Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vind die velgen te groot...

Comment

• Ik vind de velgen er prachtig onder! Geeft de wagen direct een stoere uitstraling en de hoogte van de wielkassen zijn perfect zo.

Btw: lekkere kleur

Comment

• De velgen staan er perfect onder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevend Bekijk Berichten
          zie hier dan toch nog poging om enkele foto's op het forum te krijgen
          dank aan murda en caoimhin
          kleur is meteoorgrijs
          de eerste foto's zijn met de standaart velgen 16" en dan 20"

Hey leuk, ook iemand met vensteromlijning in chrome maar niet de dakdragers. Ik ging ervan uit dat dat dik in orde zou zijn op een donkere kleur , en deze foto bevestigd dat
          Mijn configuratie is ook meteoorgrijs, dus de mijne gaat er ongeveer uitzien zoals deze foto (met de 16" Aero)
          Last edited by BertVS; 21/07/2008, 15:58.
          BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
            Hey leuk, ook iemand met vensteromlijning in chrome maar niet de dakdragers. Ik ging ervan uit dat dat dik in orde zou zijn op een donkere kleur , en deze foto bevestigd dat
            Mijn configuratie is ook meteoorgrijs, dus de mijne gaat er ongeveer uitzien zoals deze foto (met de 16" Aero)
            Hier wacht ik ook op Alleen heeft de mijne wel een chromé dakrailing.
            Nog een dikke maand wachten ...

Comment

kleur is meteoorgrijs
              ]
              Zeg, heb jij een verlaging? (sportvering of 20mm verlaagt of zo?)

Comment

• Die 20" velgen liggen er wel knap onder!
                En Knappe kleur dat meteoorgrijs !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                  Zeg, heb jij een verlaging? (sportvering of 20mm verlaagt of zo?)

Ik heb bij mijn bestelling gevraagd naar de s-line verlaging deze was toen nog via de prijslijst van de berline deze in normaal 30mm maar ik weet niet of het nu 20mm of 30mm is vind het in iedergeval goed zoals hij nu staat .Op de laatste foto staat hij nog iets te hoog achteraan . Had de wagen nog niet verplaatst na het monteren van de velgen nu iets beter.
                  Last edited by ; 22/07/2008, 21:57.

Comment

• proper!!!

Comment

• 20 inch onder zo'n wagens, waar gaat het heen?

Ze staan er wel lekker onder anders.

Daarstraks toen ik van het werk kwam nog een donkergrijze avant gezien. Zo er wel eens eentje in het wit willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                        20 inch onder zo'n wagens, waar gaat het heen?

Ze staan er wel lekker onder anders.

Daarstraks toen ik van het werk kwam nog een donkergrijze avant gezien. Zo er wel eens eentje in het wit willen zien.
                        dezelfde mening.

20 inch's horen thuis bij de Q7's

Comment

• Mijn avantje

Ik had nog geen foto's gepost dus hier zijn ze.
                          Ondertussen staan er al 3000 KM op en ben nog steeds erg tevreden.
                          Voor deze Audi had ik een Saab 93 sportsedan en na 5000 KM begonnen de problemen dus
                          ik wacht nog even af haah
                          Ik wil hier niemand ontmoedigen die nog op z'n wagen wacht want het is zeker de moeite om naar uit te kijken, het is echt zalig rijden !
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

kleur is meteoorgrijs

Prachtige wagen !
                            Nog een klein detail, verander vooraan de nummerplaat door een brede plaat dan is die
                            plastieken rechthoek helemaal opgevuld ! Misschien de chromé opzetstukken op de uitlaten
                            ook nog ? Het is maar een voorstel hé !
                            Het is zo al een mooie wagen maar met die kleine veranderingen is de wagen echt af !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                              knappe bak
                              mooie kleur van velgen ook, de originele kleur van die S5 velgen is me wat te licht.

ik moet m'n eerste nieuwe avant en zelfs berline die er niet volledig standaard uitziet nog tegenkomen.
                              Ook al is het dezelfde wagen, ze zien er maar half zo knap uit als die van u
                              Last edited by viperman; 24/07/2008, 01:15.
                              Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Voor deze Audi had ik een Saab 93 sportsedan en na 5000 KM begonnen de problemen dus
                                Ik wil hier niemand ontmoedigen die nog op z'n wagen wacht want het is zeker de moeite om naar uit te kijken, het is echt zalig rijden !
                                Super mooi met die velgen!!! Is dit lavagrijs?
                                Wat voor opties zitter er allemaal op?

Ik sta zelf op het punt om een avant te kopen. Ik weet alleen nog niet welke kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                  knappe bak
                                  mooie kleur van velgen ook, de originele kleur van die S5 velgen is me wat te licht.

ik moet m'n eerste nieuwe avant en zelfs berline die er niet volledig standaard uitziet nog tegenkomen.
                                  Velgen doen zoveel met een wagen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David2739 Bekijk Berichten
                                    Super mooi met die velgen!!! Is dit lavagrijs?
                                    Wat voor opties zitter er allemaal op?

Ik sta zelf op het punt om een avant te kopen. Ik weet alleen nog niet welke kleur.
                                    Mijn wagen is lavagrijs !

Opties :
                                    - zwart lederen zetels
                                    - verwarmde zetels
                                    - zwarte dakhemel
                                    - 19" S5 velgen in donkere uitvoering (verkrijgbaar in Italie)
                                    - radio concert met uitbreiding 180W
                                    - Xenon + leds
                                    - sportophanging 20mm
                                    - sportstuur
                                    - inklapbare buitenspiegels
                                    - licht- en regensensor
                                    - sevotronic
                                    - cruisecontrol
                                    - en nog wat kleinigheden ...

Meer moet het echt niet zijn, ik zit nog wel in mijn gedachten met een variabele vering omdat ik hem graag nog 3cm lager zou hebben ...
                                    In de winter kan ik hem dan hoger zetten en mijn 16" velgen monteren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                                      knappe bak

Bedankt voor het compliment !
                                      Ik heb er erg veel succes mee, ik had hem 10 dagen en ik had een "koper" aan mijn deur !?
                                      Ik kon hem verkopen met 3000 euro winst (die man kon geen 6 maanden wachten) maar ik
                                      kon mijn "schatje" daar niet voor weg doen haha ...
                                      Nee, je ziet ze nog niet veel en daarom is het succes des te groter !

Comment

Prachtige wagen !
                                        Nog een klein detail, verander vooraan de nummerplaat door een brede plaat dan is die
                                        plastieken rechthoek helemaal opgevuld ! Misschien de chromé opzetstukken op de uitlaten
                                        ook nog ? Het is maar een voorstel hé !
                                        Het is zo al een mooie wagen maar met die kleine veranderingen is de wagen echt af !

uw wagen met die s5 velgen staat prachtig
                                        nummerplaat is ondertussen al vervangen en de chrome' opzetstukken komen er ook op
                                        Last edited by ; 24/07/2008, 08:02.

Comment

Knappe velgen!

Lijkt trouwens enorm op onze :p

Comment

Working...
                                          X