Dit ziet er anders ook wel vet uit. 19" + S-Line sportvering (-30mm)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk BerichtenKnappe velgen! Heb dezelfde besteld
Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk BerichtenKnappe Bak !
Heb Bijna Dezelfde Config Alleen Met Crome Dakrails En Vesteromlijsting En 20 Mm Gedropt.mijne Is Besteld Op 27/5 En Wordt Geproduceerd In Week 32. Gelukzak !!!
We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDit ziet er anders ook wel vet uit. 19" + S-Line sportvering (-30mm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenVelgen vallen idd op! Echt heel knap, alleen spijtig dat ze snel vuil zijn
Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.
Thx
We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien
Ola, das wel extreem knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenis dat enkel s-line interieur of ook exterieur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDie zwarte heeft geen van beide. Hij heeft enkel een S-Line Sportvering (€677,60) en 19" Y-design velgen van de A5 (replica volgens mij).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenStandaard, hebben wij ook
heb jij de sportvering ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtener is wel zo een kleine spoiler achteraan op koffer (bovenaan), of is dat ook een optie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtendas tof, wist dat niet, is lekker sportief
heb jij de sportvering ?
Nope, geen sportvering/verlaging/S-line/...
Met een verlaging zouden we teveel moeten inboeten aan comfort door de 18"ers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDat staat er inderdaad standaard op. Bij eentje met het S-Line Exterieurpakket is de dakspoiler zelfs nog iets groter.
Ben niet geheel zeker of die spoiler groter is: andere foto van onze:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenBen niet geheel zeker of die spoiler groter is: andere foto van onze:
Hier heb je de uitrusting van het S-Line Exterieurpakket:- Stoßfänger vorn und hinten, seitliche Kühlergitter sowie Diffusoreinsatz in sportlich-markantem Design
- seitliche Schwellerleisten, in Wagenfarbe lackiert
- mittig integrierter Steg an der Unterkante des vorderen Stoßfänger sowie Diffusoreinsatz in Platinumgrau lackiert
- Einstiegsleisten mit S line Schriftzug
- S line Schriftzüge auf den vorderen Kotflügeln
- S line Dachkantenspoiler
- Einfassungen der Nebelscheinwerfer in Chromoptik
- verchromte Blenden für Auspuffendrohre (4-Zylinder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenVandaag een eerste A4 Avant op de weg gezien...
Had al gebotst , rechterzijde serieus ingedeukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenals het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom
Comment
-
Ik heb van de week een eerste A4 Avant irl gezien. Ik moet zeggen dat ik de Avant knapper vind dan de berline. En geloof me, dat zeg ik niet snel...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenals het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNog een lekker exemplaar
Comment
Comment