Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Die lijkt daar idd niet zo handig. Als je passagier aan het prullen is en jij wilt schakelen bvb...
    Passagiers moeten er dan ook met hun fikken afblijven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      Passagiers moeten er dan ook met hun fikken afblijven!
      In de proefrit met een berline A4, zat die MMI knop ook bij de radio. Dat was ook niet onmiddellijk mijn voorkeur. Dat voelt dan direct weer zo "vreemd" aan. Je moet je arm strekken, kijken waar je duwt, zoeken naar die knop.. Als je dat tijdens het rijden moet doen is dat gevaarlijker denk ik dan als die op de middenconsole staat. Gelukkig zal dat bij mij zo zijn... Op de middenconsole ken je de knopjes binnen een week vanbuiten denk ik. (op de tast) Bij mijn huidige auto moet ik als ik een post wil veranderen telkens kijken en zoeken..

Comment

• Ik zou alleen al een GPS durven nemen voor de plaatsing van de MMI knop

Comment

• bedankt,heb da afgeprint en zal eens meenemen naar de garage.groeten aan allen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ik zou alleen al een GPS durven nemen voor de plaatsing van de MMI knop
            de GPS Plus is met DVD en heeft een 6 CD lader. Weet er iemand of die DVD lezer compatibel is met andere formaten dan enkel de DVD waar de GPS software op staat? Maw, kan je op die DVD speler ook video afspelen? Ik weet dat dat bij het DVD GPS systeem van de Passat wel kan. Daar kan je perfect een gewone film DVD op afspelen. Zou leuk zijn moest dit bij Audi ook kunnen ...

Comment

• Zijn in het GPS systeem ook de flitspalen aanwezig of kan men die op een of andere manier inbrengen ? Zoja weet iemand hoe ??

Comment

• Ze zitten er niet in maar er bestaat een aangepaste DVD.
                AutoMinded.be

Comment

• In de nieuwe autogids staat een test van de 18. FSI en d 2.0 TDi...
                  Over de hele lijn erg positief beoordeeld...

Ook niet getest door een kenner, want er werd niet vermeld dat je de auto moest verlagen, uitrusten met 19" velgen en Xenon lampn ... amateurs
                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    Ze zitten er niet in maar er bestaat een aangepaste DVD.
                    Hey,.. Dat is nieuw! En kan je die in de garage bestellen? Of is dat zo een soort piratenversie van de orginele DVD waarmee je je systeem naar de kl*oten helpt..

Comment

• iemand ervaring me de v6 benzine of diesel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                        iemand ervaring me de v6 benzine of diesel?
                        ja 123

Comment

• Ipod

Weet iemand of je een Ipod kan aansluiten op het systeem van het lifestyle plus pack.
                          Ik heb mij laten vertellen dat het mogelijk is om de Ipod aan te sluiten met een kabeltje, maar dat de bediening moet gebeuren via de Ipod. Alleen vind ik op de foto's geen enkele aansluiting terug...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                            Hey,.. Dat is nieuw! En kan je die in de garage bestellen? Of is dat zo een soort piratenversie van de orginele DVD waarmee je je systeem naar de kl*oten helpt..
                            Je kan ze niet in je garage bestellen. Ik kijk even waar wel, en neen het brengt je systeem niet naar de kloten. Het is een DVD...
                            AutoMinded.be

Comment

• @jean-jacques:
                              Ik heb dat aan de garage gevraagd en die zeiden dat je dan de GPS moest bestellen samen met Audi Music Interface. Dan zou je met je Ipod kunnen werken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
                                @jean-jacques:
                                Ik heb dat aan de garage gevraagd en die zeiden dat je dan de GPS moest bestellen samen met Audi Music Interface. Dan zou je met je Ipod kunnen werken..

ik dacht dat het alleen de audi music interface was die je moest bestellen...gps is niet verplicht...kameraad heeft het alleszins apart besteld..

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                  Je kan ze niet in je garage bestellen. Ik kijk even waar wel, en neen het brengt je systeem niet naar de kloten. Het is een DVD...
                                  Ben bijzonder geïnteresseerd! Wilde al eerst zo een Inforad ding kopen, maar als er een betrouwbare oplossing bestaat die objecten op mijn dashboard vermijden, dan graag!

Comment

• test

vandaag de audi A4 avant 2.0d multitronic getest !

GOED:
                                    prachtig interieur
                                    stille motor
                                    soepele automaat

MINDER GOED
                                    DSG is veel beter als automaat
                                    Geen sportieve inborst
                                    motor niet echt krachtig (of is het doordat ie zo stil is dat ie traag lijkt ?)
                                    lijn lijkt zoveel op vorige modellen (als mijn vrouw hem zag zei ze, ja mooie auto maar zo ééntje hebben we al gehad, niet ? ... ze doelde op mijn oude A6 avant vorig model)

BESLUIT:
                                    zeker een goede aankoop maar toch graag quattro, Stronic en zwaardere motor...

Comment

• misschien eens een bezoekje aan de oogarts brengen met uw vrouw
                                      sigpic

Comment

• lijnen

nee... gewoon direct naar nen instellling maar ze wilt niet tekenen

maar toch vind ik er een deel waarheid in zitten... met de A5 hebben ze echt een complete nieuwe lijn getekend maar die A4 avant vind ik kwa lijn echt gewoon een baby A6...

nu ja, smaken verschillen en met een 3.0d quattro Stronic, mogen ze hem altijd parkeren in mijn garage.... hij blijft dus één van de kanshebbers

maar die passat CC dat is nu wat anders kwa lijn... dat noem ik durven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                                          nee... gewoon direct naar nen instellling maar ze wilt niet tekenen

maar toch vind ik er een deel waarheid in zitten... met de A5 hebben ze echt een complete nieuwe lijn getekend maar die A4 avant vind ik kwa lijn echt gewoon een baby A6...

nu ja, smaken verschillen en met een 3.0d quattro Stronic, mogen ze hem altijd parkeren in mijn garage.... hij blijft dus één van de kanshebbers

maar die passat CC dat is nu wat anders kwa lijn... dat noem ik durven...
                                          Heel mooie wagen (Passat CC), maar qua interieur en afwerking kan vw toch niet tippen aan audi in mijn ogen

Comment

Working...
                                          X