Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenPassagiers moeten er dan ook met hun fikken afblijven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk zou alleen al een GPS durven nemen voor de plaatsing van de MMI knop
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenZe zitten er niet in maar er bestaat een aangepaste DVD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichteniemand ervaring me de v6 benzine of diesel?
Comment
-
Ipod
Weet iemand of je een Ipod kan aansluiten op het systeem van het lifestyle plus pack.
Ik heb mij laten vertellen dat het mogelijk is om de Ipod aan te sluiten met een kabeltje, maar dat de bediening moet gebeuren via de Ipod. Alleen vind ik op de foto's geen enkele aansluiting terug...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenHey,.. Dat is nieuw! En kan je die in de garage bestellen? Of is dat zo een soort piratenversie van de orginele DVD waarmee je je systeem naar de kl*oten helpt..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten@jean-jacques:
Ik heb dat aan de garage gevraagd en die zeiden dat je dan de GPS moest bestellen samen met Audi Music Interface. Dan zou je met je Ipod kunnen werken..
ik dacht dat het alleen de audi music interface was die je moest bestellen...gps is niet verplicht...kameraad heeft het alleszins apart besteld..
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenJe kan ze niet in je garage bestellen. Ik kijk even waar wel, en neen het brengt je systeem niet naar de kloten. Het is een DVD...
Comment
-
test
vandaag de audi A4 avant 2.0d multitronic getest !
GOED:
prachtig interieur
stille motor
soepele automaat
MINDER GOED
DSG is veel beter als automaat
Geen sportieve inborst
motor niet echt krachtig (of is het doordat ie zo stil is dat ie traag lijkt ?)
lijn lijkt zoveel op vorige modellen (als mijn vrouw hem zag zei ze, ja mooie auto maar zo ééntje hebben we al gehad, niet ? ... ze doelde op mijn oude A6 avant vorig model)
BESLUIT:
zeker een goede aankoop maar toch graag quattro, Stronic en zwaardere motor...
Comment
-
lijnen
nee... gewoon direct naar nen instellling maar ze wilt niet tekenen
maar toch vind ik er een deel waarheid in zitten... met de A5 hebben ze echt een complete nieuwe lijn getekend maar die A4 avant vind ik kwa lijn echt gewoon een baby A6...
nu ja, smaken verschillen en met een 3.0d quattro Stronic, mogen ze hem altijd parkeren in mijn garage.... hij blijft dus één van de kanshebbers
maar die passat CC dat is nu wat anders kwa lijn... dat noem ik durven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichtennee... gewoon direct naar nen instellling maar ze wilt niet tekenen
maar toch vind ik er een deel waarheid in zitten... met de A5 hebben ze echt een complete nieuwe lijn getekend maar die A4 avant vind ik kwa lijn echt gewoon een baby A6...
nu ja, smaken verschillen en met een 3.0d quattro Stronic, mogen ze hem altijd parkeren in mijn garage.... hij blijft dus één van de kanshebbers
maar die passat CC dat is nu wat anders kwa lijn... dat noem ik durven...
Comment
Comment