Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nathanm Bekijk Berichten
    Hey,

ik kocht me ook een a4 b8 met oa een radio concert met sd card lezer.
    Heel tevreden van de wagen. Ik slaag er jammergenoeg wel niet in om die radio een kingston sd card van 4gb te laten lezen.
    Heb al verschillende formatteringen geprobeerd.
    Heeft er iemand daar ervaring mee?

Bedankt en veel rijplezier!
    Ik dacht dat 2gb het maximum was dat die kan lezen zonder problemen
    Sintruin till I die

Comment

• Staat normaal in de handleiding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Ik dacht dat 2gb het maximum was dat die kan lezen zonder problemen
        ik heb hetzelfde voorgehad met mijn SD kaartje van 8Gb --> werkt er dus niet mee. Waarom? Omdat 4Gb en 8Gb SDHC zijn. Heb ondertussen 2 kaartjes van 2Gig in de auto liggen. Is voldoende. En daarbij, onder je armsteun is er nog 'n AUX aansluiting, moest het niet voldoende zijn, dan kan je de iPod nog aansluiten

Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
        Vraagje.. Wat is het voordeel van zo een parrot ding? Ik heb de audi bluetooth voorbereiding armsteun besteld. Is er een voordeel van die parrot t.o.v. het audi-systeem? Want ik vind het persoonlijk niet zo leuk staan, op een splinternieuwe wagen. (mijn mening hoor, niet persoonlijk)
        Ik heb bewust gekozen voor de GPS, en ingebouwde telefoonbediening omdat ik in mijn huidige wagen de dashboard-clutter beu was. Mijn tomtom altijd wegsteken, niet vergeten, bluetooth headset verbergen, ..pfff mijn auto in Brussel ergens achterlaten was bijna 2 minuten werk! Om dan een half uur later het hele zootje weer op te bouwen. Andere kant: Misschien pikken ze nu wel mijn hele auto ipv enkel de toebehoren
        Awel, ik heb voor de Parrot gekozen, omdat deze buiten mijn leasebudget valt, en aldus niet aangesproken werd voor enkel een carkit. En dus bij de gewone onkosten van de firma. Op het einde van de leasing moet deze ook niet noodzakelijk in de auto blijven staan, en kan ik ARC eventueel vragen 'm over te bouwen. (Ma 'k denk dat er binnen 4jr alweer betere versies op de markt zullen zijn.

Comment

• werkt de iphone ook op de AUX aansluiting?

Comment

• Mijn A4 Avant wordt volgende week geproduceerd

Begin augustus nieuwe kar dus

BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Mijn A4 Avant wordt volgende week geproduceerd

Fantastisch nieuws!

Wanneer had je deze besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                Fantastisch nieuws!

Wanneer had je deze besteld?
                Voila effe teruggezocht, midden mei besteld... wagen was besteld als stockwagen en is aangepast aan mijn wensen

Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                Ik heb hier ondertussen week 29 bevestigd gekregen

de volledige config toch eens neerpennen

Audi Avant 2.0 TDi Meteoorgrijs
                3 zones Air-conditioning
                GSM pré-installatie - Armsteun
                Inlegplaatjes Aluminium
                Koffermodule
                Servotronic
                Vensteromlijsting Chroom
                Verlichtingspack
                Audio Soundsystem
                Electrische zetels Pack 1
                Pack 'Lounge' - Milano Zwart
                Pack Leder 1
                Pack 'Lifestyle Plus'
                Hill Hold Assist
                Voilà, nog ff wachten (9 weken)
                Ik vertrek op 5 augustus (met de wagen) op verlof. Hoop dan toch de nieuwe kar al te hebben
                Last edited by BertVS; 08/07/2008, 21:08.

Comment

• Supermasj, welke velgen heb je genomen ?

Zijn je elektrische zetels dan zonder geheugen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                    Supermasj, welke velgen heb je genomen ?

Zijn je elektrische zetels dan zonder geheugen ?
                    de velgen van Lifestyle-Plus (dat zijn de 16" Aero-velgen). .

Electrische zetels zonder geheugen idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Mijn A4 Avant wordt volgende week geproduceerd

Ik heb ook goed nieuws .Vandaag bevestigd gekregen mijn bestelde wagen( Audi A4 avant 2.0 TDI) wordt deze week geproduceerd....
                      Besteld begin april eerst was gezegd levering medio september ....

Comment

• Goed voor jouw Boboeleke,

maar ik heb net het omgekeerde aan de hand: normaal productieweek 24 --> deze is doodleuk verplaatst naar week 44!!!!!!

ik heb de bestelling geannuleerd en heb mij een stockwagen gevonden die ook zeker fijn genoeg zal zijn......

fucking audi!

teizman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                          Goed voor jouw Boboeleke,

maar ik heb net het omgekeerde aan de hand: normaal productieweek 24 --> deze is doodleuk verplaatst naar week 44!!!!!!

ik heb de bestelling geannuleerd en heb mij een stockwagen gevonden die ook zeker fijn genoeg zal zijn......

fucking audi!

teizman

hebben ze een reden opgegeven , normaal is de A4 Avant redelijk op tijd

Comment

fucking audi!

teizman
                            WOW! Dat is plots wel heel erg opgeschoven.. Zomaar zonder reden? 5 maanden erbij???

Dat is erg straf!

Comment

• Wel ik heb geen reden gekregen: "het was buiten de dealer zijn kunnen", verandering komt opgedrongen van Duitsland, importeur heeft hier zelfs niets aan te zeggen.....

Blijkbaar waren er nog een tiental van deze garage met net hetzelfde probleem. Met de A3 sportback zouden ze ook af en toe deze situatie gekend hebben.

Ik heb nu een lavagrijze, met lifestyle Plus en Lounge en wat chroom besteld.....Zal ook wel een dijk van een auto zijn zeker??

Ik heb een aantal maanden proefgereden met een basis A4 sedan, zonder opties op de gps na. Ik vond dat al een super wagen, hoewel ik nu al een aantal jaren met auto's uit deze klasse mag rond tufffen Heb ook de E90 gehad: de auto is veel beter vind ik. Stuurt eruuug direct (zonder servotronic), heeft een aangenamere motor: meer koppelgevoel, en blijkt nu ook een fijn geluid te hebben..... Daarnaast had ik steeds last van de rug in die bimmer.

groetjes,
                              teizman

Comment

Wel ik heb geen reden gekregen: "het was buiten de dealer zijn kunnen", verandering komt opgedrongen van Duitsland, importeur heeft hier zelfs niets aan te zeggen.....

Blijkbaar waren er nog een tiental van deze garage met net hetzelfde probleem. Met de A3 sportback zouden ze ook af en toe deze situatie gekend hebben.

Ik heb nu een lavagrijze, met lifestyle Plus en Lounge en wat chroom besteld.....Zal ook wel een dijk van een auto zijn zeker??

Ik heb een aantal maanden proefgereden met een basis A4 sedan, zonder opties op de gps na. Ik vond dat al een super wagen, hoewel ik nu al een aantal jaren met auto's uit deze klasse mag rond tufffen Heb ook de E90 gehad: de auto is veel beter vind ik. Stuurt eruuug direct (zonder servotronic), heeft een aangenamere motor: meer koppelgevoel, en blijkt nu ook een fijn geluid te hebben..... Daarnaast had ik steeds last van de rug in die bimmer.

groetjes,
                                teizman
                                Zakenrelatie van mij zocht een AUDI R8. In België mogen ze de R8 (voorlopig) niet verkopen uit de showroom en is de levertijd 5 maanden. Die man heeft hem doodleuk in Duitsland gekocht vanuit een showroom en dit met EXTRA 8% korting .

Waarom nog in België kopen ?????
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• 3 bugs opgedoken in de pilot bij bestelling van volgende config

A4 avant S-line 2.0l TDI
                                  kleur lavagrijs
                                  Alcantara & leder sportzetels

pack lifestyle
                                  afneembare trekhaak
                                  antidiefstalmoeren
                                  bandenspanningscontrole
                                  dakrailing chrome afwerking
                                  koffermodule
                                  pack sport design S line
                                  radio concert
                                  audi music interface
                                  Servo tronic
                                  universele afstandsbediening (homelink)
                                  verchroomde vensteromlijsting
                                  xenon koplampen +
                                  zonder kentekens
                                  Bang & Olufsen sound system
                                  Audi Lane assist
                                  gsm pre installatie 2W armsteun
                                  omkeerbaar koffertapijt
                                  Acoustic parking system VR/AR

levering voorzien eind november

Comment

• Hallo allemaal hier in het avant gedeelte!

Zoals ik al schreef in het berline gedeelte:

ivm. de radio concert:

Bekend is dat gewone Sd kaartjes tot 2Gb geen probleem vormen in deze versie van de A4-autoradio. Vermits Sd vanaf 4Gb eigenlijk een ander soort kaart is, blijkt deze niet afspeelbaar. Ik heb het over de SDHC kaartjes, voorlopig tot 16Gb. Enkel specifieke toestellen die dit vermelden, lezen en/of beschrijven zulke kaartjes.
                                    Maar....in de handleiding staat duidelijk dat Sd en MMC kaarten tot en met 4Gb afspeelbaar zijn. Dit bevestigt mijn gedachte dat ik vroeger reeds gewone Sd's van 4Gb gezien heb. En nu staat in de folder van Mediamarkt :

't Is dat ik niet direkt in deze winkel geraak, anders zou ik onmiddelijk proberen.
                                    Wie weet er al meer van of wie zit er dichtbij een Mediamarkt ?

Comment

fucking audi!

teizman

uw dealer heeft gewoon uw auto aan iemand anders verkocht en de uwe opnieuw besteld
                                      ( dat zal ie van plan geweest zijn voor de annulatie )

Comment

• nog steeds gene gezien ...

Heb nog steeds geen nieuwe avant in real life zien rijden. Ik leg nochthans gemiddeld 250km per dag af dus ik kom heel wat wagens tegen onderweg. Houden jullie je nieuwe wagen misschien binnen als het regent?

Beetje bij beetje lees ik hier dat mensen hun avant mogen gaan afhalen maar de foto's blijven precies op zich wachten ...

Heeft er iemand een Avant in Meteoorgrijs? Tevreden van de kleur? Heb je foto's?
                                        Heeft er ook iemand de elektronische kofferopening? Ik lees in reviews dat de koffer nogal traag opent. Is dit effectief zo?

Ikzelf moet helaas nog wachten tot eind augustus.

Comment

• bwa, zo achterdochtig ben ik toch niet hoor?
                                          Ik heb zelf in hun systeem kunnen meekijken, er waren er wel 11 in deze situatie.....
                                          Daarenboven: dit soort fratsen heeft Audi ook gelapt met de A3 destijds.

Leaseplan vond dit ook absoluut geen kunnen.... Een klein uur na mijn telefoontje hadden zij de garage al laten weten dat de verkoop niet meer zou doorgaan.

Volgende week woensdag mag ik mijn nieuwe vwatuur gaan halen bij topmotors

Ik heb hen ook gevraagd de ruiten te verduisteren met folie. Zou tegen dan in orde zijn (voor 300€)

teizman

Comment

Working...
                                          X