Oorspronkelijk geplaatst door Bleach
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
@bleach
@bleach:
Kan je dat panoramisch dak ook verduisteren? Gaat dat dan electrisch? Of moet je zo een schuifvel ervoor trekken? Kan je het ook gedeeltelijk verduisteren? (zo à la die uitrekbare gordijntjes in de achterdeuren met een soort vliegengaas)
Het panoramische dak gaat net boven mijn budget, en er kwam nog eens 1 maand extra levertijd bij.. Maar ik ben wel stikjaloers! Ik vind het te gek!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten@bleach:
Kan je dat panoramisch dak ook verduisteren? Gaat dat dan electrisch? Of moet je zo een schuifvel ervoor trekken? Kan je het ook gedeeltelijk verduisteren? (zo à la die uitrekbare gordijntjes in de achterdeuren met een soort vliegengaas)
Het panoramische dak gaat net boven mijn budget, en er kwam nog eens 1 maand extra levertijd bij.. Maar ik ben wel stikjaloers! Ik vind het te gek!
Comment
-
-
eindelijk gaan afhalen , zal binnenkort fotos bij mijn duitse wagen plaatsen .
krijg ze niet gepost nu , ben niet handig met computer.
btw , de b&o soundsystem klinkt waanzinnig goed , zeker zijn geld waard .
heb 19" rs velgen gekocht en comfort is nog heel goed , ook een aanrader .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichteneindelijk gaan afhalen , zal binnenkort fotos bij mijn duitse wagen plaatsen .
krijg ze niet gepost nu , ben niet handig met computer.
btw , de b&o soundsystem klinkt waanzinnig goed , zeker zijn geld waard .
heb 19" rs velgen gekocht en comfort is nog heel goed , ook een aanrader .
Ken ook je probleem met computer,foto's en posten
Comment
-
In de nieuwe Auto-review:
Vergelijkende test tussen
Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro
BMW 330xd TOURING
Mercedes C 320 4MATIC TOURING
De conclusie:
Audi is goed op weg. Nadat de nieuwe A4 sedan zich al had bewezen in onze test, is het nu de avant die de ranglijsten bestormt. Een hele prestatie, want Audi was niet al te lang geleden nog een buitenbeentje tussen de premium-merken. Dat het merk er tegenwoordig helemaal bijhoort, blijkt ook uit zijn prijs, ook doet die niet meer onder voor de rest. Zowel de Audi, de BMW als de Mercedes zijn bijzonder begeerlijke auto"s. De verschillen onder de streep zijn klein, maar de 3 verschillen wel in karakter. De Mercedes is helemaal toegelegd op comfort en komt op de derde plaats terecht. De BMW is juist de sportiefste van het stel, maar zijn goede wegligging en zijn prettige verbruik leveren hem toch de tweede plaats op. De Audi A4 Avant wint de test. Hij is ruim, zijn motor is bijzonder krachtig en op geen enkel gebied laat hij een steekje vallen. Een terechte winnaar in een veld van geweldige auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenGisteren eindelijk kunnen gaan afhalen en direct de eerste 500km erop gezet
Nog wat foto's in topic in signature (pg 3)
Proficiat! ziet er heel goed uit!
Die buurt daar doet me aan 'n kot in Diepenbeek denken. Klopt dat?
Comment
-
Foto's waren offline,
nu teruggezet
http://users.skynet.be/am269358/Audi/IMG_0237.jpg
De rest staat in mn topic (zie sig )
Comment
-
Bij de A4 berline worden de initiële levertermijnen serieus overschreden...
Dus ik vraag me af, hoz iet dat voor de Avants?
Ik zou graag van de mensen die hun A4 reeds hebben willen weten in welke mate de gerealiseerde leveringstermijn overeenstemt met de oorspronkelijk aangegeven theoretische levertemijn
(ik sta nog steeds ingepland voor productieweek 29, levering 31)...
Tom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenFoto's waren offline,
nu teruggezet
De rest staat in mn topic (zie sig )
Knappe velgen! Heb dezelfde besteld
Comment
Comment