Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenG Bekijk BerichtenFoto's ??
grtz S
folie ook geen fotos van , trouwens kwaliteit kan je toch niet beoordelen via fotos .
firma is in turnhout , www.restyle.be
hij heeft fotoalbum op site staan , staat trouwens ne vette Q7 en 6 reeks op .
greetz
Comment
-
motorengamma
Ik zie zopas dat het motorengamma op de cc uitgebreid is met de 2.7 en de 3.0 tiptronic, en eveneens de 2.0 tdi met 120pk, ik veronderstel dat je deze nu dus ook kan bestellen.
De S-line trouwens ook !
Voor de geïnteresseerden, snel naar de garage!
Ik was eerst van plan de 2.7 te bestellen, omdat deze er maar niet kwam heb ik dan de 2.0 mt testgereden en besteld, ik denk niet dat ik nu nog zal veranderen, heb meer opties kunnen nemen binnen mijn budget, de 2.0 is fiscaal interessanter, goedkoper in verzekering en taks en zuiniger in verbruik. Natuurlijk niet te vergelijken met de 2.7.
Misschien nog een nachtje over slapen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtensorry he maar da is toch duur?? , voor 5 ramen 525 euro
de avant zijn ook 5 ramen en da kost mij maar 265 euro .
en is ook superkwaliteit folie , heb ik al gechecked op autos die hij al gedaan heeft .
Comment
-
Iedereen is trouwens welkom op de tweede Audi-Meeting !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenFinally.. (voor degenen die er op hebben moeten wachten natuurlijk hé )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichtendeze morgen eens naar autoglasclinic gebeld voor inlichtingen,blinderen met kwaliteitfolie,voor audi a4avant,470euro voor achterruit,2achterste zijramen en de 2 achterdeuren.
Comment
-
De Audi 2.0 TDi 120 pK staat nu ook in het lijstje op www.audi.beee.
Quasi geen verschil qua koppel (290 Nm vs 320 Nm) en de prestatieverschillen lijken me echt wel miniem voor 1500 EUR...
Enfin, ik zou welf waarschijnlijk bij de 136 pK gebleven zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenIk zie zopas dat het motorengamma op de cc uitgebreid is met de 2.7 en de 3.0 tiptronic, en eveneens de 2.0 tdi met 120pk, ik veronderstel dat je deze nu dus ook kan bestellen.
De S-line trouwens ook !
Wat mij ook opgevallen is, is dat de prijs van de 2.0l TDI van 136pk gestegen is van €30.650 naar €30.900. Bij de Berline is dat ook het geval. Zouden dit de prijzen van modeljaar 2009 zijn?
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenWat me juist opvalt op de CC:
Als je de optie 7 dubbele spaken (19") selecteert vervalt de S-Line vering (30mm) en krijg je automatisch de gewone sportvering (20mm)
Als we de 19" zouden nemen, is dit geen probleem want we waren toch van zin om de gratise optie van 20mm verlaging te nemen. Kwestie van op veilig te spelen met de borduren enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
En hier met de prachtige 19 inch velgen, met 255 breedte banden.
Zwart vind ik dé mooiste kleur maar mocht ik de Avant hebben gekocht werd het toch de monzagrijzeSintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenDe Avant schreeuwt om 19ers én een exterieurpakket !
Zwart vind ik dé mooiste kleur maar mocht ik de Avant hebben gekocht werd het toch de monzagrijze
ook moet ik regelmatig een aanhangwagen aanhangen om te gaan werken en om te gaan mountainbiken .
en ik vrees dat als je 19 heb dat deze dan wel eens kunnen slijpen in de wielkast als remork overladen is .
wanneer hebt ge uwen a5 ? gij twijfelde toch tussen avant en a5 zeker he ? da is ook een zeer goede keuze hoor , zijn ook vette bakken !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDe Audi 2.0 TDi 120 pK staat nu ook in het lijstje op www.audi.beee.
Quasi geen verschil qua koppel (290 Nm vs 320 Nm) en de prestatieverschillen lijken me echt wel miniem voor 1500 EUR...
topsnelheid --> 11 km/h verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichtenvan 0 tot 100 km/h --> 1,5 seconden verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenDe Audi 2.0 TDi 120 pK staat nu ook in het lijstje op www.audi.beee.
Die 120 pk lijkt te weinig (hoewel ik nu met 90 pk rijd )
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Als we de 19" zouden nemen, is dit geen probleem want we waren toch van zin om de gratise optie van 20mm verlaging te nemen. Kwestie van op veilig te spelen met de borduren enzo.
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichtenvan 0 tot 100 km/h --> 1,5 seconden verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGaat wel lekker hard worden.
En dat is ook de reden waarom mijn vader wat moeilijk doet over die velgen, hij zou liever de standaard 18" S-Line velgen behouden. Maar de RS4's vind hij dan weer enorm knap, net zoals ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten.
wanneer hebt ge uwen a5 ? gij twijfelde toch tussen avant en a5 zeker he ? da is ook een zeer goede keuze hoor , zijn ook vette bakken !!
Hopelijk ergens in oktober
Het was een zéér moeilijke keuze geweest tussen beide modellen !Sintruin till I die
Comment
-
Vanmorgenvroeg het verlossend telefoontje gekregen; Mijne A4 Avant is geleverd bij garage Vanthienen. In de namiddag heeft 'n koerierbedrijf de papieren nog binnengebracht (op een zaterdag!). Dus normaal gezien ben 'k volgende week aan't rijden ...
Met de standaard 16" velgen zijn de kassen al niet fel gevuld. Nu dat ie nog op blokken stond, leek het wel een cross-country versie.
Ben wel aangenaam verrast van de empore zwarte sportzetels die er op zitten. Hier onder enkele foto's da'k gemaakt heb. Zal er deze week nog wat posten, als 'k hem heb.
Comment
Comment