Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jammer dat ik het nu pas lees. Had graag wat meer info gehad over de 170-pk versie van de 2.0l TDi. Want deze zou uitkomen het 2de kwartaal 2008 maar tot nu toe nog altijd niets.

Maar aan uw verhaal te horen zou de verkoper er eens niet op kunnen antwoorden.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Filmpje van elektrische koffer te sluiten Wel grappig en handig (sluit vrij snel ) maar niet nodig
    Dachten wij in het begin ook, dat het overbodig was. Maar blijkbaar kan je dan de hoekgrootte van de opening regelen. En aangezien onze garage redelijk laag is, lijkt dit misschien wel handig voor ons. Want om van de eerste week al een kras te hebben in het kofferdeksel door een onoplettendheid, liever niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      BTW : De bestellijstjes eens afgegaan. Ik zal dan toch niet de enige zijn die géén Xenon lampen heeft gekozen Pack Lounge en Pack LIfestyle PLus lijken me bovendien erg populair
      me too: geen xenon, wel de 2 packs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
        me too: geen xenon, wel de 2 packs
        Jammer.. dit vormt zo hard het nieuwe gezicht van de A4... Die xenons + LED's.. Voor mij was dit belangrijk qua uiterlijk, maar ook qua zicht op de weg.. Zoveel meer lichtopbrengst! Voor mij dus een must-have..

De meerprijs is echter wel fors moet ik toegeven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
          Jammer.. dit vormt zo hard het nieuwe gezicht van de A4... Die xenons + LED's.. Voor mij was dit belangrijk qua uiterlijk, maar ook qua zicht op de weg.. Zoveel meer lichtopbrengst! Voor mij dus een must-have..

tja het is een moeilijke keuze, ik ben ook voor LED 's gegaan, was LED of GPS, maar aangezien ik GPS echt niet zoveel nodig heb, was de keuze snel gemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
            tja het is een moeilijke keuze, ik ben ook voor LED 's gegaan, was LED of GPS, maar aangezien ik GPS echt niet zoveel nodig heb, was de keuze snel gemaakt
            Beide?

Bij mn ouders:
            Ze vonden de ledjes mooi, dus xenons genomen. Ze wilden geen tomtom in zo een auto, dus GPS genomen. (n/o btw @ tt-gebruikers)

Ge zou altijd die ganse optielijst willen aanvinken maar die prijzen

@DieterDP: heb jij dan het lifestyle pack genomen ipv LS pack plus?

Comment

Goeie keuze denk ik, ik had hetzelfde gedaan want de Xenons zijn een echte aanrader. Vooral 's nachts dan, en overdag heeft het bij velen een whiplash effect
              De GPS is mooi maar funktioneel heb je veel beter voor veel minder geld ...
              Groeten,
              P.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                Ik had nog wat over in mijn lease-budget, maar vind de wagen met die LED's er een beetje 'over' als bedrijfswagen. Heb ook de gewone standaard 16" velgen (AERO). Uiterlijk wagen is niet zo belangrijk voor mij, binnenin heb ik me wel laten gaan
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  Beide?

Bij mn ouders:
                  Ze vonden de ledjes mooi, dus xenons genomen. Ze wilden geen tomtom in zo een auto, dus GPS genomen. (n/o btw @ tt-gebruikers)

Ge zou altijd die ganse optielijst willen aanvinken maar die prijzen

@DieterDP: heb jij dan het lifestyle pack genomen ipv LS pack plus?
                  ja, gewone lifestyle pack, met APS

Comment

bij mij was het kiezen tussen lifestyle pack en een hele reeks opties die voor mij veel toffer/belangrijker/nuttiger (en de wagen veel meer extra looks geven dan een reeks LEDjes) zijn OF lifestyle pack met juist maar xenon en LEDjes.

Ik vind de LEDjes op de A4 er zelfs 'over', op de A5 enzo is het helemaal OK maar op een leasebak (zoals de mijne ook zal zijn) vind ik het overdreven en vind ik de halogeen-dagrijlichten beter passen. De LEDs ogen nauwelijks stoer op de A4 vind ikzelf (bijna gayness ) ... maar hey.. da's ook maar mijn mening hé.

Voila tot zover mijn ongezouten mening (niet dat iemand die gevraagd heeft natuurlijk)

Comment

• Tja, voor een leasing wagen weegt het uiterlijk iets minder door dan het comfort (voor mij toch alleszins).
                      Mag zelf in september auto samenstellen als bedrijfswagen en heb ook al gezegd dat interieur primeert.
                      Als ik er dan toch veel mee moet rond rijden, doe ik dat liever comfortabel dan elke dag met een pijnlijk gat te gaan werken.
                      En leasingwagen -> na 2j toch vernieuwen dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                        bij mij was het kiezen tussen lifestyle pack en een hele reeks opties die voor mij veel toffer/belangrijker/nuttiger (en de wagen veel meer extra looks geven dan een reeks LEDjes) zijn OF lifestyle pack met juist maar xenon en LEDjes.

Ik vind de LEDjes op de A4 er zelfs 'over', op de A5 enzo is het helemaal OK maar op een leasebak (zoals de mijne ook zal zijn) vind ik het overdreven en vind ik de halogeen-dagrijlichten beter passen. De LEDs ogen nauwelijks stoer op de A4 vind ikzelf (bijna gayness ) ... maar hey.. da's ook maar mijn mening hé.

Voila tot zover mijn ongezouten mening (niet dat iemand die gevraagd heeft natuurlijk)
                        voor een lease wagen zou ik het ook niet doen, moest ik ganse dagen in wagen zitten, zou ik ook gaan voor comfort opties,
                        maar ik doe niet zoveel km, en koop niet om de 4 jaar nieuwe wagen, en dan laat ne mens zich soms eens gaan he

Comment

tja, ik heb keuzes moeten maken: ik zie die LEDs uiteraard zeer graag maar zoals veel opties teveel geld. Kan er iemand trouwens eens een foto tonen van de gewone lichten ipv de xenons?? merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                            Tja, voor een leasing wagen weegt het uiterlijk iets minder door dan het comfort (voor mij toch alleszins).
                            Mag zelf in september auto samenstellen als bedrijfswagen en heb ook al gezegd dat interieur primeert.
                            Als ik er dan toch veel mee moet rond rijden, doe ik dat liever comfortabel dan elke dag met een pijnlijk gat te gaan werken.
                            En leasingwagen -> na 2j toch vernieuwen dus...
                            het is weliswaar een leasing maar - ik zal wel een uitstervend ras zijn - voor mij zijn looks ook wel belangrijk (... en ik draag ook zorg voor de firmawagen).
                            Zo verkies ik bv sportzetels, sportophanging, 17 inch velgen, sportstuur en nog een reeks andere interieur-opties die me het leven en het kijken op die wagen aangenamer maken.
                            Deze leasebak moet 4 jaar 'meegaan' dus comfort is ook belangrijk voor mij.

Comment

tja, ik heb keuzes moeten maken: ik zie die LEDs uiteraard zeer graag maar zoals veel opties teveel geld. Kan er iemand trouwens eens een foto tonen van de gewone lichten ipv de xenons?? merci
                              alstublieft! (stond wel al eerder in deze topic.. maar ik ben niet te leeg om ze nog eens up-te-loaden)

ik vind ze op deze foto's niet goed uitkomen... als je deze DRLs in vooraanzicht ziet (zoals je ze in 't verkeer meestal zal zien) dan zou je op 't eerste zicht durven denken dat het ietwat vergeelde LEDs zijn (dus toch eerder aparte lichtjes ipv een lichtbalk zoals op deze foto's).
                              Last edited by ; 21/05/2008, 21:55.

Comment

voor een lease wagen zou ik het ook niet doen, moest ik ganse dagen in wagen zitten, zou ik ook gaan voor comfort opties,
                                Ik ziet niet gans de dag in de wagen, zit wel twee uur in mijn wagen woon/werk, iedere dag opnieuw. Voor mij is comfort zowiezo belangrijker dan uiterlijk (wat niet wil zeggen dat uiterlijk niet belangrjk is), daarom ook de A4 avant gekozen

Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                het is weliswaar een leasing maar - ik zal wel een uitstervend ras zijn - voor mij zijn looks ook wel belangrijk (... en ik draag ook zorg voor de firmawagen).
                                Zo verkies ik bv sportzetels, sportophanging, 17 inch velgen, sportstuur en nog een reeks andere interieur-opties die me het leven en het kijken op die wagen aangenamer maken.
                                Deze leasebak moet 4 jaar 'meegaan' dus comfort is ook belangrijk voor mij.
                                Zegt niet dat uiterlijk er niet toedoet, maar wil er niet teveel 'uitspringen' met mijn wagen op het bedrijf. Hier wordt de wagen ongeveer na drie jaar vervangen
                                Ik draag ook zorg hoor voor die firmawagen. Ben op alles zuinig. Ook al betaal ik mijn brandstof niet zelf, ik zal op een economische/ecologische manier rijden met die wagen. Ik ben er zeker van dat ik op een gemiddeld verbruik van 5,5 l/ 100 km uitkom

Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                                Goeie keuze denk ik, ik had hetzelfde gedaan want de Xenons zijn een echte aanrader. Vooral 's nachts dan, en overdag heeft het bij velen een whiplash effect
                                De GPS is mooi maar funktioneel heb je veel beter voor veel minder geld ...
                                Groeten,
                                P.
                                Tja, en dan altijd met losse draden en lader in de auto zitten klooien. Het handschoenenkastje van de A4 is trouwens zo belachelijk klein dat je de GPS er met moeite in kwijt geraakt. De GPS staat bovendien in de wagen zichtbaar opgesteld en dat is vragen voor inbraak.

Xenon functioneel? Je kan het mooi vinden, maar ik denk dat ons wegennet meer dan voldoende verlicht is om met halogeenlampen toe te komen.
                                Tenslotte is GPS voor leasingwagens een optie die weinig kost : herverkoopwaarde van wagen stijgt er immers sterk mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Ik ziet niet gans de dag in de wagen, zit wel twee uur in mijn wagen woon/werk, iedere dag opnieuw. Voor mij is comfort zowiezo belangrijker dan uiterlijk (wat niet wil zeggen dat uiterlijk niet belangrjk is), daarom ook de A4 avant gekozen

Zegt niet dat uiterlijk er niet toedoet, maar wil er niet teveel 'uitspringen' met mijn wagen op het bedrijf. Hier wordt de wagen ongeveer na drie jaar vervangen
                                  Ik draag ook zorg hoor voor die firmawagen. Ben op alles zuinig. Ook al betaal ik mijn brandstof niet zelf, ik zal op een economische/ecologische manier rijden met die wagen. Ik ben er zeker van dat ik op een gemiddeld verbruik van 5,5 l/ 100 km uitkom

Als je konstant 100 km/uur op de autosnelweg rijdt zal je daar misschien wel aankomen. De 2.0 l is iets gulziger dan de 1.9 helaas.

Tja, en dan altijd met losse draden en lader in de auto zitten klooien. Het handschoenenkastje van de A4 is trouwens zo belachelijk klein dat je de GPS er met moeite in kwijt geraakt. De GPS staat bovendien in de wagen zichtbaar opgesteld en dat is vragen voor inbraak.

Ok maar 3000 euro voor een GPS die zelfs geen deur tot deur aankan, je geen afslagnummers geeft op de autostrade, de route herberekent bij de minste TMC input, etc is wat bij het haar getrokken. Ik geef alleen maar mijn ervaringen mee. Voor een leasingwagen speelt dit inderdaad weinig rol.

Xenon functioneel? Je kan het mooi vinden, maar ik denk dat ons wegennet meer dan voldoende verlicht is om met halogeenlampen toe te komen.
                                  Tenslotte is GPS voor leasingwagens een optie die weinig kost : herverkoopwaarde van wagen stijgt er immers sterk mee
                                  Xenon vind ik inderdaad funktioneel, als je met beiden gereden hebt kan ik dit ten stelligste aanraden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
                                    Xenon vind ik inderdaad funktioneel, als je met beiden gereden hebt kan ik dit ten stelligste aanraden.
                                    Zoals reeds gezegd : ik vind het te agressief en te opvallend

Comment

Comment

• Heb een 300 tal foto's verzameld van de avant (interieur, exterieur, s-line, etc etc), ben ze momenteel aan het uploaden. Zal sffs link posten.

Comment

• Oeps ff blijven plakken bij GTA

de foto's van automagazin.cz apart gezet want nogal standaard uitvoering.

Comment

Working...
                                          X