Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stas Bekijk Berichten
    Hier komen ze dan! Ben niet echt bekend met forums das als het de verkeerde plek is kan iemand hem vast verplaatsen

Wat een TOP auto! de Adaptive cruisecontrol en de 3.0 TDI zijn zalig!! Zit nu op 950km dus nog 50km dan kan ik eindelijk het gas open gooien!!
    Prachtig

Ik verlang écht naar de onze, al zal het wel nog even duren.

Proficiat! Véél plezier en veilig km's toegewenst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
      Ok mensen.. Ik kan niet kiezen en wil wel wat meningen. Ik ga 18-ners onder mijn A4 avant steken zodra hij geleverd wordt. (met zomerbanden en de 16-ners van het pakket gaan met winterbanden de kelder in)

Wie vindt wat? De tacana of de intenso?

Géén van beiden, onder een Audi en zeker Avant horen OEM velgen
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piket Bekijk Berichten
        Yo,

Belofte maakt schuld. Ik heb mijn Avant gisteren afgehaald en hier zijn wat pics.

< A4 Avant B8 2.0 TDI 136 PK, phantom zwart, 17" structuur velgen, pack lifestyle zonder APS, zwart leder, xenon, radio concert >

Mijn eerste indrukken:

. groot ten opzichte van mijn vorige A4 (BJ 2003)
        . afwerking in orde
        . armsteun vooraan zit goed en opbergruimte is verbeterd
        . goede wegligging / zeer precies sturen
        . motor is stil
        . optrekken is lineair
        . concert radio speelt goed en 2 Gig mediakaart werkt prima
        . automatische vensters achteraan

. nieuwe handrem is wat wennen
        . flauw dat er geen licht is in handschoenvak
        . in mijn vorige A4 was er een opbergruimte onder de plank van de koffer
        . bediening airco is iets moeilijker

Ik ben in de wolken

Heeeeeeeeeeeel knap.................... Succes ermee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
          Géén van beiden, onder een Audi en zeker Avant horen OEM velgen

Zou ook eerder voor 18" OEMstars gaan maar Tacana lijkt me ook wel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
            is het in nederland dan mogelijk de achterruiten te verduisteren in optie hier alvast nie
            Het was geen fabrieksoptie heb het door een extern bedrijf laten doen. Maar het staat prachtig! Koste rond de 500 euro hier in NL

Comment

• kan er iemand eens foto's posten van de verdonkerde achterruiten, maar dan wel gedaan door audi zelf. is dat voldoende of niet ?

pics van buiten en van binnenin naar buiten toe zouden wenselijk zijn. DANK U !!!
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stas Bekijk Berichten
                Het was geen fabrieksoptie heb het door een extern bedrijf laten doen. Maar het staat prachtig! Koste rond de 500 euro hier in NL
                Stas,

Waar heb je dit laten doen als ik vragen mag.
                Hebben ze je ramen er helemaal uitgehaald?

Comment

• Blinderen

Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
                  Stas,

Ik heb mijn audi gekocht bij audi van Beynum (http://www.vanbeynum.nl/)
                  Er zit ook gewoon garantie op van de dealer zelf. Ik geloof wel dat dit met folie is wat vast minder is als coaten.. als het er maar 4 jaar op blijft zitten ben ik gelukkig :-)
                  hier een foto hoe hij er mee bezig was:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten

haha, hij zit er volgens mij niet tegen aan :-) laat ik het anders heb gelukkig geen schade! Dit hebben ze in de showroom gedaan van de dealer mooi he?!

Comment

• Balen!!!

mijn wagen was eerst voorzien voor week 26, daarna werd dit 28 (=vorige week dus). Vandaag eens langs geweest in de hoop van al iets te zien, wat blijkt: mijn wagen is niet geproduceerd en audi geeft zelfs geen productieweek meer door!!!!!!!

Ik vind dit schandalig. Ik rijd al van begin april in een vervang kia en dit met een gemiddelde van 7500km per maand...... ik ben die blikken doos dus serieus beu geworden......

wordt vervolgd,
                        teizman

Comment

• Ooit las ik een post van iemand die 5-spakige S-line velgen in 18" te koop had. Wie? Zouden die nog te koop zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                            Balen!!!

mijn wagen was eerst voorzien voor week 26, daarna werd dit 28 (=vorige week dus). Vandaag eens langs geweest in de hoop van al iets te zien, wat blijkt: mijn wagen is niet geproduceerd en audi geeft zelfs geen productieweek meer door!!!!!!!

Ik vind dit schandalig. Ik rijd al van begin april in een vervang kia en dit met een gemiddelde van 7500km per maand...... ik ben die blikken doos dus serieus beu geworden......

wordt vervolgd,
                            teizman
                            Oei,
                            dat is niet veelbelovend. Mijn wagen wordt ook normaal geproduceerd in week 28 ( dat is volgende week en niet deze week trouwens...)
                            Ik wens je nog veel moed en nog wat geduld... het zal de moeite waard zijn!!!

Mvg,
                            Boboeleke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
                              Stas,

Foliatec is zeer goed.
                              AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                Zou ook eerder voor 18" OEMstars gaan maar Tacana lijkt me ook wel knap!
                                Ja, dat zou ik ook wel willen.. maar ik had me voorop een budget opgelegd. En ik wijk daar niet graag vanaf.

Die 18" Stars, als je die los moet bestellen met banden, ben je waarschijnlijk 2500 euro of meer kwijt. Die tacana's incl. Continental 235/45 R18 banden kosten mij 1650 euro of bijna 1000 euro minder. En zelfs dat vind ik al behoorlijk wat geld voor een stel mooie velgen. Dan heb ik nog daarbuiten die 16"-ers met winterbanden. Dus ben 2 keer winnaar.

Ik vind ook dat er OEM velgen op een auto horen, maar de kassa en mijn vrouw rinkelen dan net iets te veel, als ik 2500 euro uitgeef aan een stel velgen... (dat is meer dan haar oudere ford fiesta nu waard is! of 1/8ste van een ford Focus! stel je voor...) Ik ben dan ook wel stiekem jaloers op jouw Star-velgen Cyrano!

Die Tacana velgen zijn alleszinds mooier dan de standaard 16" aero velgen die in het lifestyle pakket zitten.

Comment

• Deze week stond er een test in de Autowereld (1.8 TSFI en 2.0 TDi). Een vrij positief oordeel.

Voor wat betreft de velgen keuze schrijft autowereld :
                                  "We hebben ondertussen met alle denkbare velgaten gereden, behalve de 19-duimers. Als we voortgaan op de indicaties van de 18-duimers, zijn die een absolute afrader. Laagprofielbanden icm 18" nemen alle veercapaciteit uit de banden weg. Elk putje in de weg wordt recht naar je rug doorgestraald. Ook de 17-duimers zijn in hetzelfde bedje ziek, al is het hier minder erg. De standaard gemonteerde 16-duimers bieden beduidend meer comfort. Nadeel is dat ze vorger aan het einde van hun grip komen en natuurlijk de wielkasten minder mooi vullen....'
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

• vraagje?weet iemand of er in belgie 'n 143pk quattro uitkomt,de 170pk is me ietsje te duur qua taks voor vadertje staat.thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichten
                                      vraagje?weet iemand of er in belgie 'n 143pk quattro uitkomt,de 170pk is me ietsje te duur qua taks voor vadertje staat.thanks
                                      ik denk wel dat hij er zal komen, maar zal misschien nog even duur. Ik dacht dat quattro op de lage motorisaties pas op einde van het model kwam, maar ik kan mis zijn natuurlijk

Comment

• Nog 5 keer slapen

Comment

• Hey,

ik kocht me ook een a4 b8 met oa een radio concert met sd card lezer.
                                          Heel tevreden van de wagen. Ik slaag er jammergenoeg wel niet in om die radio een kingston sd card van 4gb te laten lezen.
                                          Heb al verschillende formatteringen geprobeerd.
                                          Heeft er iemand daar ervaring mee?

Bedankt en veel rijplezier!

Comment

Working...
                                          X