Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenHier moet een vette motor in. Die 136pk 2.0 TDI is echt niks.
Deze morgen nog eentje tegengekomen(berline), en die kon niet eens mee versnellen...
Voor een 'sportief' merk ?
de audi 2.0 TDI 136 pk heeft een 0-100 van 9,6 seconden
de Vectra 1.9 CDTI 150 pk heeft een 0-100 van 9,8 seconden...
koppel is beide 320 ...
ervanuitgaand dat beide auto's niet getuned zijn...
Maximum snelheid van de audi ligt op 211 terwijl de opel ongeveer 218 is, maar ik neem aan dat jullie niet aan die snelheden elkaar tegenkwamen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk Berichtendenk dat die berline niet aan het "meetrekken" was....want normaal zou hij wel meekunnen hoor
de audi 2.0 TDI 136 pk heeft een 0-100 van 9,6 seconden
de Vectra 1.9 CDTI 150 pk heeft een 0-100 van 9,8 seconden...
koppel is beide 320 ...
ervanuitgaand dat beide auto's niet getuned zijn...
Maximum snelheid van de audi ligt op 211 terwijl de opel ongeveer 218 is, maar ik neem aan dat jullie niet aan die snelheden elkaar tegenkwamen....
Het was in Duitsland, snelheden tussen 140 en 190.
Ter info, mijn vectra is een break, die zouden 10,3 naar 100 doen en een top van 210...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenCijfers zeggen duidelijk niet alles, ik reed er gestaag van weg. Terwijl hij eerst alle moeite van de wereld had gedaan om mij erachter te houden, helaas .
Ter info, mijn vectra is een break, die zouden 10,3 naar 100 doen en een top van 210...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenweet iemand of het omdraaien van die plank in de koffer of dat een optie is ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk BerichtenDe omkeerbare bodem is standaard!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk BerichtenCijfers zeggen duidelijk niet alles, ik reed er gestaag van weg. Terwijl hij eerst alle moeite van de wereld had gedaan om mij erachter te houden, helaas .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenserieus ?, toch nog iets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGeloof me maar, hij deed wss niet zoveel moeite als jij jezelf wil doen geloven
+ Het hangt ook nog even van de bestuurder op zich af... Hoe goed kan iemand met zijn wagen om? Schakelen enz.. Als het echt op racen aankomt, lijkt een schakelfoutje wel effe een probleem...
+ 150 pk laat zich vooral voelen aan hoge snelheden. Dus je was wel degelijk in het voordeel met jouw motor.
Om een vergelijking te maken.. een kleine 1.6 diesel trekt soms ook snel op... tot 50Km/uur, en dan stop het.
Hoe meer PK's, hoe beter je kan "doortrekken".
Maar ik wil in September wel eens tegen je racen als ik de mijne heb kwestie van deze discussie met harde bewijzen op te lossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenAls de omkeerbare bodem standaard is, wat voor optie is dit dan:
"Omkeerbaar koffertapijt: bodemmat omkeerbaar in gummi/stof voor de kofferruimte" (127,05 EUR incl. BTW)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenweet iemand of het omdraaien van die plank in de koffer of dat een optie is ?
Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk BerichtenDe omkeerbare bodem is standaard!
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenAls de omkeerbare bodem standaard is, wat voor optie is dit dan:
"Omkeerbaar koffertapijt: bodemmat omkeerbaar in gummi/stof voor de kofferruimte" (127,05 EUR incl. BTW)
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Wat mij stoort is de verschrikkelijk onduidelijke folder, die eigenlijk niet meer of niet minder is dan een reclamefolder voor het optionele toebehoor : optionel dit, optionele dat. Maar een deftige uitleg betreffende het standaardtoebehoren : nada. Alle andere merken geven op zijn minst een beetje technische uitleg over de wagen.
Website en folder spreken zichzelf tegen. Bovendien staan er steeds foto's in van een wagen in dezelfde kleur. Hadden ze nu echt niet eens een ander kleurtje kunnen fotograferen, zodat je een idee krijgt hoe de andere kleuren IRL uitzien?.
BMW3 folder was op dat vlak véél beter : ook met foto's van een aantal interieurconfiguraties, verschillende kleuren, duidelijke uitleg betreffende standaarduitrusting en combineerbaarheid van de verschillende opties
BTW : De bestellijstjes eens afgegaan. Ik zal dan toch niet de enige zijn die géén Xenon lampen heeft gekozen Pack Lounge en Pack LIfestyle PLus lijken me bovendien erg populair
Comment
Comment