Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenVind ik ook maar onnozel. Een clean kontje met enkel het Audi-logo, zó hoort het!
@fille: eerst een ander uitmaken dat hij geen kenner is maar dan je wagen verlelijken (want versieren is in feite mooier maken) met RS-stickers...
Maar het is jouw wagen, jij rijdt ermee, dus veel plezier gewenst
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk BerichtenDamn, zoals hierboven is hij wel ubervet
Comment
-
Beste vrienden, ik heb mijn wagen niet "versierd" met RS4 logo's maar met gewone
RS-logo's, dit is van caractere, wat heeft dit met 500 PK te maken ?
Jongens toch op dit forum zitten toch knoeiers !
Maar gelukkig niet allemaal want ik krijg tot 15 mails per dag waar ik mijn "johnny" velgen gevonden heb ? Bij audi keken ze ook aardig op toen ze mijn velgen zagen, ja, je kan ze in Belgie niet bestellen ! Ze vroegen me vriendelijk of ze foto's mochten nemen van mijn mooie samenstelling ! Smaken verschillen hé jongens maar blijkbaar valt mijn wagen erg in de smaak, nu is het enkel nog wachten op de naapers !
Eén ding is zeker, mijn wagen is af !
En voor de vele forumleden die me mailde, zoals afgesproken, ik hou jullie op de hoogte !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenBeste vrienden, ik heb mijn wagen niet "versierd" met RS4 logo's maar met gewone
Maar gelukkig niet allemaal want ik krijg tot 15 mails per dag waar ik mijn "johnny" velgen gevonden heb ? Bij audi keken ze ook aardig op toen ze mijn velgen zagen, ja, je kan ze in Belgie niet bestellen ! Ze vroegen me vriendelijk of ze foto's mochten nemen van mijn mooie samenstelling ! Smaken verschillen hé jongens maar blijkbaar valt mijn wagen erg in de smaak, nu is het enkel nog wachten op de naapers !
En voor de vele forumleden die me mailde, zoals afgesproken, ik hou jullie op de hoogte !
De S5 velgen zijn wel in Belgié verkrijgbaar want die staan al een paar dagen op onze A6 avant!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenBeste vrienden, ik heb mijn wagen niet "versierd" met RS4 logo's maar met gewone
Dan mag je wagen er nog zo vet uitzien als je zelf claimt, en ik kan me ook indenken dat hij er vet uitziet a.d.h.v. al die zaken, maar als je een 2.0 TDI, of ik weet niet welke motor je erin hebt liggen, bestickert met RS stickers, dan zit je er ver naast. Want die stickers zijn er voornamelijk voor alle race-onderdelen te benadrukken. En dat is meer dan alleen maar uiterlijke veranderingen. Dus kom niet af met uw "knoeiers" en uitspraken als je zelf niet eens dat minste besef hebt van wat die stickers eigenlijk willen zeggen. Ik heb ook al vaak BMW 318 zien rondrijden met een M3 logo erop geplakt... Same story!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenFeit blijft dat RS ergens voor staat... En niet voor "really sophisticated" of "really slow" Maar eerder iets in de trend van "Race en Sport".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMaar zijn wagen is wel af !!!! En hij kan het weten, hij is de kenner. Maar blijkbaar is het aantal mails dat hij krijgt doorslaggevend, dus laten we allemaal mailen hoe belachelijk het staat.
het is gewoon überbelachelijk maar ja, die johhnies willen dat niet zien hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenOver het algemeen gesproken vind ik de nieuwe A4 Avant erg geslaagd, maar enkel in donkere tinten... Bij bleke kleuren lijkt hij zo lomp, of is dat maar schijn?
De lichtere kleuren maken het m.i. zachter maar toch niet lomper.
Zelf heb ik -als vrij beroeper meer in 't stad en dus niet als autostrademan - ijszilver gekozen.
Comment
-
Toch spijtig dat het leasebudget beperkt is hé !
Als ge zie hoe jaloers ze hier zijn, veel succes met de firmawagen zonder led-lichten, 16" velgen
en nen halve meter van de grond ! De parking bij audi staat er vol van !
Nee sorry, dan moet ik geen audi, dan zou ik met mijn beperkt budget naar skoda stappen !
Enfin, het feit dat ze bij audi zelf vragen om er foto's van te nemen zal zeker niet zijn omdat
het een kermiswagen is hé !
En wat dat logo betreft, dit is gewoon een sportlogo van caractere, dit verwijst niet naar PK's of wat dan ook ...
Hopelijk is iedereen hier gelukkig met zijn eigen wagen maar voor je commentaar geeft zie dan dat je weet over wat je spreekt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenZal zeer zeker een knappe wagen worden.
De S5 velgen zijn wel in Belgié verkrijgbaar want die staan al een paar dagen op onze A6 avant!
Ja, de gewone S5 velgen wel maar niet in antraciet uitvoering want die is enkel beschikbaar
vanuit Italie via Nederland !
Uiteraard zijn de "gewone" S5 ook machtig maar ik vond dit net iets anders !
Comment
-
leveringstermijnen audi
Bij het bestellen van mijn Audi avant met automaat en sensoren achter werd mij verteld levering : december. Enkele weken later was het al eind juli. En gisteren kreeg ik bericht dat de wagen binnen is en dat ik die vrijdag kan ophalen.
Ge hoort mij niet klagen, maar ik had bijna een BMW besteld enkel en alleen voor het lange wachten. Ik vind dit toch een vreemde strategie van Audi of D' Ieteren....
Langs den anderen kant.... Jiehaaaaa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jean-jacques Bekijk BerichtenBij het bestellen van mijn Audi avant met automaat en sensoren achter werd mij verteld levering : december. Enkele weken later was het al eind juli. En gisteren kreeg ik bericht dat de wagen binnen is en dat ik die vrijdag kan ophalen.
Ge hoort mij niet klagen, maar ik had bijna een BMW besteld enkel en alleen voor het lange wachten. Ik vind dit toch een vreemde strategie van Audi of D' Ieteren....
Langs den anderen kant.... Jiehaaaaa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenen wanneer originele besteling doorgegeven
bestelt ergens begin maart (vanaf dat avant kon besteld worden), maar dan zonder automaat omdat dat niet beschikbaar was. Van zodra deze wel beschikbaar was heeft de garage de bestelling aangepast....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenToch spijtig dat het leasebudget beperkt is hé !
Als ge zie hoe jaloers ze hier zijn, veel succes met de firmawagen zonder led-lichten, 16" velgen
en nen halve meter van de grond ! De parking bij audi staat er vol van !
Nee sorry, dan moet ik geen audi, dan zou ik met mijn beperkt budget naar skoda stappen !
Enfin, het feit dat ze bij audi zelf vragen om er foto's van te nemen zal zeker niet zijn omdat
het een kermiswagen is hé !
En wat dat logo betreft, dit is gewoon een sportlogo van caractere, dit verwijst niet naar PK's of wat dan ook ...
Hopelijk is iedereen hier gelukkig met zijn eigen wagen maar voor je commentaar geeft zie dan dat je weet over wat je spreekt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZit er een volledige Caractère kit op?
van audi knap
Maar op die grill een logoke is echt mooi zoals het S-line logo, ook knap !
Uiteraard zou het belachelijk zijn er RS4 op te plakken want dat is pure afgang maar ik wil enkel
een sportief detail !
Comment
-
Maar een Caractère logo plaatsen als er geen Caractère kit opzit is toch ook maar raar neen? Ik vind een S line logo ook knap bv., maar als het geen S line is vind ik het maar dom. En mijn A3 SB facelift is een S line (exterieur), maar die hebben dat logootje niet ..
Comment
Comment