 % of packs gratis op een splinternieuw zeer succesvol model?
                                          Sinterklaas bestaat niet, moest je het nog niet weten.

Op de A6 krijg je een paar opties gratis, en misschien wat meer korting, maar toch niet op de splinternieuwe A4.

Comment

Working...
                                          X