Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geleverd

Hierbij een paar fotootjes...

Vanmiddag afgeleverd.
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 03/06/2008, 23:57.

Comment

• bangelijk int zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk Berichten

Vanmiddag afgeleverd.
        Prachtig..

Ik kan nog minder lang wachten nu ik dat allemaal zie.. Ook pics van de binnenkant? ;-)

Comment

• Prachtig astra03!

Proficiat.

Comment

• Ik vind dat deze wagen meer tot zijn recht komt in een donkere kleur.
            Het valt wel op dat er véél zwarte zijn en geen donkerblauwe of groene.
            Heeft iemand een foto van het donker groen ??

Comment

• prachtige foto's.twijfel zelf tussen lavagrijs en zwart.groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                wat is de meerprijs om de ramen in nalevering te plaatsen ?
                want ik kon die nog niet bestellen , en wou folie laten plakken .
                hoi,heb laatst inlichtingen genomen en voor de ramen te blinderen is't voor de achterste zijramen 100euro'stuk en de achterruit 125 euro.voor avant nog 2x 100 euro erbij,dus berline325euro en avant525euro

Comment

• Prachtige A4 Avant !!

Comment

• Wow die Avant is mega in't zwart !
                    Als deze al zo is wa gaat da geven als we de S-Line gaan zien met die 19ers ;-)
                    Sintruin till I die

Comment

Vanmiddag afgeleverd.
                      FAK Machtig sportief

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                      Wow die Avant is mega in't zwart !
                      Als deze al zo is wa gaat da geven als we de S-Line gaan zien met die 19ers ;-)
                      ff offtopic: waar ben je aan het bouwen, in kerkom of sttruiden?

ontopic: net telefoon gehad met de bevestiging dat hij volgende week geleverd wordt
                      Op onze bestelbon stond levertremijn augustus en hij vroeg of ze de auto moesten bijhouden tot augustus... Ne flauwe plezante

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        ff offtopic: waar ben je aan het bouwen, in kerkom of sttruiden?
                        Kerkom-bij-St-truiden

Woon nu in de rand van de stad Truijen en verhuizen een dorp verder naar Kerkom dus !
                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
                          hoi,heb laatst inlichtingen genomen en voor de ramen te blinderen is't voor de achterste zijramen 100euro'stuk en de achterruit 125 euro.voor avant nog 2x 100 euro erbij,dus berline325euro en avant525euro
                          da is wel superduur , folie is 265 euro btwi .
                          4 jaar volledige garantie , 1 luchtbel en word onmiddelijk opnieuw gedaan .
                          ik heb da adres in turnhout gevonden via mijn garage en ook alleen nog maar goede reclame van gehoord ..

265 euro voor de avant he

Comment

Vanmiddag afgeleverd.

Comment

• Morgenmiddag om 14.00 de mijne gaan afhalen

Comment

• ik ben juist eens voor velgen gaan informeren .
                                gaan 18" worden , wel replica .

wat zijn de kwaliteiten daarvan , goed , aanvaardbaar voor de prijs , of gewoon slecht ???

twijfel ook nog tussen antraciet of silver polished , tis op ne zwarte met chrome ramen en dakrails en getinte ruiten ?

Comment

Vanmiddag afgeleverd.
                                  Hmm, ene van ACM, 'k vraag mij altijd af wie daar nog auto's koopt ? Die geven bijna niks korting

(minder dan de korting die zowiezo kan toegekend worden) en de verkopers behandelen u als vuil ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                                    Hmm, ene van ACM, 'k vraag mij altijd af wie daar nog auto's koopt ? Die geven bijna niks korting

(minder dan de korting die zowiezo kan toegekend worden) en de verkopers behandelen u als vuil ...
                                    dat moet ik dan toch wel even ontkrachten...

Over de verkoopster kan ik absoluut niet klagen!! Supervriendelijk, professioneel, perfecte service, snel en duidelijke info,... Bovendien hebben ze zoals beloofd de wagen snel kunnen leveren (voor de geboorte).

Mss moet je eens proberen om zelf de mensen een beetje vriendelijk en met respect te benaderen. Waarschijnlijk zal je dan zelf ook met het nodige respect behandeld worden.

Daarnaast kan ik over de verkregen korting geen opmerkingen geven... Als jij erin slaagt om meer korting te krijgen dan de mijne (fleet conventie B) op een splinternieuwe wagen, wil ik u dat nog even zien doen. (tenzij je fleet
                                    conventie C hebt natuurlijk...)

ACM = TOP
                                    Last edited by ; 04/06/2008, 20:10.

Comment

• proficiat Astra03

ik twijfel nog tss zwart en monzagrijs
                                      is wel prachtig in zwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Kerkom-bij-St-truiden

Woon nu in de rand van de stad Truijen en verhuizen een dorp verder naar Kerkom dus !
                                        Ah, ik dacht Kerkom in Boutersem. Anders waren we dorpgenoten

Oorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk Berichten
                                        Morgenmiddag om 14.00 de mijne gaan afhalen
                                        We geven je tot 14u15 om foto's te plaatsen.
                                        Veel succes en plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten

Toch wel raar dat ACM er in slaagt zijn levertermijnen te garanderen!
                                          Kwa korting was dit de beste van de 3 garages die ik tegengekomen was in de streek, en dit na jaren trouwe klant bij een andere VAG garage!
                                          Hans van ACM, heeft me nooit iets voorgelogen en blijft me altijd korrekt behandelen.
                                          ACM, ... nog altijd geen spijt van, en nee ik heb geen aandelen bij dit bedrijf ... en de volgende keer ga ik daar wellicht terug.

Comment

Working...
                                          X