Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
    Heb nog steeds geen nieuwe avant in real life zien rijden. Ik leg nochthans gemiddeld 250km per dag af dus ik kom heel wat wagens tegen onderweg. Houden jullie je nieuwe wagen misschien binnen als het regent?

Beetje bij beetje lees ik hier dat mensen hun avant mogen gaan afhalen maar de foto's blijven precies op zich wachten ...

Heeft er iemand een Avant in Meteoorgrijs? Tevreden van de kleur? Heb je foto's?
    Heeft er ook iemand de elektronische kofferopening? Ik lees in reviews dat de koffer nogal traag opent. Is dit effectief zo?

Ikzelf moet helaas nog wachten tot eind augustus.
    Een klante van mij mag die van haar (meteoorgrijs) volgende week afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
      bwa, zo achterdochtig ben ik toch niet hoor?
      Ik heb zelf in hun systeem kunnen meekijken, er waren er wel 11 in deze situatie.....
      Daarenboven: dit soort fratsen heeft Audi ook gelapt met de A3 destijds.

Leaseplan vond dit ook absoluut geen kunnen.... Een klein uur na mijn telefoontje hadden zij de garage al laten weten dat de verkoop niet meer zou doorgaan.

Volgende week woensdag mag ik mijn nieuwe vwatuur gaan halen bij topmotors

Ik heb hen ook gevraagd de ruiten te verduisteren met folie. Zou tegen dan in orde zijn (voor 300€)

teizman
      en was het ook bij topmoters dat ze je wagen achteruit geschoven hebben, of andere garage?

Comment

Heeft er ook iemand de elektronische kofferopening? Ik lees in reviews dat de koffer nogal traag opent. Is dit effectief zo?
        Ik heb deze optie zelf niet besteld, maar wel gezien in de garage. Die koffer gaat niet super snel open nee, maar ook zeker niet traag. Heeft ook met veiligheid te maken hé... Als je op de knop drukt en de koffer klapt open gelijk een airbag, dan lig je zelf 10 meter verder Ik denk eigenlijk dat je hem met de hand natuurlijk iets sneller open krijgt. Langs de andere kant, het probleem stelt zich eigenlijk maar in één situatie:

a) Je zit in de wagen en je moet iets uit de koffer halen: Je druk binnen op de knop, en tegen de tijd dat je buiten bent, is ie al open -> geen probleem

b) Je komt aangelopen: Dan druk je een tijdje van te voren op de afstandsbediening (als dit gaat.. weet ik niet zeker, maar ik dacht dit ergens gelezen te hebben) dan is de koffer ook open tegen de tijd dat je er bent.

c) Enkel als je langs je koffer staat als ie dicht is, dan moet je 2.7 sec. langer wachten voor ie open is.. ik denk dat die reviews een beetje muggenzifterij is.

Koffer is trouwens erg beveiligd! minste beetje dat je er tegen duwt, eronder kruipt of zoiets, stopt ie met dichtgaan!

dichtgaan is zeker geen probleem: druk op knop en hij is dicht voor je in de wagen zit.

Comment

• Ik heb zelf een meteoorgrijze en ben verliefd, elke keer als ik hem zie
          voor (enkele)foto's, zie mijn signature...

Comment

Heb nog steeds geen nieuwe avant in real life zien rijden. Ik leg nochthans gemiddeld 250km per dag af dus ik kom heel wat wagens tegen onderweg. Houden jullie je nieuwe wagen misschien binnen als het regent?

Beetje bij beetje lees ik hier dat mensen hun avant mogen gaan afhalen maar de foto's blijven precies op zich wachten ...

Heeft er iemand een Avant in Meteoorgrijs? Tevreden van de kleur? Heb je foto's?

Ikzelf moet helaas nog wachten tot eind augustus.
            Vandaag om 18u45 eindelijk een nieuwe avant gezien in Sint-Truiden, geparkeerd aan de veemarkt. Hij was wel wat vuil. Ik kon niet goed zien of het nu een zwarte of een lavagrijze was.

Toevallig iemand van jullie?

Comment

Vandaag om 18u45 eindelijk een nieuwe avant gezien in Sint-Truiden, geparkeerd aan de veemarkt. Hij was wel wat vuil. Ik kon niet goed zien of het nu een zwarte of een lavagrijze was.

Toevallig iemand van jullie?
              hallo,

ik mocht vandaag mijn A4 avant afhalen maar was nog niet klaar
              is verplaatst naar maandag om 17h00

A4 avant 2.0tdi meteoorgrijs

Lederen sportzetels
              Pack "lifestyle plus"
              Pack "lounge
              gsm pre installatie 2W armsteun
              Alu inlegplaatjes
              Dakrailing chroom
              Verchroomde vensteromlijsting
              Audi sound systeem
              Verlichtingspakket
              Xenon+
              Sportvering
              zonder kentekens

de 16" velgen worden vervangen door originele s8 velgen model rs4 in 20"

Comment

• @dieterdp,

nee mijn nieuwe wagen is wel van topmotors (stockwagen), maar diegene die van week 24 naar week 44 gegaan is, zou van Declerck in Gent gekomen zijn.....

teizman

Comment

• wel fuck me sideways, maar wat een zalige kar is me dit. man man. donderdag om 17u de testwagen gaan halen en vrijdag om 15u teruggebracht. man man, zo een zalig wagen,ik vind em beter rijden dan de S80 van mijn ouders. hubba hubba, m' n vrouw was ook enorm onder de indruk.
                  volgend weekend nog proberen te testrijden met een BMW 3, maar ik vrees dat die niet kan tippen aan het rijgenot dat een A4 biedt.
                  There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                    wel fuck me sideways, maar wat een zalige kar is me dit. man man. donderdag om 17u de testwagen gaan halen en vrijdag om 15u teruggebracht. man man, zo een zalig wagen,ik vind em beter rijden dan de S80 van mijn ouders. hubba hubba, m' n vrouw was ook enorm onder de indruk.
                    volgend weekend nog proberen te testrijden met een BMW 3, maar ik vrees dat die niet kan tippen aan het rijgenot dat een A4 biedt.
                    zo horen/lezen we het hier graag

De 318d die ik test reed voelde een tikkeltje 'sportiever' aan... tja.. dat RWD gevoel waar driekwart van de forummers een stijve van hier tot ginder krijgt zal er mee te maken hebben zeker? Maar hey 't is niet dat we met den A4 vaak op circuit gaan rijden zeker?
                    Buiten dat RWD gezeik heeft de A4 veel meer pluspunten (vooral subjectieve natuurlijk) dan de BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                      zo horen/lezen we het hier graag

De 318d die ik test reed voelde een tikkeltje 'sportiever' aan... tja.. dat RWD gevoel waar driekwart van de forummers een stijve van hier tot ginder krijgt zal er mee te maken hebben zeker? Maar hey 't is niet dat we met den A4 vaak op circuit gaan rijden zeker?
                      Buiten dat RWD gezeik heeft de A4 veel meer pluspunten (vooral subjectieve natuurlijk) dan de BMW.
                      twee punten waar de BMW toch wel beter scoort:
                      1. I Drive : die MMI bij Audi is een beetje een rommelboel. Veel te veel knoppen en lampjes
                      2. Efficient Dynamics. Als je zelf je brandstof betaalt toch even het verschil in verbruik in rekening brengen
                      BMW is wel wat kleiner, maar reed ook erg aangenaam.

Verder was er eigenlijk niet zoveel verschil.
                      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                        twee punten waar de BMW toch wel beter scoort:
                        1. I Drive : die MMI bij Audi is een beetje een rommelboel. Veel te veel knoppen en lampjes
                        2. Efficient Dynamics. Als je zelf je brandstof betaalt toch even het verschil in verbruik in rekening brengen
                        BMW is wel wat kleiner, maar reed ook erg aangenaam.

Verder was er eigenlijk niet zoveel verschil.
                        Mja ... ik heb noch aan I-Drive noch aan MMI aandacht geschonken want GPS staat toch niet op m'n behoeften-lijstje.
                        Efficient Dynamics is inderdaad wel knap. Chapeau voor BMW.

Comment

• En ik vind dat de MMI > iDrive.
                          Vind de MMI gwn extreem handig en zeer snel geleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven d Bekijk Berichten
                            hallo,

ik mocht vandaag mijn A4 avant afhalen maar was nog niet klaar
                            is verplaatst naar maandag om 17h00

A4 avant 2.0tdi meteoorgrijs

Lederen sportzetels
                            Pack "lifestyle plus"
                            Pack "lounge
                            gsm pre installatie 2W armsteun
                            Alu inlegplaatjes
                            Dakrailing chroom
                            Verchroomde vensteromlijsting
                            Audi sound systeem
                            Verlichtingspakket
                            Xenon+
                            Sportvering
                            zonder kentekens

de 16" velgen worden vervangen door originele s8 velgen model rs4 in 20"

geen fotos vergeten te plaatsen hé

Comment

• Ik heb er intussen mijn eerst 500km er op zitten.
                              Een zaligheid om mee te rijden. Zeer goede ligging en een soepele, vooral stille moter ( 136pk)
                              Maar ik ben ontgoocheld door de GPS plus, verouderde kaart !! hoewel versie 2008.
                              Weet iemand hoe ik deze DVD uit de lader krijg ??
                              Ik vind dat er te weinig bergruimte is vooraan!!
                              Waar moeten de boordpapieren ??( in mijn vorige was daar onder het stuur een vake voor !!
                              De parkeerschijf zit krom in de houder !!
                              Waar plaats je de brandblusser ?? officieel mag deze niet in de koffer !
                              Dit zijn echter ALLE minpunten die ik kan ontdekken, voor de rest SUPER.

Comment

• Hallo, mijn eerste post hier.
                                Binnen een paar weken kan ik mijn nieuwe Avant afhalen in de S-line versie.
                                Standaard liggen er de 18" RS4 velgen op.
                                Nu was mijn vraag: kent iemand de ET-waarde?
                                Ik zou graag een set replica S5 velgen kopen om winterbanden op te leggen.
                                Hoeveel zouden die mogen afwijken van de originele ET-waarde?
                                Alvast bedankt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                                  Hallo, mijn eerste post hier.
                                  Alvast bedankt.
                                  wat is uw productie week van de sline? mijne is 32

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                    wat is uw productie week van de sline? mijne is 32
                                    Volgens de garage komt hij binnen week 34.
                                    Ik hoop hem af te halen week 35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jura Bekijk Berichten
                                      Hallo, mijn eerste post hier.
                                      Alvast bedankt.

standaard liggen er toch die STAR velgen op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                                        standaard liggen er toch die STAR velgen op
                                        Er liggen wel 5-spaaks op maar niet de "star", maar wel "5 armen profile".
                                        Last edited by ; 15/07/2008, 00:44.

Comment

• Ik vind het interieur van een B8 niet echt Audi uitzien (daar ik elke dag in zit). Design trekt op niks en ook veel te veel zwart plastiek. Ik wil hout zien in de middenconsole!
                                          Waar is Audi nu toch mee bezig. Ik hoop dat we dit niet gaan terugzien in de vernieuwde A6.

sorry cyrano

Comment

Working...
                                          X