Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sparen op ?

Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
    Best wel in orde lijkt mij.. Misschien nog hier en daar een paar kleine opties om het af te werken? Verlichtingspakket? Inklapbare spiegels? Servotronic?

Eigenlijk allemaal relatief kleine spulletjes, die je rustig kan laten of kan toevoegen.. Afwegen qua budget, en voorkeur. Alleen jij zelf kan bepalen wat je belangrijk vindt. Als je geld zat kan besteden ga ik voor een A4 full option voor bijna 80K, maar dat is niet zo. Ik ruil bv jouw Adaptieve verlichting + de 3 zones airco in voor een B&O geluidsinstallatie..

Reden: Ik luister graag naar muziek! En heb in vele wagens nog nooit een verschil in temperatuur gevoeld tussen links en rechts. En zeker achter niet... Xenon heb ik wel, maar adaptive dan weer niet.

schrap maar de velgen, ze zorgen enkel voor minder comfort en een verhoging van het bandenbudget; geen enkel voordeel op onze banen, en wij kunnen toch de supplementaire baanvastheid niet benutten; eigenlijk is het maar enkel om op vallen...
    kijk nog even naar de test in het laatste nummer AW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
      schrap maar de velgen, ze zorgen enkel voor minder comfort en een verhoging van het bandenbudget; geen enkel voordeel op onze banen, en wij kunnen toch de supplementaire baanvastheid niet benutten; eigenlijk is het maar enkel om op vallen...
      kijk nog even naar de test in het laatste nummer AW

Je hebt wel gelijk wat het comfort betreft, ik deel je mening niet als je zegt dat dit enkel is om op te vallen, dan kan je dit over bijna alle opties zeggen (leds, chroom, leder, etc...), ik heb ook de 18" genomen en besef dat dit het comfort zal aantasten. De 16" vind ik nogal lullig onder de A4, de 17" die je kan kiezen bij Audi vind ik niet mooi, vandaar de 18" star.

En wat betreft de extra baanvastheid, dat hangt af van je rijstijl, of je deze kan benutten of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
        Telefoon gekregen van de garage, de mijne is finaal productie week 32, eerst week augustus, normaal midden augustus rij ik er mee rond, eindelijk
        Wanneer is die van jou dan uiteindelijk besteld geweest, was dat niet in mei, en met parkeersensoren dacht ik toch? Dan is die van jou toch snel geleverd!

Comment

• Led-achterlichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            Led-achterlichten

WOW!

Is dit bestelbaar? Is dit ergens custom te verkrijgen? Ik vond dit bij de A6 avant altijd al de max!! Iemand hier meer info over?

Comment

• I know, echt uberknap

Ich hatte ja letztens schon mal einen S5 mit LED-Rückleuchten hier in der Gegend gesichtet und gepostet, aber ohne Bilder glaubte es ja kaum jemand. Zwischenz…

Iemand die wat kan vertalen? Kan helemaal geen duits..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                I know, echt uberknap

Ich hatte ja letztens schon mal einen S5 mit LED-Rückleuchten hier in der Gegend gesichtet und gepostet, aber ohne Bilder glaubte es ja kaum jemand. Zwischenz…

Iemand die wat kan vertalen? Kan helemaal geen duits..
                Int engels door Google.
                Ik ben die optie idd ook nog niet tegengekomen in de CC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StijnD Bekijk Berichten
                  Wanneer is die van jou dan uiteindelijk besteld geweest, was dat niet in mei, en met parkeersensoren dacht ik toch? Dan is die van jou toch snel geleverd!
                  idd einde mei, maar ze hebben een pre order aangepast naar mijn configuratie, anders zou het langer duren vrees ik
                  idd met parkeersensoren

Comment

• Aux connector bij DVD Plus systeem?

Een vraag gericht aan diegenen die het GPS plus systeem met DVD in hun wagen hebben:

Hebben jullie ergens een Aux connector in de wagen waarbij je bvb een MP3 speler op je radio kunt aansluiten?

Zo ja, waar bevindt deze zich ergens en is dit compatibel met eender welk soort audio apparaat?

Comment

• Ja, er is een AUX-aansluiting, deze bevindt zich in de armsteun.
                      Openklappen en daar vind je deze ingang. Heb hem wel nog niet getest want ik vind mijn kabeltje niet :p

Comment

• Is er ook een Ipod aansluiting aanwezig die je op het MMI scherm kan bedienen als je DVD navigatie hebt? Ik weet dat met de B7 de Ipod als een cd wisselaar werkte. Dat is een kl*te systeem.

Comment

• gewoon de interface bestellen,
                          op dat schermpje zou je volledige ipod-bediening hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                            Best wel in orde lijkt mij.. Misschien nog hier en daar een paar kleine opties om het af te werken? Verlichtingspakket? Inklapbare spiegels? Servotronic?

Eigenlijk allemaal relatief kleine spulletjes, die je rustig kan laten of kan toevoegen.. Afwegen qua budget, en voorkeur. Alleen jij zelf kan bepalen wat je belangrijk vindt. Als je geld zat kan besteden ga ik voor een A4 full option voor bijna 80K, maar dat is niet zo. Ik ruil bv jouw Adaptieve verlichting + de 3 zones airco in voor een B&O geluidsinstallatie..

Reden: Ik luister graag naar muziek! En heb in vele wagens nog nooit een verschil in temperatuur gevoeld tussen links en rechts. En zeker achter niet... Xenon heb ik wel, maar adaptive dan weer niet.
                            M'n keuze is uiteindelijk het volgende geworden waar nog enkele wijzigingen kunnen ontstaan:

- Audi A4 Avant 2.0 TDI Manueel
                            - Lavagrijs
                            - Sportzetels zwart Milano leer
                            - Pack Lounge
                            - Pack Lifestyle Plus
                            - Pack Sport
                            - Xenon+
                            - 17" 10-spaaks velgen
                            - 3 zone airconditioning
                            - Servotronic
                            - Audi Audio Interface
                            - Verlichtingspakket
                            - Elektrische koffer
                            - Verchroomde vensteromlijsting
                            - Verchroomde dakrails
                            - Zonder kentekens
                            - En wrs nog paar kleine dingen.

Volgende week ga ik gaan bestellen en dan typ ik de bestelbon over. Alweer een nieuwe A4 eigenaar in spe, komende van de A6 heb ik toch een aantal verwachtingen.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                            Led-achterlichten

S4 zal leds hebben. Bestel gewoon lichtblokken van een S4.
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                              M'n keuze is uiteindelijk het volgende geworden waar nog enkele wijzigingen kunnen ontstaan:

- Audi A4 Avant 2.0 TDI Manueel
                              - Lavagrijs
                              - Sportzetels zwart Milano leer
                              - Pack Lounge
                              - Pack Lifestyle Plus
                              - Pack Sport
                              - Xenon+
                              - 17" 10-spaaks velgen
                              - 3 zone airconditioning
                              - Servotronic
                              - Audi Audio Interface
                              - Verlichtingspakket
                              - Elektrische koffer
                              - Verchroomde vensteromlijsting
                              - Verchroomde dakrails
                              - Zonder kentekens
                              - En wrs nog paar kleine dingen.

Volgende week ga ik gaan bestellen en dan typ ik de bestelbon over. Alweer een nieuwe A4 eigenaar in spe, komende van de A6 heb ik toch een aantal verwachtingen.

S4 zal leds hebben. Bestel gewoon lichtblokken van een S4.
                              damn zeg! dat zal mooi worden, vooral dankzij dat sport pakket.... maar zou je er niet nog snel sportophanging bij nemen (20 of 30 mm verlaagd)..? Die van 20 mm kost niet zo zot veel en 't zal er toch voor zorgen dat je wielkasten beetje gevulder overkomen.

Comment

• sorry voor het lang uitblijven van de foto's
                                [IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%204.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%203.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%202.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%205.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%206.jpg[/IMG]
                                Last edited by ; 20/07/2008, 21:44. Reden: geen foto's te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven d Bekijk Berichten
                                  sorry voor het lang uitblijven van de foto's
                                  [IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%204.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%203.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%202.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%205.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/Documents%20and%20Settings/User/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/a4%206.jpg[/IMG]
                                  Het is niet mogelijk om te linken naar foto's die rechtstreeks op uw harde schijf staan, je moet ze eerst uploaden naar een locatie op het internet. Dit kan ook via dit forum, gewoon op "Beheer bijlagen" klikken als je een post (uitgebreid) toevoegt en bij "Bestand uploaden vanaf je computer" op Bladeren klikken en de foto selecteren. Daarna klik je op Uploaden. Dit herhaal je voor alle foto's die je wil tonen.

Comment

• zie hier dan toch nog poging om enkele foto's op het forum te krijgen
                                    dank aan murda en caoimhin
                                    kleur is meteoorgrijs
                                    de eerste foto's zijn met de standaart velgen 16" en dan 20"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevend Bekijk Berichten
                                      zie hier dan toch nog poging om enkele foto's op het forum te krijgen
                                      dank aan murda en caoimhin
                                      kleur is meteoorgrijs
                                      de eerste foto's zijn met de standaart velgen 16" en dan 20"

knap gedaan , proficiat

Comment

• knappe wagen en wat een verschil toch als je er 20" velgen onder legt

je voelt ook wel het verschil zeker in comfort ? hoe voelt dat ?

Comment

• had het vorig model de A4 avant b7 met 18"
                                          de nieuwe rijd nu beter qua comfort

Comment

Working...
                                          X