Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt eh het viel me ook meteen op, die grill doet veel
Ik zou eigelijk echt niet weten in welke kleur de A4 het mooist is
Monzazilver of fantoomzwart of diepzeeblauw kan ook wel knap zijn icm shadowlook. Zou de zwarte SFG omlijsting nog beschikbaar worden? Ik vind dat veel mooier dan dat chroom.
Mja de keuze van de kleur valt mij ook enorm zwaar . Momenteel is het ijszilver, maar twijfel om te veranderen in phantoomzwart. Dat lijkt me iets jonger... Zeker in combiinatie met de 5 spaaks profile's. Wat denken jullie?
Vše ze světa aut a motorek. Recenze, hodnocení, srovnávací testy i crash testy. Novinky, bazar, servis, česká auta. Vlastní videa a profesionální video recenze.
Mja de keuze van de kleur valt mij ook enorm zwaar . Momenteel is het ijszilver, maar twijfel om te veranderen in phantoomzwart. Dat lijkt me iets jonger... Zeker in combiinatie met de 5 spaaks profile's. Wat denken jullie?
ik heb eerlijk gezegd nog geen avant deftig int zwart gezien buiten die paar foto's van op ibiza waar hij niet zo goed opstaat
'k heb vandaag ook nog even contact gehad met de garage. Deze week in productie gegaan en zou half juni bij de dealer klaar moeten staan. Laat ons hopen dat ze me niets wijsmaken...
'k heb vandaag ook nog even contact gehad met de garage. Deze week in productie gegaan en zou half juni bij de dealer klaar moeten staan. Laat ons hopen dat ze me niets wijsmaken...
Ik heb sensoren achteraan... bestelling is op 12/02 doorgegeven aan de garage.
Volgens hen zou de bestelling hierdoor geplaatst zijn voor de problemen met de sensoren begonnen zijn. Waardoor er geen problemen waren met tijdige productie.
Mijn dealer beweert ook dat de mijne er al half juni zou zijn (met parkeersensoren voor en achter)
Op mijn bestelbon staat thans juli...
Hoop dat het niet meer verandert
Comment