Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkel typebenaming eraf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
      was astra03 ook aan het mountainbiken in rillaar , heb uwen auto daar zien staan , de mijne stond 50 m verder . ook nen a4 b8 avant .
      Dat klopt... ik was daar ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
        als het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom
        Balen

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        Ik ga wsl afgeschoten worden voor deze uitspraak, maar ik vind die witte stiksels eig niet zo mooi

Comment

• Ik vind ze zalig Kijk al uit naar mijn zetelkes

Comment

• snelle levertermijn

Ongeveer midden juni een A4 avant 2.0TDI Meteoorgrijs besteld. Zou begin september geleverd worden. Ongeveer 3 maanden levertijd dus. Valt goed mee!

Heb tot op heden nog geen enkele Avant break zien rijden.

De berline daarentegen zie je al wel regelmatig. Meestal zwart of zilver. Een kennis via het werk heeft een witte en hoewel ik niet voor wit ben vind ik hem wel redelijk chique. Maar een verlaagde ophanging en schoon velgskes doen wel veel natuurlijk.

Comment

• is de optie voor het verduisteren van de achterste ramen al beschikbaar??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                Ongeveer midden juni een A4 avant 2.0TDI Meteoorgrijs besteld. Zou begin september geleverd worden. Ongeveer 3 maanden levertijd dus. Valt goed mee!
                dus zonder APS wellicht?

Comment

• APS

Als je nu eens de auto bestelt zonder APS en je laat die in de garage plaatsen dan hoef je niet zo lang te wachten ... heb ik ook gedaan.
                  Grtz....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boboeleke Bekijk Berichten
                    Als je nu eens de auto bestelt zonder APS en je laat die in de garage plaatsen dan hoef je niet zo lang te wachten ... heb ik ook gedaan.
                    Grtz....
                    Jep jep! Ga ik ook doen. Kostprijs was hetzelfde!

HELLUP! the waiting is killing me!

Comment

Grtz....
                      lap, zeiden ze in april niet tegen mij dat je dan een meerprijs moet betalen "omdat ze alles weer moeten opleggen"
                      Begin april besteld, levering voorzien december maar heb eigenlijk niet meer geinformeerd naar de huidige stand van zaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Bekijk Berichten
                        lap, zeiden ze in april niet tegen mij dat je dan een meerprijs moet betalen "omdat ze alles weer moeten opleggen"
                        Begin april besteld, levering voorzien december maar heb eigenlijk niet meer geinformeerd naar de huidige stand van zaken
                        Wat ik nu wel niet gechecked heb, is "WELK" achteruitrij parkeersysteem-ding dat ze daar in gaan verwerken.

Als je namelijk in de audi-shop gaat kijken, zie je dat er verschillende modellen beschikbaar zijn. Ik weet niet of ze exact hetzelfde model erinsteken als het originele.
                        Nu, zelfs het orignele voor de A4 vorig model, kost maar 297 euro incl. BTW. Dus dan kunnen ze er wel aan uit voor het plaatsten erbij voor 500 euro of zo. (de meerprijs in het Lifestyle + pakket)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                          Ik ga wsl afgeschoten worden voor deze uitspraak, maar ik vind die witte stiksels eig niet zo mooi
                          Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik vind ze zalig Kijk al uit naar mijn zetelkes
                          ²²

Ik vind die witte stiksels echt knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                            is de optie voor het verduisteren van de achterste ramen al beschikbaar??
                            Je hebt geluk, vanaf 2 Juli is deze te bestellen (in Nederland, weet niet of dit in België ook het geval is) echter alleen voor de limousine. Als je het op een Avant wil heb je pech....
                            Er zijn 2 opties:
                            - Elektrisch bedienbaar zonnescherm voor de achterruit
                            - Handmatig bediende zonneschermen voor de achterste zijruiten.
                            Ze zijn los of als pakketje te bestellen.

Comment

• Voila, heb gisteren mijne Parrot laten installeren op de mijne. Is de Parrot CK3100, geinstalleerd door ARC. Werkt heel goed. Bij mijne radio concert gaat de radio automatisch op mute bij 'n incall. Dit is helaas wel niet bij alle radio's van de nieuwe A4 B8 zei de installateur. Dit kwam omwille van het ontbreken van een optische kabel bij andere types. Vraag me niet voor meer info, 't is maar wat hij me zei. Die gast doet de ganse dag nix anders. Just fyi.

Heb ook mijn achterruit nog laten verduisteren met 15%/85% folie. Perfect gedaan door 'n firma uit St-Truiden, en 't viel heel goed mee qua prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whoepie Bekijk Berichten
                                Voila, heb gisteren mijne Parrot laten installeren op de mijne. Is de Parrot CK3100, geinstalleerd door ARC. Werkt heel goed. Bij mijne radio concert gaat de radio automatisch op mute bij 'n incall. Dit is helaas wel niet bij alle radio's van de nieuwe A4 B8 zei de installateur. Dit kwam omwille van het ontbreken van een optische kabel bij andere types. Vraag me niet voor meer info, 't is maar wat hij me zei. Die gast doet de ganse dag nix anders. Just fyi.

Heb ook mijn achterruit nog laten verduisteren met 15%/85% folie. Perfect gedaan door 'n firma uit St-Truiden, en 't viel heel goed mee qua prijs.
                                Bij sommige modellen van VW/Audi heb je inderdaad nog een apart adapterkabeltje nodig dat je tussen je radio en je Parrot moet hangen opdat de Mute functie automatisch zou werken. Dit kabeltje kost 12,95 euro. (referentie 'ISO2CAR adapter 86200').

Comment

Grtz....
                                  Geldt dat nog wel ivm parkeersensoren en levertijd?
                                  Onze is 2 maanden vroeger geleverd dan gepland MET sensoren voor en achter
                                  Ongeveer 4 maanden moeten nagelbijten

Oorspronkelijk geplaatst door whoepie Bekijk Berichten
                                  Voila, heb gisteren mijne Parrot laten installeren op de mijne. Is de Parrot CK3100, geinstalleerd door ARC. Werkt heel goed. Bij mijne radio concert gaat de radio automatisch op mute bij 'n incall. Dit is helaas wel niet bij alle radio's van de nieuwe A4 B8 zei de installateur. Dit kwam omwille van het ontbreken van een optische kabel bij andere types. Vraag me niet voor meer info, 't is maar wat hij me zei. Die gast doet de ganse dag nix anders. Just fyi.

Mogen we prijs weten? En firma?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                      Dat zou de mijne kunnen zijn (correct kleur en velgen)
                                      Maar de mijne moet nog gemaakt worden (week 28 .)

enfin, interieur is iig niet hetzelfde, kleur staat hem goed iig
                                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whoepie Bekijk Berichten
                                        Welke firma is dat dan? Heb geen weet van een firma hier in de buurt ?
                                        Iemand na de uren misschien ?
                                        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                          Dat zou de mijne kunnen zijn (correct kleur en velgen)
                                          Maar de mijne moet nog gemaakt worden (week 28 .)

enfin, interieur is iig niet hetzelfde, kleur staat hem goed iig
                                          werd vandaag opgehaald

mooi kleurtje ja

Comment

Working...
                                          X