Oorspronkelijk geplaatst door Izzy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk BerichtenWaar staan je kontakten, op de SIM kaart of in het geheugen van de telefoon? Wanneer op de SIM kaart alleen toch eens proberen die in het telefoon geheugen te plaatsen en te checken of die die wel overneemt.
Welke telefoon is het by the way en enig idee over de gebruikte Bluetooth versie, 1 - 1.2 of 2?
Al eens geprobeerd terug opnieuw te "paren"?
P.
't is een Samsung SGH-E370
nog niet geprobeerd opnieuw te paren, zal ik morgen eens doen...
mijn verkoper zei, dat het soms lang kan duren eer hij ze overzet, en ik heb nu enkel nog maar heel korte ritjes gedaan, dus misschien is het dat...
Hij zei dat het normaal zowiezo moest lukken...
let's hope...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenze staan allemaal op de telefoon, en ik heb bij actief geheugen "telefoon" geselecteerd...
't is een Samsung SGH-E370
nog niet geprobeerd opnieuw te paren, zal ik morgen eens doen...
mijn verkoper zei, dat het soms lang kan duren eer hij ze overzet, en ik heb nu enkel nog maar heel korte ritjes gedaan, dus misschien is het dat...
Hij zei dat het normaal zowiezo moest lukken...
let's hope...
Misschien niet helemaal compatibel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenBuiten de Q7 geef ik je gelijk De X5 is way knapper dan een Q7
Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichtenbesteld op 12 april...
weet iemand een oplossing voor volgend probleem...?
bluetooth werkt, maar ik kan mijn contacten niet overzetten naar de Audi...
Ik kan dus bellen, maar enkel door manueel in te geven...
Ga mij een bluetooth oortje kopen. Ouders zijn contra bellen in de wagen dus geen bluetooth genomen. Maar ik ga het toch sowieso nodig hebben voor het werk..
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenNog 2 weken en ik mag de mijne gaan bestellen
Pack Lounge
Pack Lifestyle
Xenon+ Adaptive
Fantoomzwart
Leder met alcantara sportzetels
RS4 velgen ( denk ik )
S-Line interieur en exterieur
En details
Ik post alles wel als ik hem besteld heb
motorisatie?
Vandaag stond op de parking van UHasselt een nieuwe Avant. Afkomstig van garage Timmermans, ik gok dat de dochter (een knappe ) ermee reed. Zij kwam al geregeld met VW/audi modellen naar de les
Was compleet basisuitvoering. (denk enkel lifestyle pack genomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Vandaag stond op de parking van UHasselt een nieuwe Avant. Afkomstig van garage Timmermans, ik gok dat de dochter (een knappe ) ermee reed. Zij kwam al geregeld met VW/audi modellen naar de les
Een A4 in basisuitrusting met één leuke optie...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenWas compleet basisuitvoering. (denk enkel lifestyle pack genomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten2.0 TDI ( daar de quattro nog niet mogelijk zal zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenidd, past meestal einde van zen levensjaren, misschien nog voor de face lift ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenFacelift?? Hoe snel zal dat er zijn? Je ziet de wagen amper rondrijden (nog geen één in het echt zien rondrijden) Ik hoop dat dat minstens nog een jaar of 2 duurt...
dus zal niet voor meteen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenQ7 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>...>>>>> alles!
Zou anders wel gigantisch balen zijn moest het helemaal niet lukken Hopelijk is het gewoon te verklaren door de wat langere laadtijd.
Ga mij een bluetooth oortje kopen. Ouders zijn contra bellen in de wagen dus geen bluetooth genomen. Maar ik ga het toch sowieso nodig hebben voor het werk..
Nice
motorisatie?
Slechte reklame vind ik toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenQ7 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>...>>>>> alles!
Zou anders wel gigantisch balen zijn moest het helemaal niet lukken Hopelijk is het gewoon te verklaren door de wat langere laadtijd.
Nice
motorisatie?
Was compleet basisuitvoering. (denk enkel lifestyle pack genomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk BerichtenEr lijken me toch een aantal zaken op het eerste zicht die niet standaard zijn. Dit zijn bvb niet de velgen uit het lifestyle pack. Dit zijn 7-spaaks 17inch velgen terwijl die van het pack 6-spaaks 16inch velgen zijn. Er is ook chroom afwerking aan de ramen en een chromen dakrailing. Heeft ook APS achteraan.
Comment
-
ik zit met een probleem , twijfel enorm .
tis de eerste keer dat ik velgen aankoop voor mijn wagen
ik heb de RS4 velgen 18" besteld , maar ik heb een beetje bang dat die heel klein gaan lijken in die gigantische wielkasten , toch proberen nog te veranderen in 19" bij leverancier of gaat 18 genoeg zijn ?
heeft er toevallig fotos van de 18" velgen zonder verlaging ?
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenik zit met een probleem , twijfel enorm .
ik heb de RS4 velgen 18" besteld , maar ik heb een beetje bang dat die heel klein gaan lijken in die gigantische wielkasten , toch proberen nog te veranderen in 19" bij leverancier of gaat 18 genoeg zijn ?
greetz
De meeste hebben 16, daar zou ik al mee kunnen leven. Als ik 17 zie zeg ik al waaaw! Als ik dan denk dat ik er 18-ers op ga zetten zit ik helemaal goed!! 19 dan denk ik aan de hardheid van het rijden en dat wil ik echt niet! Toch nog een beetje band overhouden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenMmm ben duidelijk verblind door de dochter haar schoonheid dat ik idd zo een details heb gemist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichtenik zit met een probleem , twijfel enorm .
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk BerichtenEr lijken me toch een aantal zaken op het eerste zicht die niet standaard zijn. Dit zijn bvb niet de velgen uit het lifestyle pack. Dit zijn 7-spaaks 17inch velgen terwijl die van het pack 6-spaaks 16inch velgen zijn. Er is ook chroom afwerking aan de ramen en een chromen dakrailing. Heeft ook APS achteraan.
graag gedaan hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten(en ik snap niet waarom iemand voor deze mottige 7-spaaks velgen zou kiezen...).
De reden waarom? slechts een meerprijs van 300 euro en ze zijn toch nog net iets mooier dan de standaard velgen 16" van het lifestyle pakket. (waarvan ik dus echt niet snap hoe ze bij zo een wagen standaard zo een mottige velgen kunnen steken, waarschijnlijk om andere velgen te kunnen verkopen!)
Comment
-
Sommigen onder jullie zijn ondertussen al de trotse bestuurder geworden van de nieuwe A4 (berline of Avant). Heeft er iemand van jullie hier het GPS DVD systeem in? Zo ja, dan heb ik volgende vragen:
- is het nu effectief de standaard radio Chorus die erbij zit? (dus zonder SD/MMC lezer)?
- heeft hij een stembegeleiding in het Nederlands?
- zit er een TMC funtie op?
Thanks voor de info. En laat die fotootjes nu maar komen! ;-)
Comment
Comment