Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
    18 gaat volgens mij meer dan voldoende zijn!

De meeste hebben 16, daar zou ik al mee kunnen leven. Als ik 17 zie zeg ik al waaaw! Als ik dan denk dat ik er 18-ers op ga zetten zit ik helemaal goed!! 19 dan denk ik aan de hardheid van het rijden en dat wil ik echt niet! Toch nog een beetje band overhouden!
    Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    foto's heb ik niet maar wel advies: hou 't maar lekker bij die 18 inchers. Zal tenminste nog comfortabel rijden zijn (19 inch zal al ferm hard kunnen zijn, zeker als je geen velgen-maniak bent dan ga je je dat wel beklagen)... probeer in combinatie met 18 inch eventueel wel nog 20 mm sportophanging te krijgen, dat zal 't geheel helemaal af maken.
    Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
    correctie: op die foto, dat zijn geen 17 inch 7-spaaks maar wel de 16-inch 7-spaaks (100% for sure). Het zijn idd niet die uit het life style packet maar optionele (en ik snap niet waarom iemand voor deze mottige 7-spaaks velgen zou kiezen...).

graag gedaan hoor

he mannen ,

merci voor de raad , ik ga dan toch voor het comfort gaan , en jullie goede raad opvolgen .
    die zeven spaken leken ook zo klein maar nu blijkt da da 16" is zal 18" wel zeker voldoen , sportophanging gaat niet meer .

auto is gemaakt deze week .
    van zo snel ik hem heb post ik wel wa pics.

thanx

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje

zo fuking vet
        eeeeeeeeeeeeeeric

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
          Sommigen onder jullie zijn ondertussen al de trotse bestuurder geworden van de nieuwe A4 (berline of Avant). Heeft er iemand van jullie hier het GPS DVD systeem in? Zo ja, dan heb ik volgende vragen:

- is het nu effectief de standaard radio Chorus die erbij zit? (dus zonder SD/MMC lezer)?
          - heeft hij een stembegeleiding in het Nederlands?
          - zit er een TMC funtie op?

Thanks voor de info. En laat die fotootjes nu maar komen! ;-)
          Trotse bezitter van een A4 Avant met GPS DVD Plus:
          - geen SD/MMC lezer (wel Aux-aansluiting)
          - stembegeleiding mogelijk indien ook telefoonprovisie met stembegeleiding (dacht ik, maar ik heb dit dus niet)
          - er zit TMC op (zelfs met memo van de recentst gesproken verkeersinfo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
            Ok, die is wel vet

daarvoor laat ik een E91 met m-pack staan, maar er moet wel een Quattro onder

Comment

• Ik heb nu al een paar avants gezien en wat mij opgevallen is,
              is dat wanneer ze de pinkers aansteken de LED'jes vooraan minder
              fel gaan schijnen. Zowel bij de echte LED rij als bij de halogeen rij voor
              de mensen zonder xenon.
              Is dit normaal zodat je de pinkers beter zou zien of is dit een ander probleem??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SLEMPIE Bekijk Berichten
                Ik heb nu al een paar avants gezien en wat mij opgevallen is,
                is dat wanneer ze de pinkers aansteken de LED'jes vooraan minder
                fel gaan schijnen. Zowel bij de echte LED rij als bij de halogeen rij voor
                de mensen zonder xenon.
                Is dit normaal zodat je de pinkers beter zou zien of is dit een ander probleem??
                dit is normaal dacht ik, werd reeds besproken in dit topic of in het topic van de berline

Comment

• rrrrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                    dit is normaal dacht ik, werd reeds besproken in dit topic of in het topic van de berline
                    Inderdaad dit is normaal en gedaan om de pinkers beter te zien.

@Avant hierboven: I can't wait until I've got you in my garage.
                    AutoMinded.be

Comment

• 't is wel ne kostelijken boot, ge moet nie te zot gaan doen om 'm boven de 45K te krijgen

Comment

• lekker motoren zeg

2.0TFSI Quattro 211 pk

Comment

• Goed nieuws

Goed nieuws , net naar de garage gebeld.Normaal was de leveringstijd : medio september. Nu verschoven : productieweek 28 ( = 14 juli). Dan nog 14 dagen wachten zeker m.b.t. transport... Kijk al uit ...

Comment

• Damn, die zwarte op deze pagina! Vette kar
                            Lekker!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI Bekijk Berichten
                              Damn, die zwarte op deze pagina! Vette kar
                              Lekker!!!
                              idd!
                              verdomd knap ding!!!!
                              freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boboeleke Bekijk Berichten
                                Goed nieuws , net naar de garage gebeld.Normaal was de leveringstijd : medio september. Nu verschoven : productieweek 28 ( = 14 juli). Dan nog 14 dagen wachten zeker m.b.t. transport... Kijk al uit ...
                                Leuk nieuws

Voor ons veel minder goed nieuws
                                Hadden deze week niks gehoord ivm de papieren, dus gisteren zelf gebeld..
                                Auto was blijkbaar niet eens geleverd...
                                Ofwel maandag, ten laatste woensdag... En dan nog eens een week wachten, dus ten vroegste 24e ermee rijden...

Comment

• mijn audi a4

Ik heb mijn audi a4 nu iets meer dan twee maanden. 5.000 km mee gereden en is een toffe wagen. 2 cm verlaagd, 18 inch velgen, en dat valt al bij al nog goed mee, het meest vervelende zijn die betonbanen met zo'n zwarte peklaag tussen elke strook.
                                  Een aanrader is de zwarte hemel, echt heel mooi. Ook het sd kaartje in de radio cd is een aanrader, dus zeker geen cd lader nemen. Verdere opties zijn nog het lederen sport interieur, sportstuur, pakket met de sensoren...en niet te vergeten de xenon lampen natuurlijk, die maken de auto helemaal af.
                                  Spijtig maar de uitlaat van de 2.7 kunnen ze niet monteren op een 2.0 diesel.
                                  De diameter komt niet overéén.
                                  Heeft iemand anders hier al foto's van gezien, een 2.0 met uitlaat aan linker en rechterzijde.
                                  Ook denk ik eraan binnen een jaar of twee hem te tunen naar 170 pk. Kent iemand de nadelen hiervan, of zijn die er niet...
                                  Wens je zo'n foto's van je audi die ik hier bijvoeg, ik bewerk ze in photoshop^, je weet het maar te zeggen...
                                  Patrik
                                  Last edited by ; 16/06/2008, 12:06.

Comment

• Knappe bak Patrik! Proficiat. De foto's zien er wel vet uit.

Er bestaat wel een topic van de Berline => http://www.autoforum.be/showthread.php?t=25046

En ik heb je ineens toegevoegd aan het lijstje van de tot nu toe bestelde Berline's.
                                    => http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=3031

Comment

• Waarom zijn die foto's bewerkt? Trekt op de kl*ten vind ik zo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
                                        Ik heb mijn audi a4 nu iets meer dan twee maanden. 5.000 km mee gereden en is een toffe wagen. 2 cm verlaagd, 18 inch velgen, en dat valt al bij al nog goed mee, het meest vervelende zijn die betonbanen met zo'n zwarte peklaag tussen elke strook.
                                        Een aanrader is de zwarte hemel, echt heel mooi. Ook het sd kaartje in de radio cd is een aanrader, dus zeker geen cd lader nemen. Verdere opties zijn nog het lederen sport interieur, sportstuur, pakket met de sensoren...en niet te vergeten de xenon lampen natuurlijk, die maken de auto helemaal af.
                                        Spijtig maar de uitlaat van de 2.7 kunnen ze niet monteren op een 2.0 diesel.
                                        De diameter komt niet overéén.
                                        Heeft iemand anders hier al foto's van gezien, een 2.0 met uitlaat aan linker en rechterzijde.
                                        Ook denk ik eraan binnen een jaar of twee hem te tunen naar 170 pk. Kent iemand de nadelen hiervan, of zijn die er niet...
                                        Wens je zo'n foto's van je audi die ik hier bijvoeg, ik bewerk ze in photoshop^, je weet het maar te zeggen...
                                        Patrik
                                        zie liever de fotos waar je de auto goed opziet . das smaak natuurlijk ... maar nu zie je niet hoe hij er werkelijk uitziet .
                                        in photoshop mag je wel eens de RS 4 velgen 18" op een zwarte avant zetten zonder verlaging , kan jij dat ? op een paar paginas terug zie je die velgen op een verlaagde sline en denk da da ook 19" is ?? kan je die eens op de fotos zetten die ik hieronder zal quoten ?

alvast bedankt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk Berichten
                                          Hierbij een paar fotootjes...

Vanmiddag afgeleverd.
                                          deze dus

op pagina 41 bovenaan

Comment

Working...
                                          X