Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit ziet er anders ook wel vet uit. 19" + S-Line sportvering (-30mm)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
      Knappe velgen! Heb dezelfde besteld
      Velgen vallen idd op! Echt heel knap, alleen spijtig dat ze snel vuil zijn
      Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.

Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
      Knappe Bak !
      Heb Bijna Dezelfde Config Alleen Met Crome Dakrails En Vesteromlijsting En 20 Mm Gedropt.mijne Is Besteld Op 27/5 En Wordt Geproduceerd In Week 32. Gelukzak !!!
      Thx
      We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien

Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
      Dit ziet er anders ook wel vet uit. 19" + S-Line sportvering (-30mm)

Ola, das wel extreem knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
        Velgen vallen idd op! Echt heel knap, alleen spijtig dat ze snel vuil zijn
        Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.

Thx
        We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien

Ola, das wel extreem knap!
        is dat enkel s-line interieur of ook exterieur?

Comment

• Vandaag een eerste A4 Avant op de weg gezien...

Had al gebotst , rechterzijde serieus ingedeukt
          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
            is dat enkel s-line interieur of ook exterieur?
            Die zwarte heeft geen van beide. Hij heeft enkel een S-Line Sportvering (€677,60) en 19" Y-design velgen van de A5 (replica volgens mij).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Die zwarte heeft geen van beide. Hij heeft enkel een S-Line Sportvering (€677,60) en 19" Y-design velgen van de A5 (replica volgens mij).
              er is wel zo een kleine spoiler achteraan op koffer (bovenaan), of is dat ook een optie

Comment

• Standaard, hebben wij ook

Comment

Standaard, hebben wij ook

das tof, wist dat niet, is lekker sportief

heb jij de sportvering ?

Comment

er is wel zo een kleine spoiler achteraan op koffer (bovenaan), of is dat ook een optie
                    Dat staat er inderdaad standaard op. Bij eentje met het S-Line Exterieurpakket is de dakspoiler zelfs nog iets groter.

Comment

das tof, wist dat niet, is lekker sportief

heb jij de sportvering ?

Nope, geen sportvering/verlaging/S-line/...
                      Met een verlaging zouden we teveel moeten inboeten aan comfort door de 18"ers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                        Dat staat er inderdaad standaard op. Bij eentje met het S-Line Exterieurpakket is de dakspoiler zelfs nog iets groter.

Ben niet geheel zeker of die spoiler groter is: andere foto van onze:

Comment

Ben niet geheel zeker of die spoiler groter is: andere foto van onze:
                          Op foto's zie je het niet zó goed, maar hij is toch iets langer hoor. Je moet vooral naar het derde remlicht kijken, dat zit precies iets dieper weg.

Hier heb je de uitrusting van het S-Line Exterieurpakket:
                          • Stoßfänger vorn und hinten, seitliche Kühlergitter sowie Diffusoreinsatz in sportlich-markantem Design
                          • seitliche Schwellerleisten, in Wagenfarbe lackiert
                          • mittig integrierter Steg an der Unterkante des vorderen Stoßfänger sowie Diffusoreinsatz in Platinumgrau lackiert
                          • Einstiegsleisten mit S line Schriftzug
                          • S line Schriftzüge auf den vorderen Kotflügeln
                          • S line Dachkantenspoiler
                          • Einfassungen der Nebelscheinwerfer in Chromoptik
                          • verchromte Blenden für Auspuffendrohre (4-Zylinder)

Comment

• astra03

was astra03 ook aan het mountainbiken in rillaar , heb uwen auto daar zien staan , de mijne stond 50 m verder . ook nen a4 b8 avant .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                              Vandaag een eerste A4 Avant op de weg gezien...

Had al gebotst , rechterzijde serieus ingedeukt
                              als het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                als het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom
                                Dat paalke moet daar niet staan.

Comment

• Ik heb van de week een eerste A4 Avant irl gezien. Ik moet zeggen dat ik de Avant knapper vind dan de berline. En geloof me, dat zeg ik niet snel...
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                    't was een zilveren, reed door Tienen... heb niet op de platen gelet (rechterflank was beschadigd)
                                    BMW 420dA : >>>

Comment

• Nog een lekker exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Nog een lekker exemplaar
                                        Werkelijk prachtig.

Comment

Working...
                                        X