Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Als ik goed heb geteld, zijn er momenteel 19 personen die een Avant besteld hebben hier.
Moest ik iemand vergeten zijn, of foutief op de lijst gezet hebben, let me know
Cyrano.ak
zzbart
astra03
P****Fred
dieterdp
kevin1985
Ge4ce
jeroena4
Ricardo
StijnD
Avantisti
SUpermasj
boboeleke
AVIER
jean-jacques
hw148994
whoepie
teizman
piket
edit: piket toegevoegd, teller staat op 19Last edited by Cyrano.ak; 23/05/2008, 18:22.
Comment
-
ik heb ook een Avant besteld (leasing) op 11/04.
Audi A4 Avant 2. TDI 136pk
zwart parel effect
17" structuur velgen
zwart lederen interieur
Xenon +
Lifestile Pack (zonder APS)
Radio concert
Bij bestelling werd oktober opgegeven als leverings termijn, maar ik hoop iets vlugger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenHTC s710 ?
Sony Ericsson heeft er wel enkele leuke. En ik geef echt geen geld uit aan een dure telefoon..
Dat ding moet voor mij mijn adressen bijhouden, bellen, sms'sen en compatibel zijn met mijn Mac, mijn Audi en mijn portefeuille..
Jammer dat de iPhone nog niet volledig ondersteund is..(en die is ook duur eigenlijk, maar dan heb je ook een iPod ineens...)
(correctie, hij is eigenlijk wel erg goed ondersteund.. enkel nog nog niet helemaal up-to-date.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNet een HTC 710 op het werk gekregen. Iemand een idee of dat compatibel is met BT van Audi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichtenwaar heb jij hem geplaatst?
De Parrot zelf rechts naast de draaiknop van de lichten. Daar valt hij helemaal niet op en stoort dus niet in het interieur. Dat is ook een gemakkelijk bereikbare plaats voor bediening.
Comment
-
toevallig geen fotootje dan kan ik duidelijk maken hoe ie ze moet plaatsen? met gsm ofzo maybe moet gn goede kwaliteit zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichtenmicrofoontje rechtsboven aan de bestuurderszijde.
De Parrot zelf rechts naast de draaiknop van de lichten. Daar valt hij helemaal niet op en stoort dus niet in het interieur. Dat is ook een gemakkelijk bereikbare plaats voor bediening.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNet een HTC 710 op het werk gekregen. Iemand een idee of dat compatibel is met BT van Audi?
Je kan dit vinden op www.audi.de/telefon
Daar vind je alle zaken ivm telefoon in de wagen.
Comment
-
Wat ik me dus echt afvraag is of je de helderheid van de LEDS vanvoor bij de xenon versie kan regelen via de MMI. Ik kan me namelijk niet van de indruk ontdoen dat ik al verschillende versies gezien heb in het echt. Bij de ene branden ze heel fel, bij de andere medium. En ik heb ook al één gezien die ze af had staan. (waarom weet ik niet, als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan die lampen, zou ik ze ook laten branden)
Ofwel is dit puur een illusie geweest.. Daarstraks een A3 Cabrio met LED's achter mij... Die gaven ook heel erg fel licht! (tof bakse btw)
Dat je ze dus kan aan/uit zetten, dat wist ik, maar het gaat om het regelen van de helderheid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenWat ik me dus echt afvraag is of je de helderheid van de LEDS vanvoor bij de xenon versie kan regelen via de MMI. Ik kan me namelijk niet van de indruk ontdoen dat ik al verschillende versies gezien heb in het echt. Bij de ene branden ze heel fel, bij de andere medium. En ik heb ook al één gezien die ze af had staan. (waarom weet ik niet, als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan die lampen, zou ik ze ook laten branden)
Ofwel is dit puur een illusie geweest.. Daarstraks een A3 Cabrio met LED's achter mij... Die gaven ook heel erg fel licht! (tof bakse btw)
Dat je ze dus kan aan/uit zetten, dat wist ik, maar het gaat om het regelen van de helderheid...
De leds samen met knipperlicht : branden minder waar het knipperlicht pinkt
De leds samen met lichten : branden minder (even sterk/zwak als met knipperlicht)
Comment
-
Daarnet ook even in de nieuwe A4 avant gezeten tijdens de Audi Days ...
Knappe wagen, en de sportzetels (alcantara+leder) zijn prachtig en zitten goed.
Beenruimte achteraan vond ik wel wat tegenvallen.
Levertijd zat op december 2008. (met livestyle pack)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenBeenruimte achteraan vond ik wel wat tegenvallen.
vond dit nog meevallen...
is in ieder geval beter als in mijn golf IV ;-)
Comment
-
Voor ons is het ook een stap vooruit.
Niemand van ons is dik of groot (ben zelf 1m76), dus we zaten vrij goed in onze B5. Maar toen ik vorige week in de B8 zat, (en de zetel stond op mijn niveau afgesteld), was het vanachter een zee van ruimte. (Toen ik in de A6/A8 of Q7 ging zitten, kon ik bij wijze van spreken mijn benen strekken en niet tot aan de voorzetel geraken )
Was wel verschoten van de middenste zitplaats vanachter. In de B5 kan je daar nog relatief aangenaam zitten, maar nu was het echt hel. Je zit op een bolvormig iets en dan je rug moet ook tegen iets bol leunen. Daar hou je het niet lang uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVoor ons is het ook een stap vooruit.
Niemand van ons is dik of groot (ben zelf 1m76), dus we zaten vrij goed in onze B5. Maar toen ik vorige week in de B8 zat, (en de zetel stond op mijn niveau afgesteld), was het vanachter een zee van ruimte. (Toen ik in de A6/A8 of Q7 ging zitten, kon ik bij wijze van spreken mijn benen strekken en niet tot aan de voorzetel geraken )
Was wel verschoten van de middenste zitplaats vanachter. In de B5 kan je daar nog relatief aangenaam zitten, maar nu was het echt hel. Je zit op een bolvormig iets en dan je rug moet ook tegen iets bol leunen. Daar hou je het niet lang uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenAls ik goed heb geteld, zijn er momenteel 19 personen die een Avant besteld hebben hier.
Cyrano.ak
zzbart
astra03
P****Fred
dieterdp
kevin1985
Ge4ce
jeroena4
Ricardo
StijnD
Avantisti
SUpermasj
boboeleke
AVIER
jean-jacques
hw148994
whoepie
teizman
piket
@fille
edit: piket toegevoegd, teller staat op 19
Ik ga het eens doen met de Berline's, om te vergelijken..
Edit: Ik heb ineens nummer 20 toegevoegd (hij heeft blijkbaar nog nooit in het Avant-topic gepost: Klik)
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenWe wachten op Quattro_Dt
Zo is hij ineens een jaartje jonger kwa inschrijving. We hebben hem tenslotte toch nog niet zó dringend nodig. En ik kan toch maar pas mijn rijbewijs hebben tegen Feb 2009, dus zo lang wordt de B6 enkel gebruikt door mijn ouders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenAls ik goed heb geteld, zijn er momenteel 19 personen die een Avant besteld hebben hier.
Cyrano.ak
zzbart
astra03
P****Fred
dieterdp
kevin1985
Ge4ce
jeroena4
Ricardo
StijnD
Avantisti
SUpermasj
boboeleke
AVIER
jean-jacques
hw148994
whoepie
teizman
piket
edit: piket toegevoegd, teller staat op 19
"V-TIE" kan wellicht ook aan dit lijstje toegevoegd worden
@ Cyrano:
misschien ook leuk om de stats op te zoeken van de kleuren
edit:
al ff gedaan:
Phantoomzwart (5), piket, jeroena4,bleach,zz bart,kevin1985
lavagrijs4), @fille, dieterp, cyrano_ak, Ge4ce
meteoorgrijs (4): P***Fred, boboeleke, teizman, AVIER
dakarbeige (1) Ricardo
cascadeblauw (1): StijnD
Cascadeblauw (1): supermasj
jean-jacques?
whoepie?
hw148994 ?
avantisiti ?Last edited by E90N; 25/05/2008, 07:59.Sintruin till I die
Comment
-
wat vinden jullie van deze aftermarket 18" velg?
Ben aan't twijfelen of ik er toch niet beter een 18" zou opzetten...
heb nu de 17" structuur velgen besteldBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNice, wist niet dat er al ZOVEEL wachtende zijn en dan te denken dat ik ook in dit lijstje kon geweest zijn :-(
"V-TIE" kan wellicht ook aan dit lijstje toegevoegd worden
@ Cyrano:
misschien ook leuk om de stats op te zoeken van de kleuren
edit:
al ff gedaan:
Phantoomzwart (5), piket, jeroena4,bleach,zz bart,kevin1985
lavagrijs4), @fille, dieterp, cyrano_ak, Ge4ce
meteoorgrijs (4): P***Fred, boboeleke, teizman, AVIER
dakarbeige (1) Ricardo
cascadeblauw (1): StijnD
Cascadeblauw (1): supermasj
jean-jacques?