Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat deze wagen meer tot zijn recht komt in een donkere kleur.
Het valt wel op dat er véél zwarte zijn en geen donkerblauwe of groene.
Heeft iemand een foto van het donker groen ??
wat is de meerprijs om de ramen in nalevering te plaatsen ?
want ik kon die nog niet bestellen , en wou folie laten plakken .
hoi,heb laatst inlichtingen genomen en voor de ramen te blinderen is't voor de achterste zijramen 100euro'stuk en de achterruit 125 euro.voor avant nog 2x 100 euro erbij,dus berline325euro en avant525euro
Wow die Avant is mega in't zwart !
Als deze al zo is wa gaat da geven als we de S-Line gaan zien met die 19ers ;-)
ff offtopic: waar ben je aan het bouwen, in kerkom of sttruiden?
ontopic: net telefoon gehad met de bevestiging dat hij volgende week geleverd wordt
Op onze bestelbon stond levertremijn augustus en hij vroeg of ze de auto moesten bijhouden tot augustus... Ne flauwe plezante
hoi,heb laatst inlichtingen genomen en voor de ramen te blinderen is't voor de achterste zijramen 100euro'stuk en de achterruit 125 euro.voor avant nog 2x 100 euro erbij,dus berline325euro en avant525euro
da is wel superduur , folie is 265 euro btwi .
4 jaar volledige garantie , 1 luchtbel en word onmiddelijk opnieuw gedaan .
ik heb da adres in turnhout gevonden via mijn garage en ook alleen nog maar goede reclame van gehoord ..
Hmm, ene van ACM, 'k vraag mij altijd af wie daar nog auto's koopt ? Die geven bijna niks korting
(minder dan de korting die zowiezo kan toegekend worden) en de verkopers behandelen u als vuil ...
dat moet ik dan toch wel even ontkrachten...
Over de verkoopster kan ik absoluut niet klagen!! Supervriendelijk, professioneel, perfecte service, snel en duidelijke info,... Bovendien hebben ze zoals beloofd de wagen snel kunnen leveren (voor de geboorte).
Mss moet je eens proberen om zelf de mensen een beetje vriendelijk en met respect te benaderen. Waarschijnlijk zal je dan zelf ook met het nodige respect behandeld worden.
Daarnaast kan ik over de verkregen korting geen opmerkingen geven... Als jij erin slaagt om meer korting te krijgen dan de mijne (fleet conventie B) op een splinternieuwe wagen, wil ik u dat nog even zien doen. (tenzij je fleet
conventie C hebt natuurlijk...)
Hmm, ene van ACM, 'k vraag mij altijd af wie daar nog auto's koopt ? Die geven bijna niks korting
(minder dan de korting die zowiezo kan toegekend worden) en de verkopers behandelen u als vuil ...
Toch wel raar dat ACM er in slaagt zijn levertermijnen te garanderen!
Kwa korting was dit de beste van de 3 garages die ik tegengekomen was in de streek, en dit na jaren trouwe klant bij een andere VAG garage!
Hans van ACM, heeft me nooit iets voorgelogen en blijft me altijd korrekt behandelen.
ACM, ... nog altijd geen spijt van, en nee ik heb geen aandelen bij dit bedrijf ... en de volgende keer ga ik daar wellicht terug.
Comment