Oorspronkelijk geplaatst door g_men01
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronny-vdv Bekijk BerichtenJongens,
Welke kortingen kunnen jullie zoal verkrijgen ?
Ik weet dat ze niet echt gul zijn, maar ik heb eens een Audi gekocht met 10% korting.
Ik weet niet of er nog met zo'n kortingen smijten ?
Of worden er packs cadeua gegeven.
gr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk BerichtenIk heb 7,5% gekregen. In mijn ogen een zeer redelijke korting! Meer ga je echt niet vinden vrees ik.
Amai, dat is veel, ik geraak niet verder dan 5,5 procent!
Al een beetje aangedrongen en zo, maar nix...
Je moet vaak wel het hele verhaal kennen.. Er zijn extra procenten vanaf 10 wagens in een fleet, en zo..
Als je 7,5% kreeg als een particulier, als eerste voertuig dat je daar koopt, als eerste Audi, dan heb je veel korting gekregen volgens mij.
Voor hetzelfde geld koop je dit jaar als baas van een groot bedrijf de 45ste auto en heb je een onderhoudscontract lopen op iedere wagen van de fleet. Dat kan een heel ander beeld vormen.
Ofwel is mijn verkoper een goeie verkoper (maar ik heb nog niet getekend!! We gaan hard!! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichtenis 3 liter diesel tiptronic hier al bestelbaar? wat zou levertermijn zijn?
Comment
-
Technische gegevens banden en velgen?
Is er iemand die weet waar je de technische max. en min. voor banden en velgen kan vinden voor de A4 avant B8?
Ik heb al eens gegoogled, maar vind niet zo direct iets.
Ik zou willen weten welke combinaties velgen, banden er mogelijk zijn op de Avant.
Meer specifiek 8,0x18 velg met een 235/45 R18 band.
iemand een idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenOp een nieuwe A4???
Amai, dat is veel, ik geraak niet verder dan 5,5 procent!
Al een beetje aangedrongen en zo, maar nix...
Je moet vaak wel het hele verhaal kennen.. Er zijn extra procenten vanaf 10 wagens in een fleet, en zo..
Als je 7,5% kreeg als een particulier, als eerste voertuig dat je daar koopt, als eerste Audi, dan heb je veel korting gekregen volgens mij.
Voor hetzelfde geld koop je dit jaar als baas van een groot bedrijf de 45ste auto en heb je een onderhoudscontract lopen op iedere wagen van de fleet. Dat kan een heel ander beeld vormen.
Ofwel is mijn verkoper een goeie verkoper (maar ik heb nog niet getekend!! We gaan hard!! )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boboeleke Bekijk BerichtenHeb hem een maandje geleden besteld.
Moet nog wachten tot medio september.
Heeft iemand in tussentijd al een foto van de avant in het metoorgrijs?
Zo kan het lange wachten wat gemilderd worden!
Alvast bedankt....
En proficiat met de aankoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNice
En het valt me nu weer op, hij staat echt prachtig in zo'n 'stom' grijs.
Wat me hier ook opvalt is; dat een 3.0l TDi zo'n mooi zwarte blinkende grill heeft, net zoals bij de A5. Staat veel mooier dan zo'n donker grijze grill van de 2.0l TDi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIdd!
Wat me hier ook opvalt is; dat een 3.0l TDi zo'n mooi zwarte blinkende grill heeft, net zoals bij de A5. Staat veel mooier dan zo'n donker grijze grill van de 2.0l TDi.
Zo'n gril heb ik er bij gekregen op m'n 1.8T
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIdd!
En het valt me nu weer op, hij staat echt prachtig in zo'n 'stom' grijs.
Ik zou eigelijk echt niet weten in welke kleur de A4 het mooist is
Monzazilver of fantoomzwart of diepzeeblauw kan ook wel knap zijn icm shadowlook. Zou de zwarte SFG omlijsting nog beschikbaar worden? Ik vind dat veel mooier dan dat chroom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk BerichtenZo'n gril heb ik er bij gekregen op m'n 1.8T
Hebben ze dat aangepast in de garage of direct AF-fabriek laten doen? En heb je eventueel foto's?
Blijkbaar kost zo'n grill een €165. Iemand op het forum was in Duitsland gaan informeren hoeveel dit zou kosten voor zijn A5. Wat je echter wel moet weten; als je parkeersensoren vooraan hebt moet je die dat in de grill zitten (2) opnieuw bijkopen, omdat deze aan de grill hangen.
Hier heb je de post => http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3571
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEcht eh het viel me ook meteen op, die grill doet veel
Ik zou eigelijk echt niet weten in welke kleur de A4 het mooist is
Monzazilver of fantoomzwart of diepzeeblauw kan ook wel knap zijn icm shadowlook. Zou de zwarte SFG omlijsting nog beschikbaar worden? Ik vind dat veel mooier dan dat chroom.
Volgens mij gaat de optie om een zwart SFG te hebben een tijdje later uitkomen, dit was bij de B7 ook het geval als ik me niet vergis. Ik zou die optie enkel nemen op een zwarte of dat diepzeeblauw, op monzagrijs vind ik dat eigenlijk niet zo passen. Chroom daarentegen...
Kijk dat nu
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk BerichtenZo'n gril heb ik er bij gekregen op m'n 1.8T
want standaard hebben de 1.8, 2.0 en 2.7 een steengrijze SFG
alleen de 3.2 en 3.0 hebben de glanzend zwarteSintruin till I die
Comment
Comment