vind die velgen te groot...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevend Bekijk Berichtenzie hier dan toch nog poging om enkele foto's op het forum te krijgen
dank aan murda en caoimhin
kleur is meteoorgrijs
de eerste foto's zijn met de standaart velgen 16" en dan 20"
Mijn configuratie is ook meteoorgrijs, dus de mijne gaat er ongeveer uitzien zoals deze foto (met de 16" Aero)Last edited by BertVS; 21/07/2008, 15:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHey leuk, ook iemand met vensteromlijning in chrome maar niet de dakdragers. Ik ging ervan uit dat dat dik in orde zou zijn op een donkere kleur , en deze foto bevestigd dat
Mijn configuratie is ook meteoorgrijs, dus de mijne gaat er ongeveer uitzien zoals deze foto (met de 16" Aero)
Nog een dikke maand wachten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevend Bekijk Berichtenzie hier dan toch nog poging om enkele foto's op het forum te krijgen
kleur is meteoorgrijs
]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenZeg, heb jij een verlaging? (sportvering of 20mm verlaagt of zo?)
Ik heb bij mijn bestelling gevraagd naar de s-line verlaging deze was toen nog via de prijslijst van de berline deze in normaal 30mm maar ik weet niet of het nu 20mm of 30mm is vind het in iedergeval goed zoals hij nu staat .Op de laatste foto staat hij nog iets te hoog achteraan . Had de wagen nog niet verplaatst na het monteren van de velgen nu iets beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten20 inch onder zo'n wagens, waar gaat het heen?
Ze staan er wel lekker onder anders.
Daarstraks toen ik van het werk kwam nog een donkergrijze avant gezien. Zo er wel eens eentje in het wit willen zien.
20 inch's horen thuis bij de Q7's
Comment
-
Mijn avantje
Ik had nog geen foto's gepost dus hier zijn ze.
Ondertussen staan er al 3000 KM op en ben nog steeds erg tevreden.
Voor deze Audi had ik een Saab 93 sportsedan en na 5000 KM begonnen de problemen dus
ik wacht nog even af haah
Ik wil hier niemand ontmoedigen die nog op z'n wagen wacht want het is zeker de moeite om naar uit te kijken, het is echt zalig rijden !
Comment
-
kleur is meteoorgrijs
Nog een klein detail, verander vooraan de nummerplaat door een brede plaat dan is die
plastieken rechthoek helemaal opgevuld ! Misschien de chromé opzetstukken op de uitlaten
ook nog ? Het is maar een voorstel hé !
Het is zo al een mooie wagen maar met die kleine veranderingen is de wagen echt af !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenIk had nog geen foto's gepost dus hier zijn ze.
mooie kleur van velgen ook, de originele kleur van die S5 velgen is me wat te licht.
ik moet m'n eerste nieuwe avant en zelfs berline die er niet volledig standaard uitziet nog tegenkomen.
Ook al is het dezelfde wagen, ze zien er maar half zo knap uit als die van uLast edited by viperman; 24/07/2008, 01:15.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenIk had nog geen foto's gepost dus hier zijn ze.
Voor deze Audi had ik een Saab 93 sportsedan en na 5000 KM begonnen de problemen dus
Ik wil hier niemand ontmoedigen die nog op z'n wagen wacht want het is zeker de moeite om naar uit te kijken, het is echt zalig rijden !
Wat voor opties zitter er allemaal op?
Ik sta zelf op het punt om een avant te kopen. Ik weet alleen nog niet welke kleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenknappe bak
mooie kleur van velgen ook, de originele kleur van die S5 velgen is me wat te licht.
ik moet m'n eerste nieuwe avant en zelfs berline die er niet volledig standaard uitziet nog tegenkomen.
Ook al is het dezelfde wagen, ze zien er maar half zo knap uit als die van u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David2739 Bekijk BerichtenSuper mooi met die velgen!!! Is dit lavagrijs?
Wat voor opties zitter er allemaal op?
Ik sta zelf op het punt om een avant te kopen. Ik weet alleen nog niet welke kleur.
Opties :
- zwart lederen zetels
- verwarmde zetels
- zwarte dakhemel
- 19" S5 velgen in donkere uitvoering (verkrijgbaar in Italie)
- radio concert met uitbreiding 180W
- Xenon + leds
- sportophanging 20mm
- sportstuur
- inklapbare buitenspiegels
- licht- en regensensor
- sevotronic
- cruisecontrol
- en nog wat kleinigheden ...
Meer moet het echt niet zijn, ik zit nog wel in mijn gedachten met een variabele vering omdat ik hem graag nog 3cm lager zou hebben ...
In de winter kan ik hem dan hoger zetten en mijn 16" velgen monteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenknappe bak
Ook al is het dezelfde wagen, ze zien er maar half zo knap uit als die van u
Ik heb er erg veel succes mee, ik had hem 10 dagen en ik had een "koper" aan mijn deur !?
Ik kon hem verkopen met 3000 euro winst (die man kon geen 6 maanden wachten) maar ik
kon mijn "schatje" daar niet voor weg doen haha ...
Nee, je ziet ze nog niet veel en daarom is het succes des te groter !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk BerichtenPrachtige wagen !
Nog een klein detail, verander vooraan de nummerplaat door een brede plaat dan is die
plastieken rechthoek helemaal opgevuld ! Misschien de chromé opzetstukken op de uitlaten
ook nog ? Het is maar een voorstel hé !
Het is zo al een mooie wagen maar met die kleine veranderingen is de wagen echt af !
uw wagen met die s5 velgen staat prachtig
nummerplaat is ondertussen al vervangen en de chrome' opzetstukken komen er ook op
Comment
-
Lijkt trouwens enorm op onze :p
Comment
Comment