Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
    Ik vind het interieur van een B8 niet echt Audi uitzien (daar ik elke dag in zit). Design trekt op niks en ook veel te veel zwart plastiek. Ik wil hout zien in de middenconsole!
    Waar is Audi nu toch mee bezig. Ik hoop dat we dit niet gaan terugzien in de vernieuwde A6.

sorry cyrano
    Hout in een auto?

Dat ze dat vroeger bij gebrek aan beter weten in koetsen gebruikten tot daar aan toe.

Maar hout is wat mij betreft alleen geschikt om bomen mee te maken...
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      Hout in een auto?

Dat ze dat vroeger bij gebrek aan beter weten in koetsen gebruikten tot daar aan toe.

bomen maken

Comment

• Dit is veel beter.

Alleen mocht het wat meer hout zijn

Comment

• Bah, trekt op niets met dat hout

Comment

• @Izzy: zeker dat je leeftijd van 19 klopt? Ik vind het ook maar niets hoor dat houten interieur.
            Geef mij maar de alu look van de S-Line reeks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
              @Izzy: zeker dat je leeftijd van 19 klopt? Ik vind het ook maar niets hoor dat houten interieur.
              Geef mij maar de alu look van de S-Line reeks
              Ieder zijn mening natuurlijk, mijn pa vindt hout en bruine zetels ook erg mooi. Hij is 54...
              Ik ben er binnen een paar dagen 28 en heb zwarte leren zetels en de aluminium look besteld...
              (helaas geen hologram)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                Ieder zijn mening natuurlijk, mijn pa vindt hout en bruine zetels ook erg mooi. Hij is 54...
                Ik ben er binnen een paar dagen 28 en heb zwarte leren zetels en de aluminium look besteld...
                (helaas geen hologram)
                Ik ben 31 en persoonlijk ben ik ook wel te vinden door een wat "warmer" interieur met bruine/beige tinten en houtafwerking - zolang het niet te kitcherig wordt.

Zwart en aluminium vind ik wel mooi maar ook wat "kil".

Comment

• De alu-look:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk Berichten
                    Ik ben 31 en persoonlijk ben ik ook wel te vinden door een wat "warmer" interieur met bruine/beige tinten en houtafwerking - zolang het niet te kitcherig wordt.

Zwart en aluminium vind ik wel mooi maar ook wat "kil".
                    Wat 3 jaar al niet kan doen hé

Nee, ieder heeft daar zijn mening over.. Anders zouden we allemaal met dezelfde auto rondrijden! Goesting is keus!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                      Wat 3 jaar al niet kan doen hé

Nee, ieder heeft daar zijn mening over.. Anders zouden we allemaal met dezelfde auto rondrijden! Goesting is keus!
                      Hey ik ben 38 en ik wil geen hout. Zelfs als ik 83 ben zal ik nog geen hout willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                        Hout in een auto?

Ramen, deuren, parket, tafels, stoelen, kasten, dakspanten, tuinhuizen... ten huize SUpermasj is dat allemaal gemaakt van plastic (afkomstig van aardolie m.a.w.), of toch niet misschien?

En 't is niet dat ze vroeger van niet beter wisten, ze hadden niets "beter". En dan nog, wat is "beter"?. Het vakmanschap van houtsnijders, meubelmakers, boten- en koetsenbouwers van weleer is vandaag de dag nog erg moeilijk te vinden.
                        Last edited by ; 15/07/2008, 21:12.

Comment

• Kennis van me heeft zijn Avant ook in ontvangst genomen, hij heeft gekozen voor de 19" Hollow spoke bi-colors, zeer geslaagd in combinatie met de zwarte lak. Hij had alleen nog iets lager mogen liggen (en verniet zijn ze natuurlijk niet).
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hout hoort bij een bepaald type auto's vind ik: Bentley, Rolls een grote S-klasse, Maybach, Jag of 7-serie...
                            Een A4, A5 , 3-serie... Geen hout van echte plastiek please...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carmotions Bekijk Berichten
                              Kennis van me heeft zijn Avant ook in ontvangst genomen, hij heeft gekozen voor de 19" Hollow spoke bi-colors, zeer geslaagd in combinatie met de zwarte lak. Hij had alleen nog iets lager mogen liggen (en verniet zijn ze natuurlijk niet).
                              Allroad alert. Zou enkele cm's moeten zakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
                                Ramen, deuren, parket, tafels, stoelen, kasten, dakspanten, tuinhuizen... ten huize SUpermasj is dat allemaal gemaakt van plastic (afkomstig van aardolie m.a.w.), of toch niet misschien?

En 't is niet dat ze vroeger van niet beter wisten, ze hadden niets "beter". En dan nog, wat is "beter"?. Het vakmanschap van houtsnijders, meubelmakers, boten- en koetsenbouwers van weleer is vandaag de dag nog erg moeilijk te vinden.
                                Als ik zou bouwen, zou er geen hout in mijn huis gebruikt worden: allemaal staal , beton, kunststof of natuursteen. Maar aangezien de meeste gemeentes te bekrompen zijn om echt moderne architectuur toe te laten, zal ik nooit bouwen...

Comment

• Lavagrijs:

MET HOUT = zou voor mij perfect zijn

Mooie kleur

Comment

• Cascadeblauw

Comment

• Staat er genen met S line exterieur en dikke velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Staat er genen met S line exterieur en dikke velgen?
                                        nee allemaal standaard uitvoeringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                                          Ik heb er intussen mijn eerst 500km er op zitten.
                                          Een zaligheid om mee te rijden. Zeer goede ligging en een soepele, vooral stille moter ( 136pk)
                                          Maar ik ben ontgoocheld door de GPS plus, verouderde kaart !! hoewel versie 2008.
                                          Weet iemand hoe ik deze DVD uit de lader krijg ??
                                          Ik vind dat er te weinig bergruimte is vooraan!!
                                          Waar moeten de boordpapieren ??( in mijn vorige was daar onder het stuur een vake voor !!
                                          De parkeerschijf zit krom in de houder !!
                                          Waar plaats je de brandblusser ?? officieel mag deze niet in de koffer !
                                          Dit zijn echter ALLE minpunten die ik kan ontdekken, voor de rest SUPER.
                                          DVD moet je in de garage laten deblokkeren ... zit geblokkeerd voor transport diefstal.

Comment

Working...
                                          X