Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tja, ik koop ook niet iedere 4 jaar een nieuwe wagen,
Voor mij was het En de GPS En de Xenons. Zowel voor het functionele als de Look.
De look is natuurlijk subjectief. Maar ik vind het wel sportief. Maar als je ooit met Xenons 's nachts hebt gereden... Waaaw, wat een verschil. Ik dacht in het begin ook echt dat het eerder voor de looks was, maar je ziet bijna dubbel zover! Verkeersborden reflecteren veel feller, als je daarna met gewone lichten rijdt, denk je dat je je lichten niet op hebt staan!
Wat de GPS betreft, vond ik ook dat in een wagen van + 40000 euro een tomtom wat lullig zou staan. Ik heb nu een TOMTOM en ben er erg tevreden van, maar het gesukkel met afnemen, opbergen, diefstalgevoelligheid was ik een beetje beu.
Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien erg "chichi", en ga nu niet onmiddellijk een glas spa-reine in mijn gezicht gooien, maar we weten allemaal dat een wagen een statussymbool is. Ik ben zelfstandige met een bedrijfje, en ik moet nu eenmaal uitstralen dat de zaken goed gaan! (dit klinkt belachelijk, maar het is de harde realiteit!) vb: Iemand al ooit een bankdirecteur in een 2pk van 30jaar oud gezien? Dus mijn keuzes zijn zeker bewust naar budget toe, maar een tomtom in een audi A4 met Xenons, leek mij (en dit is persoonlijk) wel willen maar niet kunnen. Als het budget het niet toelaat, dan is de keuze snel gemaakt. Dan zou ik nog eerder de GPS laten vallen. Want dat zien de mensen niet van de buitenkant. (ik schrik van mezelf dat ik dit hier schrijf, kom maar op met dat glas spa!)... Maar "de mensheid" zegt toch al rap dat de zaken wel goed moeten gaan als je een leuke wagen hebt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door g_men01 Bekijk BerichtenIemand een idee wanneer de 2.7l beschikbaar zal zijn.
Op de Duitse configurator staat ie er al een tijdje op, maar op de belgische zijn ze altijd laat met zulke dingen!
Ik las ook dat er van de 2.0 een 163pk versie uitkwam.
Iemand al prijzen van de 2.7? of 2.0 163pk?
Er is idd sprake van een 2.0 170PK motor maar geen datum voor lancering.
Normaal ging dit allemaal 2e kwartaal 2008 zijn, en dat is nog niet afgelopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten....Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien erg "chichi", en ga nu niet onmiddellijk een glas spa-reine in mijn gezicht gooien ......
(ik schrik van mezelf dat ik dit hier schrijf, kom maar op met dat glas spa!)...
Hier zie! Een volledige fles!
Neen, alle gekheid op een stokje... ik versta je standpunt wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenEen glas spa-reine ..?!
Hier zie! Een volledige fles!
Neen, alle gekheid op een stokje... ik versta je standpunt wel
Neen, zelfs voor leasebakken, ze hadden net zo goed kleine Toyota's kunnen nemen. Die zijn ook degelijk, rijden ook prima, verbruiken minder maar hebben niet niet hetzelfde imago voor de firma...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenTja, ik koop ook niet iedere 4 jaar een nieuwe wagen,
Voor mij was het En de GPS En de Xenons. Zowel voor het functionele als de Look.
De look is natuurlijk subjectief. Maar ik vind het wel sportief. Maar als je ooit met Xenons 's nachts hebt gereden... Waaaw, wat een verschil. Ik dacht in het begin ook echt dat het eerder voor de looks was, maar je ziet bijna dubbel zover! Verkeersborden reflecteren veel feller, als je daarna met gewone lichten rijdt, denk je dat je je lichten niet op hebt staan!
Wat de GPS betreft, vond ik ook dat in een wagen van + 40000 euro een tomtom wat lullig zou staan. Ik heb nu een TOMTOM en ben er erg tevreden van, maar het gesukkel met afnemen, opbergen, diefstalgevoelligheid was ik een beetje beu.
Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien erg "chichi", en ga nu niet onmiddellijk een glas spa-reine in mijn gezicht gooien, maar we weten allemaal dat een wagen een statussymbool is. Ik ben zelfstandige met een bedrijfje, en ik moet nu eenmaal uitstralen dat de zaken goed gaan! (dit klinkt belachelijk, maar het is de harde realiteit!) vb: Iemand al ooit een bankdirecteur in een 2pk van 30jaar oud gezien? Dus mijn keuzes zijn zeker bewust naar budget toe, maar een tomtom in een audi A4 met Xenons, leek mij (en dit is persoonlijk) wel willen maar niet kunnen. Als het budget het niet toelaat, dan is de keuze snel gemaakt. Dan zou ik nog eerder de GPS laten vallen. Want dat zien de mensen niet van de buitenkant. (ik schrik van mezelf dat ik dit hier schrijf, kom maar op met dat glas spa!)... Maar "de mensheid" zegt toch al rap dat de zaken wel goed moeten gaan als je een leuke wagen hebt..maar toch in mijn geval, die GPS zou ik amper gebruiken, is dan toch veel geld. Nu ieder zijn mening he
Comment
-
Heb nog een ontopic vraagje
Wij hebben wel gps besteld maar geen gsm-voorbereiding of bluetooth en consoorten.
Heeft er iemand foto hoe het er dan uitziet?
Want dit is met gps en gsm (knopjes name en tel)
Foto van http://members.lycos.nl/audia4avant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenTja, ik koop ook niet iedere 4 jaar een nieuwe wagen,
Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien erg "chichi", en ga nu niet onmiddellijk een glas spa-reine in mijn gezicht gooien, maar we weten allemaal dat een wagen een statussymbool is. Ik ben zelfstandige met een bedrijfje, en ik moet nu eenmaal uitstralen dat de zaken goed gaan! (dit klinkt belachelijk, maar het is de harde realiteit!) vb: Iemand al ooit een bankdirecteur in een 2pk van 30jaar oud gezien? Dus mijn keuzes zijn zeker bewust naar budget toe, maar een tomtom in een audi A4 met Xenons, leek mij (en dit is persoonlijk) wel willen maar niet kunnen. Als het budget het niet toelaat, dan is de keuze snel gemaakt. Dan zou ik nog eerder de GPS laten vallen. Want dat zien de mensen niet van de buitenkant. (ik schrik van mezelf dat ik dit hier schrijf, kom maar op met dat glas spa!)... Maar "de mensheid" zegt toch al rap dat de zaken wel goed moeten gaan als je een leuke wagen hebt..
En ja het gaat goed met me
Greetz,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenHeb nog een ontopic vraagje
Wij hebben wel gps besteld maar geen gsm-voorbereiding of bluetooth en consoorten.
Heeft er iemand foto hoe het er dan uitziet?
Want dit is met gps en gsm (knopjes name en tel)
Foto van http://members.lycos.nl/audia4avant
Welke radio heb je? Ik heb namelijk wel in een versie gezeten, waar dat je de GPS dan via de radio moet bedienen. of waar dan toch de knop NAV, INFO enz. op de radio stonden ipv de middenconsole...
Ik kan me vergissen.
Comment
-
Hebben de GPS uit het lifestyle pack. Zou niet weten welke radio er dan inzit.
Hadden geen gsm voorbereiding genomen want we bellen niet in de auto (principieel). Zelfs handsfree zijn we thuis overeengekomen dat het gevaarlijk blijft.
edit: ff nagekeken, radio Symphony zit er dan in.Last edited by Cyrano.ak; 22/05/2008, 12:40.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenIk weet niet op wie je viseerde, je hebt inderdaad een punt, ik gaf alleen mijn ervaringen mee met de toch wel dure ingebouwde GPS. Dus ik heb ook Xenons EN GPS, maar ik blijf er bij, kwa looks volledig akkoord, kwa integratie perfekt, maar kwa funktionaliteit lopen ze jaren achter, en dit had beter gekund van Audi voor dit budget.
En ja het gaat goed met me
Greetz,echt niet. Wou gewoon effe zeggen dat dit soor keuzes ook soms afhangen van het "imago" dat we willen scoren. (hoe erg dikke-nekkerig dit ook klinkt). Soort discussies dat we als "mens" liever niet luidop zeggen, maar vaak wel denken. Onze maatschappij is er helaas op gebaseerd, en als we meewillen, ... dan moeten we maar in de buidel tasten. Heb zelf ook wat schrik voor de functionaliteit van de GPS. Vooral omdat hij geen flitspalen aangeeft en zo.. Jammer. zeer jammer. Iemand die weet waar je in scanner kan laten installeren??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenGeen idee, maar ik begin wel zo een gevoel te krijgen van.. help, hoeveel verschillende combinaties moeten ze wel niet maken bij Audi!
Welke radio heb je? Ik heb namelijk wel in een versie gezeten, waar dat je de GPS dan via de radio moet bedienen. of waar dan toch de knop NAV, INFO enz. op de radio stonden ipv de middenconsole...
Ik kan me vergissen.
Tel : woord zegt het zelf he, is voor de bediening van je telefoon als je die telefoon voorbereiding hebt en dit is echt wel een aanrader!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk viseer niemand hoor..echt niet. Wou gewoon effe zeggen dat dit soor keuzes ook soms afhangen van het "imago" dat we willen scoren. (hoe erg dikke-nekkerig dit ook klinkt). Soort discussies dat we als "mens" liever niet luidop zeggen, maar vaak wel denken. Onze maatschappij is er helaas op gebaseerd, en als we meewillen, ... dan moeten we maar in de buidel tasten. Heb zelf ook wat schrik voor de functionaliteit van de GPS. Vooral omdat hij geen flitspalen aangeeft en zo.. Jammer. zeer jammer. Iemand die weet waar je in scanner kan laten installeren??
Comment
-
Hey dit is leuk, Audi is verkozen tot uitvinder van het jaar, toch wel een bevestiging dat we de goede keuze hier gemaakt hebben he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichtenik ga mij deze aanschaffen http://www.gpsinforad.com/prodinfo_nl.php?pn=ia4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenDit is wel leuk.. Dacht altijd dat deze dingen illegaal waren.. En ze kosten blijkbaar ook nog niets.. (88 euro) en 29 euro voor de optionele batterij. (wat ik dus wel zou nemen, anders zit je weer met zo een domme 12V stekker vanuit je cigarettenaansteker)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenDit is wel leuk.. Dacht altijd dat deze dingen illegaal waren.. En ze kosten blijkbaar ook nog niets.. (88 euro) en 29 euro voor de optionele batterij. (wat ik dus wel zou nemen, anders zit je weer met zo een domme 12V stekker vanuit je cigarettenaansteker)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenAls ik het goed versta (op die website) is dit geen radar-detector toestelletje maar een op database gebasseerde flitspalen-melder... vergelijkbaar met flitspalen-Point-Of-Interests in spullen zoals TomTom. Een onaangekondigde of mobiele flits-controle zal dit ding niet opmerken... vandaar dat het een legaal toestel is (en niet zo'n illegale radar-detector).
Dat is ook altijd leuk. + je krijg hier gratis updates!
Volledig safe zit je natuurlijk nooit, (tenzij je je altijd aan de snelheid houdt..) Maar daar heb ik nogal eens een probleem mee, en dat gaat er met een nieuwe wagen niet op verbeteren vrees ik...
Comment
Comment