Oorspronkelijk geplaatst door stradge
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2.0 TDI vs. 318d zeker? Zou je je bevindingen hier willen melden aub, ik ben benieuwd (vooral rijdynamiek en motor).
Ik heb hier én en ander neergepend http://www.autoforum.be/showthread.p...85#post2660685
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenin gent (nam) staat er vanaf vandaag één in de showroom ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk BerichtenMja de keuze van de kleur valt mij ook enorm zwaar . Momenteel is het ijszilver, maar twijfel om te veranderen in phantoomzwart. Dat lijkt me iets jonger... Zeker in combiinatie met de 5 spaaks profile's. Wat denken jullie?
ik heb eerlijk gezegd nog geen avant deftig int zwart gezien buiten die paar foto's van op ibiza waar hij niet zo goed opstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk Berichten'k heb vandaag ook nog even contact gehad met de garage. Deze week in productie gegaan en zou half juni bij de dealer klaar moeten staan. Laat ons hopen dat ze me niets wijsmaken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichtenfoto?
heb mailtje gekregen van de garage dat hij aangekomen is, maar ben nog niet gaan kijken... zaterdag ga ik pas langs kunnen gaan...
Comment
-
das fast
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenheb mailtje gekregen van de garage dat hij aangekomen is, maar ben nog niet gaan kijken... zaterdag ga ik pas langs kunnen gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenmooi, heb jij de sensoren ?
Volgens hen zou de bestelling hierdoor geplaatst zijn voor de problemen met de sensoren begonnen zijn. Waardoor er geen problemen waren met tijdige productie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichtendas fast
is niet de mijne die aangekomen is he, gewoon een showroomexemplaar :-)
Comment
-
Besteld!
Zojuist besteld!
A4 Avant 2.0TDI Multitronic
Lavagrijs / Milano leder zwart
Dakrailing + Vensteromlijsting Chroom
Antidiefstalmoeren
Buitspiegels Pack 2
B&O soundsystem
GSM Pré-installatie armsteun
Hill Hold Assist
Isofix
Xenon koplampen +
Zonnescherm deuren AR
Verlichtingspakket
Servotronic
Pack Lifestyle Zonder APS
Pack Lounge
Levering Juli 2008 !! dus 3 maanden! Geweldig!
Ze hadden aan de garage net 2 A4 avant's neergezet. Ne zilvergrijze, en een zwarte.
één handgeschakeld, één Multitronic. Mooie wagens..
Had ik er nog net eentje in het echt gezien toen ik ging bestellen..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenmooi, heb jij de sensoren ?
Op mijn bestelbon staat thans juli...
Hoop dat het niet meer verandert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenZojuist besteld!
A4 Avant 2.0TDI Multitronic
Lavagrijs / Milano leder zwart
Dakrailing + Vensteromlijsting Chroom
Antidiefstalmoeren
Buitspiegels Pack 2
B&O soundsystem
GSM Pré-installatie armsteun
Hill Hold Assist
Isofix
Xenon koplampen +
Zonnescherm deuren AR
Verlichtingspakket
Servotronic
Pack Lifestyle Zonder APS
Pack Lounge
Levering Juli 2008 !! dus 3 maanden! Geweldig!
Ze hadden aan de garage net 2 A4 avant's neergezet. Ne zilvergrijze, en een zwarte.
één handgeschakeld, één Multitronic. Mooie wagens..
Had ik er nog net eentje in het echt gezien toen ik ging bestellen..
proficiat, mooie aankoop, en vooral mooie leveringstermijn
Comment
Comment