Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleach Bekijk Berichten
    De foto's van mijn wagen zijn te bekijken (lees: bewonderen op http://fotos.telenet.be/Audi_A4_Avant
    Klik dan op de wagen om naar het album te gaan.

Graag reacties (zowel negatief als positief, heb nogal een dik vel :-)).
    Het dak ziet er werkelijk fantastisch uit en de rest van de wagen ook.
    AutoMinded.be

Comment

• @bleach

@bleach:

Kan je dat panoramisch dak ook verduisteren? Gaat dat dan electrisch? Of moet je zo een schuifvel ervoor trekken? Kan je het ook gedeeltelijk verduisteren? (zo à la die uitrekbare gordijntjes in de achterdeuren met een soort vliegengaas)

Het panoramische dak gaat net boven mijn budget, en er kwam nog eens 1 maand extra levertijd bij.. Maar ik ben wel stikjaloers! Ik vind het te gek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
        @bleach:

Kan je dat panoramisch dak ook verduisteren? Gaat dat dan electrisch? Of moet je zo een schuifvel ervoor trekken? Kan je het ook gedeeltelijk verduisteren? (zo à la die uitrekbare gordijntjes in de achterdeuren met een soort vliegengaas)

Het panoramische dak gaat net boven mijn budget, en er kwam nog eens 1 maand extra levertijd bij.. Maar ik ben wel stikjaloers! Ik vind het te gek!
        Je kan hem verduisteren dat is ook elektrisch!! Had ik zelf ook niet verwacht.

Comment

• Weet iemand of je bij "niet-originele" audi velgen, het logo-tje op de velg in een Audi-logo kan veranderen?

Ik heb al velgen van ATP gezien die dat hebben, maar ik ben leek in die zaken en weet niet of dat bij iedere velg kan...

Comment

• Center caps kan je over het algemeen veranderen ja
            AutoMinded.be

Comment

• eindelijk gaan afhalen , zal binnenkort fotos bij mijn duitse wagen plaatsen .
              krijg ze niet gepost nu , ben niet handig met computer.

btw , de b&o soundsystem klinkt waanzinnig goed , zeker zijn geld waard .
              heb 19" rs velgen gekocht en comfort is nog heel goed , ook een aanrader .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                eindelijk gaan afhalen , zal binnenkort fotos bij mijn duitse wagen plaatsen .
                krijg ze niet gepost nu , ben niet handig met computer.

btw , de b&o soundsystem klinkt waanzinnig goed , zeker zijn geld waard .
                heb 19" rs velgen gekocht en comfort is nog heel goed , ook een aanrader .
                Proficiat en veeeeel rijplezier.
                Ken ook je probleem met computer,foto's en posten

Comment

• In de nieuwe Auto-review:
                  Vergelijkende test tussen

Audi A4 Avant 3.0 TDI quattro
                  BMW 330xd TOURING
                  Mercedes C 320 4MATIC TOURING

De conclusie:

Audi is goed op weg. Nadat de nieuwe A4 sedan zich al had bewezen in onze test, is het nu de avant die de ranglijsten bestormt. Een hele prestatie, want Audi was niet al te lang geleden nog een buitenbeentje tussen de premium-merken. Dat het merk er tegenwoordig helemaal bijhoort, blijkt ook uit zijn prijs, ook doet die niet meer onder voor de rest. Zowel de Audi, de BMW als de Mercedes zijn bijzonder begeerlijke auto"s. De verschillen onder de streep zijn klein, maar de 3 verschillen wel in karakter. De Mercedes is helemaal toegelegd op comfort en komt op de derde plaats terecht. De BMW is juist de sportiefste van het stel, maar zijn goede wegligging en zijn prettige verbruik leveren hem toch de tweede plaats op. De Audi A4 Avant wint de test. Hij is ruim, zijn motor is bijzonder krachtig en op geen enkel gebied laat hij een steekje vallen. Een terechte winnaar in een veld van geweldige auto's.

Comment

• Gisteren eindelijk kunnen gaan afhalen en direct de eerste 500km erop gezet

Nog wat foto's in topic in signature (pg 3)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      Gisteren eindelijk kunnen gaan afhalen en direct de eerste 500km erop gezet

Nog wat foto's in topic in signature (pg 3)

Proficiat! ziet er heel goed uit!
                      Die buurt daar doet me aan 'n kot in Diepenbeek denken. Klopt dat?

Comment

• Jep
                        Ginderoverstraat 127.

Comment

• Niiiiice.

ww.motortalk.de

Comment

• Zo mogen ze 'm hier meteen afzetten!
                            Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Hij is er :-)

Ik heb net een mailtje ontvangen van Dieteren: Ik mag mijn Avant volgende woensdag gaan afhalen Besteld eind april en oorspronkelijk aangekondigd voor oktober/november

Ik zal fotootjes posten.

Comment

• Foto's waren offline,
                                nu teruggezet

http://users.skynet.be/am269358/Audi/IMG_0237.jpg

De rest staat in mn topic (zie sig )

Comment

• Bij de A4 berline worden de initiële levertermijnen serieus overschreden...

Dus ik vraag me af, hoz iet dat voor de Avants?

Ik zou graag van de mensen die hun A4 reeds hebben willen weten in welke mate de gerealiseerde leveringstermijn overeenstemt met de oorspronkelijk aangegeven theoretische levertemijn

(ik sta nog steeds ingepland voor productieweek 29, levering 31)...

Tom
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• Voor mij is de productieweek gerespecteerd !!
                                    Week 26 was gezegd en idd gisteren bericht gekregen dat mijne Avant binnen max 2 weken afgeleverd zal kunnen worden.

Comment

• 2 maanden op voorhand geleverd
                                      besteld eind feb, levering half juni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                        Foto's waren offline,
                                        nu teruggezet

De rest staat in mn topic (zie sig )

Knappe velgen! Heb dezelfde besteld

Comment

• Knappe Bak !
                                          Heb Bijna Dezelfde Config Alleen Met Crome Dakrails En Vesteromlijsting En 20 Mm Gedropt.mijne Is Besteld Op 27/5 En Wordt Geproduceerd In Week 32. Gelukzak !!!

Comment

Working...
                                          X