Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Echt eh het viel me ook meteen op, die grill doet veel
    Ik zou eigelijk echt niet weten in welke kleur de A4 het mooist is
    Monzazilver of fantoomzwart of diepzeeblauw kan ook wel knap zijn icm shadowlook. Zou de zwarte SFG omlijsting nog beschikbaar worden? Ik vind dat veel mooier dan dat chroom.
    Mja de keuze van de kleur valt mij ook enorm zwaar . Momenteel is het ijszilver, maar twijfel om te veranderen in phantoomzwart. Dat lijkt me iets jonger... Zeker in combiinatie met de 5 spaaks profile's. Wat denken jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      2.0 TDI vs. 318d zeker? Zou je je bevindingen hier willen melden aub, ik ben benieuwd (vooral rijdynamiek en motor).

Ik heb hier én en ander neergepend http://www.autoforum.be/showthread.p...85#post2660685
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Hier vind je heel veel foto's over de basisuitvoering:
        Vše ze světa aut a motorek. Recenze, hodnocení, srovnávací testy i crash testy. Novinky, bazar, servis, česká auta. Vlastní videa a profesionální video recenze.

Laadt wel traag!

Comment

• Last edited by Cyrano.ak; 05/05/2008, 20:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten

Dat gat waar anders ventilatiemonden horen, is misschien wel handig als opbergvakje maar toch ook wel een optische miskleun.

Comment

• vandaag nog contact gehad met garage, levering is terug augustus, was eerst juni, dan september/oktober en nu dus terug augustus, laat ons hopen...

Comment

• in gent (nam) staat er vanaf vandaag één in de showroom ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
                  in gent (nam) staat er vanaf vandaag één in de showroom ;-)
                  foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                    Mja de keuze van de kleur valt mij ook enorm zwaar . Momenteel is het ijszilver, maar twijfel om te veranderen in phantoomzwart. Dat lijkt me iets jonger... Zeker in combiinatie met de 5 spaaks profile's. Wat denken jullie?

ik heb eerlijk gezegd nog geen avant deftig int zwart gezien buiten die paar foto's van op ibiza waar hij niet zo goed opstaat

Comment

• 'k heb vandaag ook nog even contact gehad met de garage. Deze week in productie gegaan en zou half juni bij de dealer klaar moeten staan. Laat ons hopen dat ze me niets wijsmaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk Berichten
                        'k heb vandaag ook nog even contact gehad met de garage. Deze week in productie gegaan en zou half juni bij de dealer klaar moeten staan. Laat ons hopen dat ze me niets wijsmaken...
                        mooi, heb jij de sensoren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                          foto?

heb mailtje gekregen van de garage dat hij aangekomen is, maar ben nog niet gaan kijken... zaterdag ga ik pas langs kunnen gaan...

Comment

• das fast

Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
                            heb mailtje gekregen van de garage dat hij aangekomen is, maar ben nog niet gaan kijken... zaterdag ga ik pas langs kunnen gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                              Ik heb sensoren achteraan... bestelling is op 12/02 doorgegeven aan de garage.
                              Volgens hen zou de bestelling hierdoor geplaatst zijn voor de problemen met de sensoren begonnen zijn. Waardoor er geen problemen waren met tijdige productie.
                              Last edited by ; 06/05/2008, 17:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                                das fast

is niet de mijne die aangekomen is he, gewoon een showroomexemplaar :-)

Comment

• Besteld!

Zojuist besteld!

A4 Avant 2.0TDI Multitronic

Lavagrijs / Milano leder zwart

Dakrailing + Vensteromlijsting Chroom
                                  Antidiefstalmoeren
                                  Buitspiegels Pack 2
                                  B&O soundsystem
                                  GSM Pré-installatie armsteun
                                  Hill Hold Assist
                                  Isofix
                                  Xenon koplampen +
                                  Zonnescherm deuren AR
                                  Verlichtingspakket
                                  Servotronic

Pack Lifestyle Zonder APS
                                  Pack Lounge

Levering Juli 2008 !! dus 3 maanden! Geweldig!

Ze hadden aan de garage net 2 A4 avant's neergezet. Ne zilvergrijze, en een zwarte.
                                  één handgeschakeld, één Multitronic. Mooie wagens..

Had ik er nog net eentje in het echt gezien toen ik ging bestellen..

Comment

• Had BTW ook nog een leuk alternatief gezien voor velgen.

Ik laat dus de gewone velgen van het lifestyle pakket komen en leg daar winterbanden op.

In de zomer kan ik voor 1600 euro velgen bestellen 18inch 235/40 RS4 look..

Ik ga effe een fotootje zoeken..

Last edited by ; 06/05/2008, 19:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                      Mijn dealer beweert ook dat de mijne er al half juni zou zijn (met parkeersensoren voor en achter)
                                      Op mijn bestelbon staat thans juli...
                                      Hoop dat het niet meer verandert

Comment

• Weet iemand waar er al een ijszilvere avant in de showroom staat? Heb hem enkel nog maar bij D'Iteren gezien (andere kleur)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                          Zojuist besteld!

A4 Avant 2.0TDI Multitronic

Lavagrijs / Milano leder zwart

Dakrailing + Vensteromlijsting Chroom
                                          Antidiefstalmoeren
                                          Buitspiegels Pack 2
                                          B&O soundsystem
                                          GSM Pré-installatie armsteun
                                          Hill Hold Assist
                                          Isofix
                                          Xenon koplampen +
                                          Zonnescherm deuren AR
                                          Verlichtingspakket
                                          Servotronic

Pack Lifestyle Zonder APS
                                          Pack Lounge

Levering Juli 2008 !! dus 3 maanden! Geweldig!

Ze hadden aan de garage net 2 A4 avant's neergezet. Ne zilvergrijze, en een zwarte.
                                          één handgeschakeld, één Multitronic. Mooie wagens..

Had ik er nog net eentje in het echt gezien toen ik ging bestellen..

proficiat, mooie aankoop, en vooral mooie leveringstermijn

Comment

Working...
                                          X