Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Wat is het verschil tussen cascadeblauw en Cascadeblauw?
    Cascadeblauw -> Meteoorgrijs, als de leasing maatschappij hier mee wil. Enfin, twijfel nog, wordt vandaag beslist, misschien wordt het Lavagrijs of Kwartsgrijs
    Ik heb gisteren in het contact center een cascadeblauwe A4 gezien, helemaal anders dan het boekje, en niet echt mijn ding
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
      wat vinden jullie van deze aftermarket 18" velg?
      Ben aan't twijfelen of ik er toch niet beter een 18" zou opzetten...

heb nu de 17" structuur velgen besteld

Nice! Aftermarket? Is dat officieel Audi? En de afbeelding is dat die van de 18" of de 17"?

enne... kwantakosta? die 18"..

Ik ben zelf ook nog niet geheel uit mijn velgenverhaal. Ik laat em sowieso à la fabriek komen met de 16" aluminium van het lounge of lifestylepakket. Laat er in de garage winterbanden op leggen.

En dan zit ik te twijfelen. Ik wil sowieso 18". Maar welke. Ik heb leuke van AEZ gezien, voor 1600 euro incl. continental banden. (zie foto) maar in de garage wilde ze mij RS design velgen verkopen dubbelspakig, vergelijkbaar met die van u, maar nog net iets minder strak. Ze hadden op een gegeven moment ook leuke velgen "rotor design" maar daar zat ik al weer aan 2600 euro wat ik er echt niet aan kan geven.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die foto is 18"...

komt van www.autoshopholland.nl
        zijn volgens mij replica's van de S8 wielen...
        ik vind ze ook wel super!

Comment

• ik heb Oceaanblauw en vermoedelijke levertijd week 28

Comment

• Hier stond de oude lijst van bestellingen.
            Zie enkele post lager voor een up-to-date lijst!
            Last edited by Cyrano.ak; 28/05/2008, 13:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
              wat vinden jullie van deze aftermarket 18" velg?
              Ben aan't twijfelen of ik er toch niet beter een 18" zou opzetten...

heb nu de 17" structuur velgen besteld
              Ik vind die 18" prachtig. Geen schreeuwend designgedoe maar heel stijlvol!
              Zijn idd de "oude" S8-velgen of S6. (Spillies heeft deze velgen op zijn S6 Avant.)

Comment

• Zijn er van jullie die al iets meer weten over prijzen 2.7 TDI of prijs/specificaties van chiptuning onder Audi garantie van een 2.0.???

Gisteren testrit gedaan met 2.0. en ik miste wat trekkracht!!

Comment

• Nog steeds geen extra info.
                  Net zoals over de bestelmogelijkheden van de S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                    Nog steeds geen extra info.
                    Net zoals over de bestelmogelijkheden van de S-Line
                    ja die s line, is schandalig, moest normaal bestaalbaar zijn begin mei,
                    zit met een pre order van in januari, voor een s line, en niemand die van iets weet

Comment

• proper

Comment

• aan Löwe : welke kleur is dit ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                          aan Löwe : welke kleur is dit ??
                          Blauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                            aan Löwe : welke kleur is dit ??
                            Arubablauw

Comment

• Fris kleurtje maar zou het zelf nooit nemen.

Foto's toegevoegd aan http://members.lycos.nl/audia4avant
                              Vanwaar heb je die trouwens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                Nice, wist niet dat er al ZOVEEL wachtende zijn en dan te denken dat ik ook in dit lijstje kon geweest zijn :-(
                                "V-TIE" kan wellicht ook aan dit lijstje toegevoegd worden

@ Cyrano:
                                misschien ook leuk om de stats op te zoeken van de kleuren

edit:
                                al ff gedaan:

Phantoomzwart (5), piket, jeroena4,bleach,zz bart,kevin1985
                                lavagrijs4), @fille, dieterp, cyrano_ak, Ge4ce
                                meteoorgrijs (4): P***Fred, boboeleke, teizman, AVIER
                                dakarbeige (1) Ricardo
                                cascadeblauw (1): StijnD
                                Cascadeblauw (1): supermasj

jean-jacques?
                                whoepie?
                                hw148994 ?
                                avantisiti ?

inderdaad E90N meer ik zit ongeduldig te wachten op de 170pk uitvoering met S-line

Comment

waarschijnlijk mobile.de gezien het formaat van de foto , zowat alle duitse dealers hebben daar dat model met die kleur en uitrusting in de aanbieding staan.
                                  2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                    inderdaad E90N meer ik zit ongeduldig te wachten op de 170pk uitvoering met S-line

Ik schrijf je op voor een bestelling in 2014?

@MikeVee: thx, direct eens zien dan op mobile.de
                                    Last edited by Cyrano.ak; 25/05/2008, 19:33.

Comment

Fris kleurtje maar zou het zelf nooit nemen.
                                      Daar zeg je het: fris kleurtje maar ik zou het zelf nooit nemen.
                                      foto: mobile.de (ideaal om kleurtjes te ontdekken)

Comment

Ik schrijf je op voor een bestelling in 2014?

@MikeVee: thx, direct eens zien dan op mobile.de
                                        Tis toch wel straf dat in Duitsland alles direct beschikbaar is.... en dat in Belgie steeds zo'n vertraging is!!!

Zoals bv bij de APS en uitkomen van motoren. De S-line, 2.7 enzo zijn reeds lange tijd al beschikbaar in DE!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                                          Daar zeg je het: fris kleurtje maar ik zou het zelf nooit nemen.
                                          foto: mobile.de (ideaal om kleurtjes te ontdekken)
                                          Idd, wel handig maar zit atm door 1800 zoekertjes te gaan
                                          Mss toch mn criteria wat aanpassen.

Moest er iemand een lavagrijze tegenkomen -> zeker posten!

Comment

Working...
                                          X