net besteld, geleverd in juli
Zonet een A4 Avant besteld. Wordt geleverd in juli. Wel zonder APS. Indien ik de sensoren achteraan wou dan was het wachten tot november (3 à 4 maanden extra levertermijn!!). Volgens mijn garage zou het probleem met de sensoren nog niet snel opgelost zijn en bestaat de kans zelfs dat het probleem zich zou verspreiden naar alle modellen van Audi. Blijkbaar heeft Bosch (die de sensoren maakt) wat problemen om de bestellingen bij te houden ...
Heb dus maar volgende config besteld:
- A4 Avant TDI 2.0L
- Meteoorgrijs (pareleffect. Echt knap!)
- Pack Lifestyle Plus:
- GPS met DVD van West-Europe met 7" kleurenscherm en optische begeleiding tussen toerenteller en snelheidsmeter
- boordcomputer met kleurenscherm
- Radio/CD/MP3 met SD kaartlezer en 6 CD lader
- cruise controle
- verwarmde spiegels
- 6-spaaks Alu velgen
- multiefunctie stuur
- Isofix
- verchroomde dakrailing en vensteromlijsting
- licht-en regensensor met coming home functie
- automatische koffer (openen en sluiten door een simepel druk op de knop. Erg handig!)
- zonnescherm op de achterdeuren
- opberg module
Hierbij een foto van een A4 in Meteoorgrijs.
Zonet een A4 Avant besteld. Wordt geleverd in juli. Wel zonder APS. Indien ik de sensoren achteraan wou dan was het wachten tot november (3 à 4 maanden extra levertermijn!!). Volgens mijn garage zou het probleem met de sensoren nog niet snel opgelost zijn en bestaat de kans zelfs dat het probleem zich zou verspreiden naar alle modellen van Audi. Blijkbaar heeft Bosch (die de sensoren maakt) wat problemen om de bestellingen bij te houden ...
Heb dus maar volgende config besteld:
- A4 Avant TDI 2.0L
- Meteoorgrijs (pareleffect. Echt knap!)
- Pack Lifestyle Plus:
- GPS met DVD van West-Europe met 7" kleurenscherm en optische begeleiding tussen toerenteller en snelheidsmeter
- boordcomputer met kleurenscherm
- Radio/CD/MP3 met SD kaartlezer en 6 CD lader
- cruise controle
- verwarmde spiegels
- 6-spaaks Alu velgen
- multiefunctie stuur
- Isofix
- verchroomde dakrailing en vensteromlijsting
- licht-en regensensor met coming home functie
- automatische koffer (openen en sluiten door een simepel druk op de knop. Erg handig!)
- zonnescherm op de achterdeuren
- opberg module
Hierbij een foto van een A4 in Meteoorgrijs.
Comment